שוויון אדום בצמרת

אחרי פגרה בת שבועיים, חזרו האדומים למשחק קשה מאוד בחוץ מול עירוני נתיבות שבחודש האחרון אספה נקודות מול קבוצות צמרת. האדומים חזרו עם 3 נקודות ותפסו את המקום הראשון בטבלה צמוד צמוד עם עירוני אשדוד. מי יעלה ליגה, הצהוב או האדום של העיר אשדוד?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-11-2017
  • 10:21

פתיחת המשחק הייתה כמתוכנן במזג אויר די חורפי אך נוח למשחק. נראה היה ששחקני האדומים בדקות הראשונות של המשחק עדיין לא נכנסו לקצב המסחרר שהם רגילים לפתוח איתו במשחקים, אך מנגד נתיבות יצאו להתקפות מתפרצות והצליחו לנטרל כמעט לגמרי את החלק ההתקפי של האדומים. שתי הקבוצות הצליחו להגיע למספר מצבי כיבוש אך הראשונה לעלות ליתרון היו הביתיים מנתיבות. באחת מההתקפות המתפרצות, כבשו שער מהיר ועלו ליתרון 0-1 משער של האשם אלעתמין. 

 

למזלם של האדומים בהתקפה מהירה ממש לאחר הספיגה, הצליחו להשוות את התוצאה ל-1-1 משער של לישי ביטון ואף כמעט להעלות ליתרון לפני תום המחצית.

 

המחצית השנייה בחלקה הראשון הייתה דיי דומה למחצית הראשונה אך בדקה ה-60 הגיעה נקודת המפנה של המשחק כאשר פיני עייש מאמן האדומים 

מבצע שלושה חילופים שעוררו את משחק הקבוצה והציגו את המשחק הרגיל והמהיר שלהם. שני השחקנים החדשים שהצטרפו אל הקבוצה השבוע עדן מור ומושיקו אביטן, יחד עם דניאל אטיאס נכנסו ועשו את השינוי הגדול.

 

שמעון כבדה כובש את השלישי וחוגג. צילום באדיבות אדומים אשדוד. 

 

מאותו הרגע אשדוד הפעילו לחץ כבד על שער נתיבות ובדקה ה-80 דוד רביבו  כבש שער נהדר בבעיטת עונשין חכמה מ-30 מטר שהטעתה את שוער נתיבות. 2-1 לאשדוד.

 

שופט המשחק הוסיף כ-6 דקות, מה שהכניס את אנשי אשדוד והאוהדים ללחץ ודווקא אז פיני עייש בחר להכניס למגרש את אחד הצעירים של אשדוד, שמעון כבדה, וכעבור שתי על המגרש שמעון כבדה מספק לאדומים את אחד מהשערים היפים ביותר העונה, וקובע 3-1 כאשר הוא מטעה שני שחקני הגנה ואת השוער וכובש את השער השלישי של האדומים ונותן את האות להתפרקות ולשמחה של השחקנים וקהל האוהדים הרב שהגיע למשחק. ללא ספק חילופים טקטיים ענקיים של המאמן פיני עייש ומשחק לחימה ענק של האדומים שחזרו מפיגור במהירות וניצחו את המשחק באלגנטיות.

נכון לעכשיו האדומים מתמקמים במקום הראשון לאחר שקבוצת מכבי אשדוד סיימה בתוצאת תיקו מול קריית מלאכי, ושתי הקבוצות עם מספר זהה של נקודות בפסגה.

 

בשישי הקרוב יארחו האדומים את בני אילת בבית, כשכל הנראה המשחק יתקיים בשעה מוקדמת בעקבות בקשתם של האורחים מאילת.

אדומים אשדוד חוגגים ניצחון ששווה מקום ראשון. צילום: באדיבות אדומים אשדוד.

הוסף תגובה
תגובות
  1. 30.12.17 (לוגסי 27-11-2017, 10:35)
    סרדינים תתכוננו יום הדין מתקרב
  2. שקל לא רוצים אותך יא חלש - תנו למתן (אדום כועס 27-11-2017, 12:57)
    שקרן שיחק אותה מאמן שוערים - ידוע מראש
  3. כל הלחץ על האדומים (סרדין 27-11-2017, 16:03)
    שנתיים הם מחכים לנקום בדרבי ומדברים בלי הפסקה מה יהיה אם דגו יתקע לכם צמד?
  4. מה רשמת (תגובה ל3 03-12-2017, 14:12)
    פה באדומים לא מבינים אותך