נס ציונה מנצחת במשחק העונה, סטטוס קוו בצפון

משחק העונה הסתיים עם ניצחון חוץ של נס ציונה ביבנה שהגדיל את הפער בפסגה ל-8 נקודות. כפר קאסם שוב לא מנצחת, כפ"ס גוברת על אזור והוד השרון עדיין ללא נקודת ליגה. בצפון 'רובי שפירא' ואיכסל שומרות על סטטוס קוו בצפון כשהן מנצחות את מגדל העמק ואת מכבי דליה ובית שאן מובסת שוב, הפעם מול טבריה...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-12-2017
  • 17:05

אווירה נהדרת במשחק העונה (מני בן ארי)

 

מכבי יבנה - סקציה נס ציונה  1-0

משחק העונה בליגה א' דרום הפגיש את מכבי יבנה ונס ציונה כשחמש נקודות מפרידות בין השתיים. לאחר עיכוב של 22 דקות, יצא לדרך משחק העונה בו נס ציונה הייתה טובה יותר כבשה שער מהנקודה הלבנה שנכבש ע"י הקפטן סהר לוי. יסנה לא הצליחה להשיג את השוויון ונס ציונה מגדילה את הפער בפסגה ל-8 נקודות! אז נכון עדיין מוקדם להכתיר את נס ציונה... אך היום היא עשתה צעד משמעותי לעבר המטרה.

 

סהר לוי חוגג ניצחון יקר! (מני בן ארי)

 

מ.ס. כפר קאסם - מ.ס. דימונה  0-0

קבוצתו של אוהד בוזגלו הגיעה למשחק לאחר ההפסד בשבוע שעבר למכבי יפו ואירחה את דימונה שמגיעה מעודדת לאחר הניצחון בשבוע שעבר מול מכבי יבנה. שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש ונפרדו בתיקו מאופס. כפר קאסם מרוחקת כבר 14 נקודות מהפסגה ואילו דימונה רושמת משחק שני רצוף ללא הפסד.

 

משחק נוסף של בוזגלו ללא ניצחון (רמי גרידיש)

 

עירוני קריית גת - מכבי 'קביליו' יפו  2-1

יפו יצאה למשחק חוץ מול עירוני קריית גת לאחר הניצחון בשבוע שעבר מול כפר קאסם. שני שערים של מתן בן יעקב וגלעד עוזיאל, העניקו לאורי קרגולה ניצחון שני רצוף ואת המקום השישי בטבלה, אדי אדרי הצליח רק לצמק עבור קריית גת שממשיכה להסתבך ויורדת מתחת לקו האדום.

 

מכבי שעריים - בית"ר נורדיה י-ם  1-0

מכבי שעריים אירחה את בית"ר נורדיה לאחר שזו השיגה ניצחון דרמטי מול קריית גת בשבוע שעבר. שער בודד של אסף גובזה, העניק את הניצחון לבית"ר נורדיה ולמאמנה ויקטור גניש שרושם 100% הצלחה מאז שהגיע לקבוצה. 

 

מ.כ. 'ירמיהו' חולון - הפועל בקעת הירדן  0-1

קבוצתו של מוסא בן חיים אירחה את הפועל בקעת הירדן למפגש בין שתי קבוצות שרוצות להסתכל למעלה. גמליאל פרץ הרכש החדש של חולון כבש והעניק לקבוצתו ניצחון חשוב 

 

בית"ר כפ"ס - הפועל אזור  0-1

המשחק ב'לויטה' התאפיין בשליטה של אזור אבל יכולת מצוינת של שוערה של בית"ר כפ"ס תמיר ללו, ושער מדהים בדקה ה-45 של שי דוד היישר לחיבור, הקנו את הניצחון לבית"ר כפ"ס שנצמדת חזק מאד לצמרת. כפר סבא שיחקה מהדקה ה-52 ב-10 שחקנים לאחר הרחקה של אור פיליפסבורן.

 

שי דוד מעניק ניצחון חשוב לכפ"ס ( ליעוז צמח )

 

הפועל הוד השרון - הפועל מחנה יהודה  2-1

הפועל הוד השרון שעדיין מחפשת נקודות ראשונות אירחה את הפועל מחנה יהודה, אדיר כליפה ודור מוסקוביץ כבשו עבור מחנה יהודה והשאירו את הוד השרון ללא נקודות לאחר 11 מחזורים. הניצחון של מחנה נותן להם מעט אוויר לאחר תקופה פחות טובה.

