ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-10

מחזור מספר 10 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו רובי חיפה לא משכנעת אבל ממשיכה לנצח, טבריה עם ניצחון ענק על כפר כנא, אום אל פאחם ממשיכה לנצח הפעם מול קרית אתא ורק איכסל סיימה בתיקו. אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון. שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-11-2017
  • 13:00

מצטייני הצפון:

עדי תדמור (עירוני טבריה)

שוערה של טבריה, ממשיך לגלות יכולת טובה מאוד ולהוכיח שהוא שוער מהטובים בליגה ומול כפר כנא הוא הצליח לשמור על רשת נקייה לאחר שעצר מספר פעמים את התקפת כפר כנא. 

 

תדמור ממשיך לגלות יכולת טובה בשער של טבריה (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

סאמח סרחאן (שפרעם)

בלמה של שפרעם היה מצוין כשעצר את שחקני טירה שלא בעטו כל המשחק בעיטה אחת לעבר השער, וזה אומר הכל על המשחק החכם של סאמח, שחקן חכם, חזק ויודע את העבודה בחלק האחורי. 

 

עידן וייצמן (עירוני טבריה)

בלמה המצוין של טבריה, עם עוד משחק הגנה משובח והפעם הביא בעצמו שלוש נקודות בבעיטה חופשית אדירה. עידן הבלם הכי טוב בליגה, חכם, שמשחק כמאמן ומכוון את שחקניו הצעירים. 

 

וייצמן, העניק לקבוצתו 3 נקודות יקרות (מאור אלקסלסי)

 

דני אסולין (מכבי צור שלום)

בלמה הוותיק והמצוין של צור שלום, היה בולט מאד במשחק ההגנה של קבוצתו. דני בלם חזק, הגיע לכל כדור ראשון ולא עשה לשחקני בית שאן חיים קלים. הניצחון הזה בעיקר בזכותו שידע לסגור יפה את ההגנה ולתת שקט להתפקת קבוצתו.

 

קישור:

עאד עזאם ('רובי שפירא' חיפה)

קשרה של רובי חיפה. שחקן טכני וכישרוני מהרמות הגבוהות, היה פעיל מאד ורוב ההתקפות של רובי עברו דרכו. שחקן מוכשר שמשאיר את רובי בצמרת הגבוהה. 

 

עזאם משאיר את קבוצתו בצמרת עם יכולת טכנית גבוהה (מאור אלקסלסי)

 

אודי כהן (הפועל אום אל פאחם)

קשרה של אום אל פאחם, היה פעיל מאוד בהגנה וגם בהתקפה. שחקן שכל התקפה של קבוצתו עוברת דרכו. אודי היה אמור לשחק בהפועל פ"ת בתחילת העונה אבל בגלל בעיות תקציב, אום אל פאחם זכו. שחקן כישרוני שעוד נשמע עליו הרבה. 

 

אופק יפרח (באקה אל גרביה)

קשרה של באקה אל גרביה, היה מצוין במשחק מול איכסל החזקה. אופק שזאת השנה הראשונה שלו בבאקה, כבר נבחר לקפטן הקבוצה בגלל האישיות שלו, והוא כמו מאמן על המגרש, מלווה ומכוון את השחקנים הצעירים של באקה. 

 

אופק יפרח, המאמן של באקה על כר הדשא, קפטן כבר בעונתו הראשונה בקבוצה (צילום: אביב עובדיה)

 

עבד מורגאן (שפרעם)

שלט במשחק של קבוצתו, כל ההתקפה עוברת דרכו, הטורבו של שפרעם. ללא ספק שחקן מעל הליגה שעשה מה שבא לו במגרש, ואם שפרעם תישאר בליגה, זה לא מעט בזכותו.

 

אלמוג אוחיון (באקה אל גרביה) - כוכב המחזור!

כבש שער ובישל שער בתיקו של באקה מול איכסל, הגיע לעוד הרבה מצבים ויצר עוד מצבים טובים לחבריו. אלמוג הראה שהאמון שקיבל כל פתיחת העונה השתלם במשחק הזה ובגדול. הראה הרבה מהכישרון הענק שבו דרך עבודה קשה.

 

אלמוג אוחיון מחזיר על האמון שהוא מקבל מאז פתיחת העונה 

 

ניסן רביבו (מכבי צור שלום)

איזה כוכב ניסן רביבו, קשרה של צור שלום כבש שער ובישל עוד שניים מול בית שאן. ניסן שחקן מהטובים בליגה והוא הסיבה שצור שלום ישארו בליגה העונה. קשר ששייך לרמות הגבוהות בליגה ומשחק בצור שלום במחשבה על העתיד. 

 

ניסן רביבו כוכב כדורגל! (אבי רביבו)

 

התקפה:

שחר בן ארי (מכבי צור שלום)

חלוצה הצעיר של צור שלום, הגיע רק ברביעי האחרון לצור שלום, בקושי הספיק להראות מה הוא שווה אבל בפחות ממחצית ששיחק מול בית שאן הוכיח שהוא חלוץ ענק. מה שמחזיר את השאלה למה רובי חיפה שיחררו אותו? שחקן צעיר שיכול להתקדם יכול היה רק לעזור להם...

 

מאמן המחזור - אילן סוויסה שהשיג ניצחון חשוב בכפר כנא (רמי גרידיש)

 

מאמן המחזור: אילן סויסה (עירוני טבריה)

איציק דדון מצור שלום עשה ניצחון ענק על בית שאן והוכיח שהוא מאמן מהשורה הראשונה בליגה א' ורק עניין של זמן שכולם ידעו זאת... רונן ויינשטיין הוציא תיקו רב שערים תוך כדי תצוגת כדורגל יפה מול איכסל. אבל מעל כולם הרשים השבוע אילן סויסה, מאמנה של טבריה שהראה שהוא יודע איך מכינים קבוצה למשחק כל כך חשוב, ידע ל"הרדים" את כולם שטבריה בבעיות, אבל במשחק עצמו הכין את קבוצתו כמו גדולים לניצחון של גברים. שאפו!!

ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-10

הוסף תגובה
תגובות