ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-13

המחזור ה-13 היה בסימן הקבוצות הביתיות כאשר כל המארחות מנצחות, טבריה ממשיכה בשלה ומפרקת את דליה... רובי בשקט בשקט ממשיכה להוביל את הטבלה ומנצחת את בית שאן... באיכסל מחממים מנועים ומביסים את קרית אתא... הפועל ירושלים עם אופיר עזו על הקווים משיגים ניצחון חשוב... בהרצליה חוזרים לנצח... בשפרעם עם כל הבעיות שהיו ממשיכים להפתיע.. ובדרבי העמקים אסי מנצחת את מגדל העמק ... אז מי כוכב המחזור...? מי יהיה בנבחרת המחזור....? ומיהו מאמן המחזור...? כנסו ותראו!!!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 19-12-2017
  • 10:20

שוער:

תום אלמדון (צור שלום)

למרות שקבוצתו לא השכילה לנצח, מספר הצלות מרהיבות שלו הביאו עבור קבוצתו נקודה יקרה מאוד.

 

תום אלמדון השיג עבור קבוצתו נקודה יקרה (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

שמעון הרוש (הפועל איכסל)

משחק נהדר למגן שהגיע רק לפני שלושה שבועות ומצליח להשתלב מצוין באיכסל. בשישי הוא כבש צמד והיה מהמצטיינים במדי קבוצתו.

 

עידן שטיין (הפועל ירושלים)

בשקט בשקט גדל בלם מצוין בירושלים. בשישי, בשקט שמאפיין אותו הוא עצר את חלוצי טירה פעם אחר פעם ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון חשוב מאוד להמשך.

 

אוהד אלביליה (הפועל שפרעם)

עוד תגלית מבית היוצר של איברהים אבו רקיק, משחק נהדר לשחקן הצעיר הזה שעצר את שחקני כפר כנא ועזר לקבוצתו להשיג את הנצחון החשוב.

 

קישור:

שלום עקיבא (עירוני טבריה) כוכב המחזור!!!

משחק מצוין לשחקן הנהדר הזה עם צמד שערים ושני בישולים ענקיים לחבריו, בשישי הוא עשה ככל העולה על רוחו במגרש והוכיח שוב למה שלום עקיבא יש רק אחד.

 

שלום עקיבא מוכיח כל פעם מחדש שהוא השחקן הטוב בליגה צילום: רועי סימוני 

עהאד עזאהם (״רובי שפירא״)

שחקן ששייך לרמות הגבוהות ללא ספק אך החליט ללכת עם הלב ולשחק בליגה א׳, במשחק לא גדול של קבוצתו הוא היה שם כדי לכבוש שער ענק ולבשל את השני ולעזור לקבוצתו להיות שבוע נוסף בפיסגה.

 

עהאד עזאהם שייך ללא ספק לרמות הגבוהות (מאור אלקסלסי)

 

כפיר בן-דוד ( עירוני טבריה)

פעם שלישית ברציפות שהוא בנבחרת המחזור שלנו. שבוע שלישי שהוא כובש ושבוע שני עם צמד... מה נותר כבר להגיד??? פשוט שחקן ענק.

 

מוחמד מחאמיד (אסי גלבוע)

תגלית ענקית של מוריס אוזן. השחקן הצעיר הזה שגדל בהפועל פתח תקווה, הפך לבעל הבית בקבוצה מהתענכים בשישי הוא פשוט היה בעל הבית במגרש בניצחון קבוצתו בדרבי העמקים.

 

התקפה: 

עומר בוארון (הפועל איכסל)

כאשר בנו באיכסל את סגל השחקנים בתחילת העונה, בוארון היה בין הראשונים שהוחתמו. בשישי משחק ענק שלו עם שער ובישול הראה לכולם למה כל כך נלחמו עליו.

 

עומר בוארון מוכיח מדוע נלחמו עליו (אבי רביבו)

 

מוחמד פודי (אסי גלבוע) 

בשישי הוא עשה הכל על המגרש וקינח עם צמד שערים שהקנו לקבוצתו ניצחון חשוב בדרבי העמקים.

 

אחמד דיאב (הפועל שפרעם) 

פתיחה חלומית לחלוץ הנהדר הזה שרק בתחילת השבוע הצטרך לקבוצה. בשישי הוא היה חתום על שער ניצחון של קבוצתו מול כפר כנא. בינגו ענק!

 

איברהים אבו רקיק (הפועל שפרעם) מאמן המחזור!!!

בצל הבעיות שפקדו את הקבוצה מתחילת העונה הוכיח אבו רקיק שרק אמונה מנצחת את הכל בשקט בשקט מידי שבוע קבוצתו מוכיחה הרבה אופי והקרבה, בשישי מול כפר כנא הוא הוכיח שהוא יודע לנצח גם קבוצות צמרת.

מאמן נוסף שמגיע לו מילים טובות הוא מאמנה של אסי גלבוע מוריס אוזן שניצח בדרבי העמקים את מגדל העמק והשיג ניצחון יקר ששובר בצורת של 7 משחקים ללא ניצחון.

הוסף תגובה
תגובות