 

אתמול כאמור ניצחה כפר שלם את הכח ר"ג 0-1.

 

משחקי הצפון:

הפועל מגדל העמק - 'רובי שפירא' חיפה  1-0
'רובי' שוב לא הרשימה אבל שוב הצליחה לנצח משער בודד של איימן עלי. כל הכבוד לרובי שכבר מספר שבועות לא מרשימים וממשיכים לנצח כל פעם בהפרש קטן וביכולת פחות טובה. מגדל העמק עמדו יפה והיו שווים שוויון, אבל רובי כנראה עם המזל העונה...
 

איימן עלי כובש שער הניצחון של 'רובי שפירא'

 

הפועל איכסל - מכבי דלית אל כרמל  1-2 
מכבי דליה הגיעה למשחק מול איכסל החזקה, למרות כל הבעיות הסובבות אותה. דליה הציגה חבורה של שחקנים צעירים שנלחמו ורצו מאוד להפתיע את איכסל החזקה, עומר בוארון כבש ראשון עבור איכסל, דליה הצליחה לאזן את התוצאה מרגלי עאמר זידאן, אך אלירן חודדה מאיכסל עשה צדק וכבש את שער הניצחון. שאפו לשחקני דליה שעמדו יפה על המגרש.
 

עומר בוארון כובש השער הראשון של איכסל. דליה חוגגים אך זה לא הספיק להם... (רחאל חגאג)

 

עירוני טבריה - הפועל בית שאן  1-4

בית שאן יצאה למשחק חוץ בעיר הכנרת, ואף הובילה ראשונה משער של תומר סדן. טבריה לא נלחצה והגיבה ברביעייה משלה כמו קבוצה גדולה. כפיר בן דוד. אביאל גבאי. שלום עקיבא ומוחמד אבו ריאה כבשו לטבריה והובילו אותה לניצחון גדול. איתן טייב מאמן בית שאן צפוי לסיים את תפקידו יום ראשון.

 

איתן טייב צפוי לסיים את תפקידו בבית שאן (מאור אלקסלסי)


הפועל ירושלים - הפועל כפר כנא  1-1
מחצית ראשונה מעולה של הירושלמים הספיקה להם לעלות ליתרון קטן מרגליו של הייתם חלבי הכוכב הבלתי מעורער של ירושלים שלא ברור מה עושה שם. במחצית השנייה כפר כנא ניצלה את זה שהירושלמים שיחקו ב-10 שחקנים לאחר הרחקה של אסף לוי ואיצק נאש איזן את התוצאה. כפר כנא יכולה הייתה לנצח אך פספסה הזדמנות להשיג 3 נקודות.
 

מ.ע. קרית אתא - מ.ס. טירה  1-0
שליטה מוחלטת של טירה והרבה החמצות של התקפת טירה מנעה תבוסה נגד קרית אתא, אך שער בודד של שלום אדרי עשה צדק והעניק שלוש נקודות לטירה. משחק מצוין של טירה שרואים שככל שהם צוברים יותר נקודות הקבוצה נראית יותר טובה שסופרת חמישה משחקים ללא הפסד. מנגד מצבה של קרית אתא ממשיך להתדרדר והיא ממוקדמת במקום האחרון בטבלה.

 

מכבי צור שלום - באקה אל גרביה  2-0
באקה יצאה למשחק חוץ בצור שלום ושלטה במחצית הראשונה, שופט המשחק עוד פסל שער של באקה בטענה לנגיעת יד, אך ספק גדול אם הייתה נגיעת יד. דווקא במחצית השנייה שצור שלום קצת השתלטה על המשחק, שחקניו של ויינשטיין שערך שני חילופים, עמדו נכון על המגרש ועקצו בשתי דקות מצמד של אלמוג אוחיון בדקות הסיום ולקחו שלוש נקודות יקרות.


הפועל שפרעם - הפועל אסי גלבוע  1-1
הפועל שפרעם היו עדיפים יותר, אך אסי גלבוע הייתה הראשונה לכבוש לאחר שער של פודי מחמוד,  בדקה ה-90 הצליחה שפרעם לאזן את התוצאה לאחר שער של סאמח סארחן שקובע חלוקת נקודות.

 

מחר יושלם המחזור ה-11 בליגה א' צפון כשהפועל הרצליה תארח את הפועל אום אל פאחם.

