גנבו ניצחון: טבריה עם 1-0 יקר בכפר כנא

עם הרבה בעיות שהיו סביב המועדון הטברייני, יצאה עירוני טבריה למחק חוץ קשה מול הפועל כפר כנא. שער נהדר של עידן וייצמן בניגוד למהלך המשחק, העניק לאילן סוויסה ניצחון חשוב מאוד. פאיד חסון: "טבריה שדדו אותי היום", סוויסה: "כל הכבוד, הפנים כבר קדימה למשחק הבא

  • על ידי: חגג רחאל
  • 25-11-2017
  • 14:50

המשחק נפתח בצורה שקולה עם שליטה של הפול כפר כנא, אך למרות השליטה של שחקני כפר כנא, כל התקפה שלהם כבר נעצרה במרכז המגרש.  

בדקה ה-30  איציק נאש בועט לעבר שערה של טבריה, עדי תדמור שוערה של טבריה, הודף לקורה ומוציא לקרן. את אותה הקרן מרים מוטי מלכה, מנאר דראוושה נוגח ומפספס במעט את השער. מהצד השני, בדקה ה-40 טבריה זוכה בכדור חופשי שמוגבה למרכז הרחבה ע"י עידן ויצמן, אביאל להפסקה בתיקו מאופס.

 

קרב אווירי היה במשחק הצמרת... מנאר דראושה מול דין נאפסו המחליף.. צילום: חגג רחאל. 

 

עומר כהן מטבריה עם הכדור. מאור סיסו מכפר כנא במעקב צמוד. צילום: חגג רחאל.

 

המחצית השנייה נפתחה כמו הראשונה וגם פה ראינו משחק שקול מאוד מצד שתי הקבוצות, אומנם ביחס למחצית הראשונה, הקצב היה הרבה יותר טוב כשטבריה מנסה לסכן יותר את שערה של כפר כנא.

 

חליל חגאב מכפר כנא מנסה לחטוף לעומר כהן את הכדור. עמור במשחק מצויין. צילום: חגג רחאל. 

 

 

אביאל גבאי מטבריה מול אחמד עאמר מגנה הימיני של כפר כנא.  מאור סיסו עם הגב..צילום: חגג רחאל. 

 

עשר דקות בתוך המחצית השנייה, כדור קרן של כפר כנא מניב מקבץ של הצלות של שחקני טבריה, שהרחיקו את הכדור מהקו, בסוף המהלך עדי תדמור השוער מוציא כדור ארוך לאביאל גבאי שמוסר עומק לעומר כהן, שחקנה של כפר כנא עוצר אותו עם תפיסה בחולצה, שופט המשחק כבר התכוון לשלוף את האדום אך הקוון סימן לו על צהוב בלבד. באותו מצב נייח, עידן וייצמן כובש שער ענק ומעלה את קבוצתו ליתרון של 1-0 בניגוד למהלך המשחק.

 

עידן וייצמן חוגג יחד עם אילן סוויסה את שער הניצחון (חגג רחאל)

 

מאותו הרגע כפר כנא ניסתה להשוות בכל הכוח והכניסה למגרש את כל הכלים ההתקפיים שלה, כולל בר שם טוב וענאן נסראלדין. כפר כנא חיפשה את שער השוויון וטבריה יצאו למתפרצות מסוכנות וכמעט כבשו את השני. צריך לציין שכפר כנא הגיעו לשלל מצבים והזדמנויות לכבוש, אבל החמצות גדולות של ההתקפה מנעה מכפר כנא להשיג את הנקודות.

 

איימן חטיב מכפר כנא. נלחם על כל כדור. עומר כהן מתלונן...צילום: חגג רחאל.

 

עד לסיום כפר כנא לא הצליחה להשיג את השוויון וטבריה משיגה ניצחון גדול למרות כל הבעיות שסובבות סביב המועדון בשבוע האחרון. בסיום טבריה מנצחת 1-0!

 

ניהול משחק נהדר של אילן סוויסה (חגג רחאל)

 

מאמנה של עירוני טבריה, אילן סוויסה בתגובה לניצחון: "עברנו משחק מאוד קשה. עברנו מוקש מבחינתנו למרות שהיו חסרים לנו הרבה שחקנים, אבל יש לנו עומק בספסל עם שחקנים שהוכיחו את עצמם ואני שמח מאוד בשבילם. כל הכבוד לשחקנים אבל הפנים קדימה".

 

פאיד חסון יודע שקבוצתו הייתה צריכה להוציא יותר מהמשחק הזה (חגג רחאל)

 

שמענו גם את פאיד חסון מאמנה של כפר כנא שנשמע מאוכזב מאוד מהתוצאה בסיום המשחק: "אני מרוצה מהיכולת, מרוצה מהקבוצה אך מאוכזב מאוד מהתוצאה. נצטרך לעבוד יותר קשה ונצטרך להיות יותר מרוכזים וחדים ליד השער. אני מרוצה מהרצון והיכולת של השחקנים, הגענו להמון מצבים בשביל להכריע את המשחק, לא ניצלנו את זה ונענשו בכדור חופשי, אומנם יפה אבל ללא כל קשר למהלך המשחק. שלטנו ברוב שלטי המשחק, הגענו להזדמנויות והפסדנו שלוש נקודות".

 

שחקני טבריה ואוהדיה חוגגים בסיום (חגג רחאל)

 

שחקני טבריה יכולים לחגוג בסיום (חגג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ויצמן צריך לשחק ברמות הגבוהות ביותר!!! (אוהד עירוני טבריה 26-11-2017, 10:27)
    עם השקט שהוא משרה על ההגנה, אין ספק מזמן לא היה לנו בלם ברמה גבוהה. בהצלחה ויצמן בהמשך אוהבים אותך.
  2. המאמן של כפר כנא בכיין (חיים 26-11-2017, 14:05)
    כפר קנא שיחקו קצת יותר טוב אבל הגיעו בלחץ לכמה מצבים,טבריה סגרה טוב את החלק האחורי עם הרכב שני אז פאיד חסון תנוח
  3. הקפטן של כפר כנא הכי טוב בשתי הקבוצות מגן סוס נהניתי מאוד מהשחקן הזה (טברייני 26-11-2017, 14:34)