0-2 ל'רובי' מול בית שאן

רובי ממשיכה לצבור את הנקודות! הפעם הייתה זו הפועל בית שאן שהגיעה לאחר כל הבלגן בשבועות האחרונים. על הנייר, המשחק היה צריך להיגמר בתוצאה גבוהה יותר, אך שער של עאהד עזאם שגם בישל לדניאל ברק, סידרו לעודד קוטר ניצחון נוסף ששומר אותם במקום הראשון מרחק 3 נקודות מאיכסל שבמקום השני. כית שאן? חייבת להתעשת, אחרת תמצא את עצמה בליגה ב'...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-12-2017
  • 17:01

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (מאור אלקסלסי)

 

מ.ס. רובי שפירא, הקבוצה שלא ממש מציגה יכולת גבוהה בשבועות האחרונים אך מראה המון אופי ומשיגות תוצאות טובות ששמות אותה במקום הראשון, רצתה לשמור על פער בפסגה והיא לא הייתה יכולה לבקש יריבה 'טובה' יותר לשמור על המקום הראשון מאשר בית שאן שמגיעה עם מאמן חדש על הקווים - עידן בראון שחייב להביא את השינוי לקבוצה ולעצור את כדור השלג!

 

עידן בראון צריך לעבוד קשה על מנת להוציא את הקבוצה מהבוץ... (מאור אלקסלסי)

 

אלון בוזורגי אמנם לא כבש אך קבוצתו ניצחה ושמרה על המקום הראשון (מאור אלקסלסי)

 

'רובי' הכתיבה את הקצב לאורך כל המשחק והגיעו לכמות יפה של מצבים, שעם מעט יותר ריכוז וחדות, שחקניו של עודד קוטר היו יכולים לכבוש כמות גדולה יותר של שערים. שחקניו של קוטר עמדו נכון על המגרש ושלטו בכל עמדה, כשבזכות צמד הבלמים היציבים בליגה, שלו ברוור ואור הרשקוביץ ההגנה של רובי הפכה להיות תחנה אחרונה לחלוצי היריבות. בקישור נמצא עאהד עזאם שעושה ככל העולה על רוחו, ומייצר לחלוצי 'רובי' הזדמנויות רבות. 
32 דקות מן הפתיחה הגיע השער הראשון של 'רובי', מי אם לא עאהד עזאם הכניע את שוערה של בית שאן עם בעיטה מדויקת ממרחק של 15 מטרים וקבע את תוצאת המחצית, 0-1 ל'רובי'. 

 

עזאם כובש וחוגג את הראשון של 'רובי' (מאור אלקסלסי)


השער השני הגיע בדקה ה-81, כובש השער הראשון, עאהד עזאם הפעם היה על תקן המבשל עם מסירה מדויקת לדניאל ברק, שנכנס דקה קודם לכן ובנגיעה הראשונה שלו מכניע את השוער וכובש את השני במשחק וקובע את תוצאת המשחק, 0-2 ל'רובי'.

 

דניאל ברק חוגג לאחר שכבש, דקה לאחר שנכנס למגרש (מאור אלקסלסי)

 

אלון בוזורגי מנסה לכבוש אך ללא הצלחה (מאור אלקסלסי)


בעקבות הניצחון 'רובי' שומרת על המקום הראשון כשהיא שומרת על מרחק של 3 נקודות מהפועל איכסל, ו-4 נקודות מעירוני טבריה. מנגד, הפועל בית שאן ממשיכה בירידה התלולה בטבלה, ולמרות מינויו של עידן בראון למאמן הקבוצה לפני מספר ימים, הקבוצה צריכה שינוי הרבה יותר גדול, אחרת תמצא עצמה בסיום העונה בליגה ב'...

 

 

במחזור הבא עודד קוטר ושחקניו ייצאו למשחק חוץ מול באקה אל גרביה שתגיע לאחר שני הפסדים רצופים, והפועל בית שאן תארח את הפועל שפרעם שתגיע לאחר הניצחון הדרמטי שהשיגה מול הפועל כפר כנא.

 


עודד קוטר שומר על המקום הראשון (מאור אלקסלסי)

 

עידן בראון אוסף את שחקניו בסיום המשחק (מאור אלקסלסי)

עאהד עזאם המצטיין במשחק עם שער ובישול (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא שלו ברוור , אמרי קובלסקי (עירד 16-12-2017, 20:09)
    שלו מגן , אמרי הבלם