השחקנים הפנויים-שכדאי לשים לב

הפגרה הגיעה והרבה קבוצות מחפשות להתחזק בתקופה הזאת של העונה עם שחקנים שישדרגו אותן. אתר גולר מביא לכם את השחקנים הפנוייים הבכירים שצפויים לחזור למגרשים בתקופה הקרובה...שחקנים כמו ניסים אליהו, פיני מתנה, קובי שריקי ובן סירי הם רק חלק מרשימה של שחקנים איכותיים שיכולים לעזור לכל קבוצה בליגה א'.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-11-2017
  • 18:04

ניסים אליהו- קשרה המצויין של הכח ר"ג. הקשר מהמנוסים והטובים בליגה א. לא ברור איך הוא עדיין ללא קבוצה, אבל ברור לכולם שהוא השתחרר מהכח ר"ג בגלל סיבות תקציביות. קשר שיכול לעזור לכל קבוצה בליגה א.

 

אוהד קצב - בעונה שעברה שיחק בליגה ה-4 בספרד, במחוז מדריד החזק. משחק בתפקיד קשר אחורי, או 50/50. לאחר שקיבל דרכון אירופאי טס בספטמבר לנסות את מזלו בברשיה איטליה. לאחר חודשיים של אימונים חזר השבוע לארץ מבלי לחתום על החוזה המיוחל. עושה רושם שכל קבוצה שתיקח אותו תזכה מן המוכן בשחקן עם איכויות ייחודיות.

 

תומר חן - קשר 50 50 שחקן נס ציונה לשעבר , חזר לארץ לאחר שהיה במכללות בארהב , רץ ומחלץ המון כדורים . שחקן ליגה א' טוב , שחקן ליגה ב' מהטובים שיש .

 

אוהד קצב, חוזר ארצה עם איכויות (צילום: רמי גרידיש)

 

אופק ברזני- מגנה השמאלי של באקה אל גרביה. רק בן 21 וכבר נחשב למגן מהטובים בליגה. מגן תוקף שעוזר רבות להתקפה לצד משחק הגנה. שחקן מהרמות הבכירות.

 

יחיאל צגאי- קשרה המצויין של בית שאן ומי שהיה לקפטן הקבוצה. נחשב לקשר מהטובים בליגה עם בעיטות מכריעות משחקים.

 

פיני מתנה- חלוצה של באקה אל גרביה, כבש מספר שערים העונה בליגה, שחקן מהיר ומוכשר שיכול להשתלב בכל קבוצה בליגה א. למרות ביקוש גדול בליגה ב, השחקן בוחן אופציות בליגה א.

 

יוני טבידשוילי - בלם עיקש וחזק , משחק ראש יוצא מן הכלל. מבוקש ברוב קבוצות ליגה ב דרום א . 

 

אור שמעוני - קשר בכנף , שנה שעברה 5 שערים במחנה יהודה , טכני ויצירתי מאוד יכול לעזור להרבה קבוצות בליגה א

 

קובי שריקי- הקשר כנף הוותיק שנחשב למניה בטוחה בליגה כבש אשתקד 6 שערים בהפועל כפר כנא. והשנה הלך לכסף הגדול שהוצע לו בליגה ב השתחרר ופנוי לקבוצה.

 

קובי שריקי, נחשב למניה בטוחה בליגה א. צילוםף מאור אלקסלסי. 

 

בר עמר- מגן שמאלי כישרוני יוצא הפועל עכו. עזב את קרית אתא ומחפש את היעד הבא שלו.

 

בן סירי- קשר חלוץ או כנף הצעיר והמוכשר שהשתחרר מצור שלום בפסק בוררות. כבש שנה מספר שערים אשתקד ונחשב לכישרון גדול לאחר שגדל במכבי חיפה בן סירי מתאמן בנשר.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגן בלם (אילן שאולסקי 21-11-2017, 19:20)
  2. הכח (אילן שאולסקי 21-11-2017, 19:23)
    מגן בלם. צריך להיות בראש הרשימה !!
  3. אוהד ברשיה (אבי דדון 21-11-2017, 20:07)
    ברשיההההההההה ברוך רב שובך נעלמת לנו בוא הביתה ללזרוס איתך יש מצב שלא נרד ליגה