"היינו חלשים מאד מול "ממבה" בגביע, חייבים להתחזק"

כך אמר האיש החזק באסי גלבוע, לירן דניאל לאחר ההפסד המביש בבית בגביע מול מ.ס. בני "ממבה" מליגה ב 2-3 . עוד מוסיף לירן:"מוריס לא אשם בהפסד, היו הרבה פצועים. נתחזק בשלושה שחקנים בקרוב".

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-11-2017
  • 09:08

אחת ההפתעות הגדולות של סיבוב הגביע האחרון היה הפסדה בבית של אסי גלבוע לבני ממבה מליגה ב בתוצאה 3-2. ושאלנו את האיש החזק באסי גלבוע, הלא הוא לירן דניאל, מה קרה ומה ההשלכות של ההפסד לגבי ההמשך, ולירן סיפר:"היינו חלשים מאד מול בני ממבה. הם באו הסתגרו יפה התבססו על מתפרצות ואנחנו כל ההגנה כמעט היתה פצועה ולא שיחקה. שחקנים כמו שי כנפי, אמרי זייד ובר הילל היו חסרים והורגש חסרונם. ובלי קשר נראינו לא טוב ולא היינו צריכים להראות ככה גם עם משחקים מחליפים".

 

לחטוף שלושה שערים מקבוצה בליגה ב, גם למחליפים זה לא נראה טוב? מה היה?

"לא היינו קרובים ליכולת הרגילה  שלנו. חייב לציין, שהם לא גנבו ניצחון מגיע להם הניצחון הםבאו מוכנים ונחושים וניצחו. יש להם חלוץ מצויין שהבקיע את הגולים נראה לי זה אח של וואים עמאשה. וללא ספק התוצאה לא משקרת ואין לי תירוצים מעבר לכך שלא היינו מוכנים ולא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו."

 

כלומר, אפשר להגיד שלא הגעתם מוכנים למשחק?  ולא התכוננתם למשחק כמו שצריך..

"לא חושב. אני חושב שפשוט  היינו ביום לא טוב שלנו.  ויחד עם הפציעות שיש לנו, דברים לא הלכו כמו שרצינו. לא יכול להאשים את המאמן בהכנה למשחק מה שיש לו הוא ניסה לעשות אבל פשוט היה יום חלש של כולם- וחבל".

 

לגבי ההמשך לירן מוסיף:" שיחררנו ארבעה שחקנים (לירן שריקי, עדי אלישע, עידן שמדיט ויניר איבגי) ואנחנו רוצים להתחזק לפחות בשלושה שחקנים חדשים באופן מיידי. שני קשרים וחלוץ. ואני מקווה שזה יהיה באופן מיידי. אנחנו רוצים שחקנים שישדרגו אותנו ונשקיע כסף לא קטן לכך, כמובן במסגרת התקציב שלנו, כי מצפה לנו המשך עונה לא קל ויש לנו מאבקים לא פשוטים בחודש וחצי הקרוב"

 

שיהיה בהצלחה!

לירן דניאל. "יום חלש של כל הקבוצה וזה קורה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה (אבי 14-11-2017, 09:13)
    מה קורה לשריקי לירן למה לא משחק. אסי
  2. בושה (איבגי 14-11-2017, 09:38)
    לא מחוברים לא שיטה לא כדורגל כלום ושום דבר אנשים עיוורים או פראיירים ??
  3. מגדל (יוסי 14-11-2017, 10:08)
    אנחנו ואתם קבוצות פח זבל.אן זכות קיום בעיקר לגלבוע.קבוצה של 15 אוהדים
  4. מוריס אם הפסדת לבניי מבמה תיפרוש דחוף (מומחה 14-11-2017, 14:24)
    קבוצה כמו בניי ממבה צריך לנצח בלי מאמן אדון אוזן תפסיקו עם התירוצים אם מאמן מפסיד לבניי ממבהאם יש לך כבוד דקה אחריי צריך לשים את המפתחות וללכת
  5. מחאמיד יסדר לכם את הנצחונות . (מגדל 14-11-2017, 20:15)
    רפי אנחנו הפסדנו שחקן הכי עובד/ ורץ ומלך השערים של הקבוצה. מברוק עליך מוריס
  6. ל 4 תתעסק רק במגדל העמק יה קבצן (אוהד 14-11-2017, 22:28)