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. צור שלום (גלזר א . 01-12-2017, 17:41)
    מי שכתב על המשחק בצור שלום לא היה במשחק . באקה קיבלה פנדל מפוקפק בדקה 89 אותו כבשה . צור שלום המשיכה לתקוף ולהחמיץ ובאקה אכן כבשה במתפרצת יפה בדקה 94 .
  2. הליגה חלשה (מתי תביא חלוץ מאיר 01-12-2017, 17:43)
    אין רגל מסיימת מה יהיה הרגתם אותנו כבר
  3. מאיר לא הרג ולא כלום מאיר זהב ישר צנוע (יפה תואר 01-12-2017, 18:10)
    איכסה איזה גועל הוא שמן מכוער שחצן מגעיל עברין וארס שוב פעם הורחק הדביל בושה למועדון מאיר לך הבייתה
  4. ברכות לנס ציונה (יטב 01-12-2017, 18:23)
    בדרך לאליפות הכי מרשימה בתולדות ליגה א דרום
  5. מאיר תביא חלוץ כבר (אחרי מה שעשו לו הוא יוציא כסף? 01-12-2017, 18:35)
    רק בכפר שלם הוצאת 50 אלף והית בובה בספסל פה אתה בעלים ולא נותן שקל
  6. דיעה (דיעה 01-12-2017, 18:47)
    בתחזית התנפלת על מכבי דילה ורשמת שתפסיד 15 0 דיי כבר ללא הפנדל היה תיקו 1 1
  7. אם ההנהלה חכמה (יפואי 01-12-2017, 18:57)
    היא מתחילה להכין את העונה הבאה על השלד הזה ועם המאמן הזה - אין אחר - חובה. עולים בתקציב הזה, אולי לגרד עוד 100 אלף לשחקן-שניים מוכחים בליגה. הקבוצה לא שיחקה טוב היום אבל איזה רעננות, איזה ילדים מהנוער, איזה קבוצה שמחה.
  8. קללת השרוכים בית שאן (קללת השרוכים 01-12-2017, 19:02)
    קללת השרוכים בית שאן לא נשכח
  9. השופט פסל שני שערים לבקה אחד בצדק השני כנראה הוא ראה יד אבל בס''הכ שיפוט מצויין (מבקה 01-12-2017, 19:37)
  10. מכבי יפו (יפואי 01-12-2017, 19:41)
    כל הכבוד מכבי יפו למאמן ולשחקנים
  11. סליחה שניצחנו אוהד אוירון (הפועל רובי 01-12-2017, 19:50)
    מקווים שכואב לך מאוד. שתהיה לך שבת גרועה.
  12. נס ציונה ללאומית (מירו 01-12-2017, 20:05)
    עופר טלספפה גאון יודע לסדר את הקבוצה על המגרש שתי רמות מעל הליגה חילופים בינגו חמו נראה טוב אומרדקר נמצא בכושר טוב איפה החבאתם אותו עד עכשיו כל הכבוד עופר לתת לילד הזה לעלות למגרש במשחק כל כך חשוב יפה מאוד שאתה מאמין בו והוא מחזיר לך על המגרש תמשיכו ככה נס ציונה הלב הכתום
  13. מאמן (בוזגלו 01-12-2017, 20:42)
    אתה מאמן בלי שמץ של מושג מאמן נמדד בזה שהוא מוציא מים מסלע אתה מבאר לא מוציא תתבייש מקווה שאבא מבין
  14. סלם שומע? רק תדאג לנו מחר בפרלמנט לדגים קצת פלטה גבינת ואיזה ביצה קשה (אוהבים אותך סלם 01-12-2017, 22:19)
    לפנק לפנק לפנק אנחנו כל השבוע מחכים לאוכל שלך רק שהביצה לא תיתקע לך בגרון
  15. תגובה למספר 9 (גלזר א . 02-12-2017, 11:15)
    אוהדי באקה כל המשחק קיללו את דנין מצור שלום { בעבר שיחק בבאקה } ואת השופט . שער אחד של באקה הובקע אחרי שהשופט שרק לניבדל ובשער השני מס 10 הסיט את הכדור עם היד . שני שערים שלא היו . לעומת זאת באקה קיבלו פנדל מפוקפק . לא כל נגיעה ביד היא פנדל , מה עוד שהכדור ניתז מראש הבלם לידו ולא היה בכיוון השער ולא שינה כיוון . תוצאת תיקו הייתה משקפת . פנדלבדקה 89 תמיד אכזרי .