עידן בראון: אני לא אאמן בבית שאן כל עוד יש מאמן

בצל חרושת השמועות כי עידן בראון מונה למאמן הפועל בית שאן אמר המאמן לאתר ״גולר״ כי אין אמת בידיעות האלו ואף הוסיף:״ אני לא חתמתי כמאמן בית שאן ואפילו לא סיכמתי בעל פה, כמו כן כל עוד יש לקבוצה מאמן אני לא אגיע לשם לא ארצה לעשות מה שעשו לי בעבר״.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 06-12-2017
  • 11:53

אחרי החתימה הרשמית ולאחר שנתפרו חליפות בעלי התפקידים בהפועל בית שאן, ביממה האחרונה הידיעה החמה ביותר היא מינוי מאמן לקבוצה והוא עידן בראון בשיחה שקיים האחרון היום עם אתר ״גולר״ התגלו פרטים חדשים הרחוקים מהמציאות שפורסמה בכלי תקשורת השונים.

 

עידן האם אתה המאמן החדש של הפועל בית שאן?

״ממש לא אני קורא את הידיעות באתרים השונים ולא מבין מי קבע שאני כבר המאמן אמרתי ואומר זאת שוב כל עוד יש לקבוצה מאמן ושמו איתן טייב אני לא אחתום לא ארצה לעשות מה שעשו לי בעבר״.

 

נפגשת עם ההנהלה החדשה היכן הדברים עומדים כעת?

״נפגשנו ואפילו מאז עוד פעם אחת בטלפון אך מאז לא נוצר שום קשר וכמובן ששום דבר לא נסגר לא בעל פה ולא באופן רשמי״.

 

ביום שישי יש לקבוצה משחק והיום יערך האימון הראשון תחת ההנהלה החדשה אתה תגיע?

״כמו שאמרתי לך אני לא אגיע לאימון היום ולא יודע אם אגיע בכלל בטח ובטח אצטרך לסכם את הדברים שלי מול ההנהלה והנושא השני שאבין שאין מאמן לקבוצה כרגע זה לא ניראה לי מציאותי בכל מקרה לאימון אני לא אגיע למרות פרסומים כאלה ואחרים״

 

לקבוצה יש חובות כבדים שמקשים על תפקודה אתה חושב שקבוצת הניהול החדשה תוכל לסדר את כל העניינים כדי לתת שקט למאמן שיגיע לקבוצה?

״אני מקווה שבאמת הם ידעו לעשות סדר בבלאגן הקיים בכדי לבנות כאן משהו טוב ויפה כמו שהם מדברים אני לא כל כך מכיר את האנשים בחברת הניהול מלבד ראובן שאיתו נפגשתי פעם אחת אני מאחל להם בהצלחה״.

עידן בראון לא מתכוון להגיע כל עוד יש מאמן

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלא יגיע מאמן קרטון (בית שאני 06-12-2017, 11:59)
  2. איזה בלגן חוגג ביית שאן (טברייני 06-12-2017, 15:18)
  3. בר שלום (מאמן חלש פוליטיקה עושה 07-12-2017, 00:19)
  4. מאמן אפס עצלן גדול (ניר שלום 07-12-2017, 00:20)