דרמה בבאקה: 2-2 בין באקה לאכסאל

משחק נהדר קיבלנו בין באקה אל גרבייה להפועל איכסל, באקה הוליגה ראשונה משער של אלמוג אוחיון, אך שערים של אלירן חודדה (פנדל) ובן מלכה הפכו את התוצאה עבור איכסל. לקראת הסיום סארי חג' יחיא כפה שוויון וחילק את הנקודות. ויינשטיין: "המשחק הכי טוב שלנו העונה"

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 26-11-2017
  • 11:27

לעיני כ-700 צופים הצליחה עירוני באקה אל גרביה להדהים את האורחת הפועל אכסאל לאחר מפגש מרתק בין השתיים. במחצית באקה הובילה משער של אלמוג אוחיון, אכסאל הפכה את התוצאה במחצית השנייה משערים של חודדה (פ') ובן מלכה, אך הקבוצה הביתית סירבה לצאת נטולת נקודות כשסארי חאג' יחיא השווה וקבע את תוצאת הסיום. 

 

במשחק שנערך במגרש העירוני בבאקה שנראה נהדר לאחר שעבר שזרוע, אירחה עירוני באקה שממוקמת במקום השמיני, את הפועל אכסאל סגנית המובילה. במשחק קיבלנו את חזרת המאמן רונן ויינשטיין לקווים לאחר שהורחק למשחק אחד בגביע מול אכסאל, במקביל ראינו שני שחקנים חדשים של אכסאל שישבו על ספסל הקבוצה, כמובן מדובר בשחקן החדש-ישן וואיל חירבאוי ושמעון הרוש הרכש החדש מעירוני נשר. 

 

כבר בדקה ראשונה מועמר קראקה נשאר מול שוער של באקה אסיל עויסאת, אך השוער הדף. פתיחת המשחק הייתה מצוינת מצידם של אכסאל,

 דקות לאחר מכן המשחק נטה לכיוון השני, עירוני באקה השתלטו על המשחק והפועל אכסאל נאלצה לשחק על מתפרצות, גל של בעיטות מצידם של שחקני באקה, חלקן פגשו את אוהד דוד השוער וחלק חמקו ליד השער.  מנגד הפועל אכסאל דרך המתפרצות הצליחה למצוא את הקורה לאחר בעיטה של עומר בוארון בדקה ה-34 , במקביל עירוני באקה רשמה עוד איום בדקה ה-41, אלון כהן שבעט כדור כמעט ומצא את הרשת. 

 

שלוש דקות לאחר מכן איסלאם מואסי מהצד השמאלי מסר כדור עומק לאלמוג אוחיון בתוך הרחבה, אוחיון בעט כדור חזק לפינה הרחוקה של אוהד דוד שהפעם לא הצליח להדוף וקבע את תוצאת המחצית, 0-1 לעירוני באקה.

 

המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי, ושתי הקבוצות החליפו תפקידים, הפועל אכסאל תקפה במטרה להשיג את השוויון והמהפך, הקצב ההתקפי של הפועל אכסאל עלה ובאקה נאלצה להסתגר בהגנה. הכל הלך לכיוון אכסאל אך השערים סירבו להיכנס. 

 

בדקה ה-60 עומר בוארון נכנס מהצד השמאלי לאמצע הרחבה, עבר את רמי קיסי וטרס שולקובסקי שהכשיל אותו, השופט מג'ד רושרוש לא התלבט וקבע פנדל לזכותה של אכסאל, קפטן הקבוצה, אלירן חודדה בעט וקבע שוויון. תיקו 1-1. 

 

שער שוויון של קפטן איכסל - אלירן חודדה

 

שמונה דקות לאחר שאכסאל השוותה, מגנה של באקה, רמי קיסי הכשיל את חן ידען וספג את הכרטיס הצהוב השני והותיר את באקה בעשרה שחקנים. סמיר עיסא הגיב מהר והוציא את אבירן תורג'מן ומוסא טראבין והכניס את חמד ג'נאים וניר אברגיל לחלק ההתקפי שהשפיעו המון על המאמץ ההתקפי שעשתה הקבוצה במטרה לנצח. 

 

בדקה ה-74 קיבלנו התלבטות ביציאה של השוער הצעיר של באקה, אסיל עויסאת, בן מלכה ניצל את הטעות, עבר אותו וגלגל את הכדור לתוך הרשת, 2-1 לאכסאל, המהפך הושלם. 

 

לאחר השער השני הפועל אכסאל המשיכה לתקוף בצורה נפלאה, אך מנגד הם לא התגוננו בצורה מושלמת, בדקה ה-85, כדור עומק קפץ מתוך הצפיפות באמצע המגרש של באקה והכדור הגיע לסארי חאג' יחיא שנכנס כמחליף, ניצל את ההזדמנות וכבש את השער האחרון במשחק, וקבע שוויון דרמטי, 2-2. 

 

הפועל אכסאל ניסתה להחזיר לעצמה את היתרון, חן ידען וניר אברג'יל בעטו לכיוון המסגרת של באקה אבל הכדורים שבעטו הלכו למשקוף ובכך הסתיים המשחק. בשבוע הבא אכסאל תחזור לשחק במגרשה הביתי מול מכבי דלית אל כרמל, לעומתה באקה תצא למשחק חוץ קשה מול מכבי צור שלום. 

 

נקודת אור: 7 שחקני בית שיחקו בשורותיה של באקה, תוצרת מחלקת הנוער של באקה. דבר שלא בטוח קיים בעוד מקום בליגה. 

 

רונן ויינשטיין מרוצה מאוד מהמשחק של קבוצתו (מני בן ארי)

 

רונן ויינשטיין מאמנה של באקה בתגובה לאחר התיקו הדרמטי: "נתנו את המשחק הכי טוב שלנו העונה. אני מקווה שנמשיך להציג יכולת כזאת גבוהה בהמשך כי אם כן, אנחנו נתחיל לטפס לצמרת הגבוהה. מודה להנהלה על השקט והתמיכה שנתנו לי לאחרונה".

אלמוג אוחיון עם השער הראשון של באקה

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל (אשרף 26-11-2017, 15:15)
    בהפועל אכסאל אם ההנהלה לא מבינה מה זה כדורגל אז זה תפקיד המאמן אבל לדעתי שני הצדדים מתומתמים ולא יודעים מה זה קבוצה שרוצה לעלות ליגה צריך שני חלוצים פאיתרים ברמה גבוהה ברבע השעה הראשונה של המשחק מפקיעים שני שערים היריב מרים ידיים