זלמנוביץ: "אם נאמין בעצמנו נוכל להוציא תוצאה טובה", אלסברי: "אנחנו באים במטרה אחת והיא לנצח"

נועלת הטבלה של ליגה א' צפון מקריית אתא, תארח בשישי הקרוב בביתה את הפועל הרצליה למשחק סופר חשוב עבור שתי הקבוצות. הקבוצה הצפונית יודעת שאיבוד נקודות שלה במשחק הזה והיא עמוק בתחתית הבוערת, מהעבר השני הקבוצה האורחת של ארז בנודיס מהרצליה, יודעת שניצחון שלה על אתא יכול לתת לה נקודות חשובות להמשך. מתן זלמנוביץ שוער קריית אתא ובר אלסברי קשר הרצליה מדברים לקראת המשחק המסקרן.

  • על ידי: שי חדד
  • 07-12-2017
  • 08:33

אין ספק שבמחזור הקרוב של ליגה א' צפון מחזור מספר 12, מצפה לנו דו קרב מרתק בין החבורה של אורן פלאש מקריית אתא לבין החבורה של ארז בנודיס מהרצליה, מה שבטוח קריית אתא עוברת תקופה לא קלה עם רצף שלילי של תוצאות והיא מגיעה למשחק הזה עם תשע נקודות בלבד לאחר הפסד ביתי מביך בשבוע שעבר למועדון ספורט טירה. שוערה הצעיר של הקבוצה מתן זלמנוביץ יודע שמצפה לו ולחבריו בהחלט קרב לא קל במיוחד: "אני אהיה כנה ואומר לך שעל הנייר הרצליה קבוצה חזקה מאוד ולא הולך להיות לנו משחק קל כי בליגה הזאת אף משחק הוא לא קל אבל המאמן אורן מכין אותנו על הצד הטוב ביותר לקראת המשחק הזה כי זה משחק שאנחנו חייבים לקחת בו נקודות ונצטרך לבוא בשיא הדריכות והריכוז על מנת להשיג תוצאה טובה, אני בטוח שאם נעשה את מה שהצוות המקצועי מצפה ונאמין בעצמנו אנחנו נוכל להוציא תוצאה טובה".

 

מתן זלמנוביץ, "על הנייר מצפה לנו משחק קשה" (מאור אלקסלסי)

 

מי שלא יודע, זלמנוביץ הגיע לקריית אתא באמצע העונה שעברה אחרי שעבר מקבוצת בקה אל גרביה והוא לא ציפה שככה קבוצתו תפתח את העונה והוא מדגיש בכל אופן שאין שום משבר במועדון: "זה נכון שאת העונה לא פתחנו כפי שציפינו ורצינו אבל אני יכול להגיד לך שיש לנו חדר הלבשה מספיק בריא ומגובש ואנחנו מאוחדים כקבוצה אחת כדי לצאת מהמצב הזה שנקלענו אליו וצריך לזכור שאנחנו רק בתחילתה של העונה והדרך עוד ארוכה, אנחנו נמשיך לעבוד קשה כדי להגיע למקום שאנחנו שואפים להיות בו, לגבי משבר בקבוצה? אני חושב שאין שום משבר כי הצוות המקצועי וההנהלה של המועדון נותנים לנו את כל השקט וכל התנאים על מנת להצליח, אני מאמין כמו כולם במועדון שעם טיפת אמונה נצליח לצאת מהמצב הזה".

 

מהעבר השני מגיעה האורחת הפועל הרצליה שהיא ממוקמת במקום השלישי עם 21 נקודות לאחר תיקו ביתי (1:1) מול אום אל פאחם במחזור הקודם. הרצליה כמו אתא הייתה כל עונה מפגיזה עם החתמות נוצצות של שחקנים בכירים בשביל להילחם על כרטיס עלייה לליגה הלאומית וכל פעם נכשלת מחדש, לעומת זאת הרצליה לא התחזקה במיוחד ובנויה על הרבה שחקנים צעירים ועם המאמן  ארז בנודיס היא עד כה מצליחה לעשות יופי של מסלול בליגה וגם הקשר הוותיק ושחקן הבית של הרצליה בר אלסברי מתכונן למשחק הקרוב מול אתא בשישי: "במחזור הקרוב אנחנו מגיעים לשחק במגרש קשה מול קבוצה שנמצאת במצב לא הכי טוב מבחינתה אבל אנחנו לא מסתכלים על אף קבוצה אלא רק על עצמנו ואנחנו באים במטרה אחת והיא לנצח".

 

לגבי השינוי המשמעותי שעברה הקבוצה מאז הגעתו של המאמן בנודיס להרצליה הוסיף הקשר: "ארז בנה פה בהרצליה קבוצה מצוינת שעובדת על המגרש וזה הכל מתחיל מהאימונים שהם ברמה גבוהה מאוד והכי חשוב שיש לנו שחקנים גברים אחד אחד וכולם מגובשים אחד עם השני ואנחנו ממש כמו משפחה אחת גדולה וזאת הנוסחה להצלחה". 

אלסברי (באדום) מתכונן לקרית אתא (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות