הפועל תל אביב–הפועל מרמורק: משחק עם אווירה מצמררת

יום שישי האחרון התקיים משחק הכדורגל בין הפועל ת"א להפועל מרמורק. אברהם דה פריז, שהיה נוכח במשחק נהנה מאד מהמשחק ובעיקר מהאווירה במשחק. אברהם מסכם את המשחק ואומר: יש דרך אחרת, כל הכבוד לאוהדי מרמורק והפועל ת"א

  • על ידי: אברהם דה פריז
  • 28-11-2017
  • 09:03

ביום שישי האחרון התקיים משחק רדיוס של הפועל תל אביב נגד הפועל מרמורק בעכו, כעונש להתנהגות לא ראויה של אוהדי הפועל תל אביב.

המשחק לעצמו היה די בסדרף הפועל ת"א הבקיעה במחצית הראשונה כאשר במחצית השנייה הפועל מרמורק שלטה במשחק אך לא הצליחה לתרגם את עליונותה בשער או יותר.

 

כתבה זו לא מיועדת  לתת סקירה על מה שהתרחש במגרש: אפשר להגיד שמגיל 8 עד העונה האחרונה - בגיל 79 - חוויתי בכדורגל האהוב שלנו כל מה שאפשר: שחקן, מאמן, מנהל קבוצה ובשנים האחרונות יו"ר הפועל אזור ו....כתב אורח של 'גולר'.

 

מה שחוויתי ביום שיש בעכו לא חוויתי בחיים. שתי הקבוצות נאלצו להצפין מאזור רחובות/תל אביב לעכו הרחוקה, בגלל משחק רדיוס של הפועל תל אביב.

המשחק היה ספורטיבי והאוהדים של שתי הקבוצות עודדו כהרגלם את קבוצתם.

 

במחצית השנייה קרה משהו מצמרר. אני יודע מהפעמים שקבוצתי הפועל אזור שיחקה נגד הפועל מרמורק, כמה קהל המועדון תומך, מפרגן וגם מעודד... בסיום משחק שהסתיים בהפסד, דוגמא לכל מועדון ספורט.

 

מה לא נאמר על הקהל של מרמורק??? (יוסי סוריק)

 

הפעם קרה משהו חריג, שירי התמיכה של שתי קבוצות הפועל די דומים: "אדום, אדום הפועל אימפריה" (ת"א) והפועל מרמורק: "הפועל, הפועל מרמורק, אימפריה... שני הקהלים מלווים בתופים  ודגלים גדולים. היו כ-1000 אוהדי תל אביב וכ-500 מרחובות. ברגע מסוים הקהל של רחובות שר "סולו" ובסופו שמענו מחיאת כפיים סוערת של קהל הפועל תל אביב ובהמשך שירה אדירה של התל אביבים בשקט מוחלט של מרמורק ובסיום מחיאת כפיים. אני לא חוויתי דבר כזה כל החיים שלי!!! בסיום המשחק שמרמורק כאמור הפסידה 1-0, האוהדים קראו לשחקני מרמורק כדי להודות ולברך אותם.

 

מופע נהדר של שני הקהלים (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

בעידן של שוויון האישה, יש להוסיף שנדמה לי שחלק גדול מאוהדי מרמורק היו נשים, הרבה יותר מכל קבוצה אחרת בישראל שאני מכיר. ואיני אהיה מופתע שזאת אחת הסיבות של האווירה הטובה בכל משחק של הפועל מרמורק. כאיש כמעט ניטרלי אני אומר שזו הוכחה שיש דרך אחרת. כל הכבוד אוהדי ת"א ומרמורק.

 

לסיום: אם מישהו שואל את עצמו מה עושה איש הפועל אזור בעכו הרחוקה במשחק הזה? התשובה היא: גל ספיר (בלם מרמורק) הוא הנכד שלי.

 

אני מאחל לכל משפחת הכדורגל שכך זה יהיה בישראל שלנו.

אברהם דה פריס

אברהם דה פריז, מפרגן לקהל של מרמורק ושל הפועל ת"א. צילום: אביחי חיים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה כתבה כאחד שהיה שם (מרמורקי קלאסי 28-11-2017, 15:28)
    היה יפה לראות את הספורטיביות של הקהלים שבשלב מסוים אוהדי שתי הקבוצות מחאו כפיים אחד לשני .. מחזה נדיר בארצנו .. לנו היה חסר רק גול קטן כי תיקו הינו שווים לפחות
  2. הקהל מספר 1 (מרמורקי 28-11-2017, 20:48)
    כולם יודעים שרחובות אדומה
  3. מצמררת? חחחח (אבי 29-11-2017, 17:13)
    טדי זה מצמרר,מרמורק והפועל זה אולי החניה בטדי,אתם אתר מצחיק...