איכסאל בשלב הבא לאחר ניצחון על באקה

באקה אל גרביה אירחה את הפועל איכסאל במסגרת סיבוב ו' של גביע המדינה. איכסאל גברה על באקה 2-1 משערים של חמד גנאים ועומר בוארון, אופק יפרח רק צימק לאיכסאל. משטח הדשא בג'ת הכריע את המשחק. איכסאל יכולים להיות מרוצים מהתוצאה, באקה יכולים להיות מרוצים שיש פגרה שבועיים.

  • על ידי: חאלד דרוואשה
  • 11-11-2017
  • 13:02

במשחק שהתקיים במגרש בג'ת, אירחה עירוני באקה אלג'רביה את הפועל איכסאל  אל מול מאות האוהדים שצפו במשחק מחוץ למגרש  אך הסיטואציות בין שתי הקבוצות היו שונות, הקבוצה המארחת הגיעה אחרי תבוסה מהפועל הרצליה ולאחר מכן בקשות שחרור של מספר שחקנים בכירים מהקבוצה לעומת הפועל איכסאל באה עם מלא אנרגיה לאחר הניצחון על הפועל בית שאן בתוצאת 3-0

במשחק שתי הקבוצות נתנו הזדמנות לשני השוערים הצעירים

 
עומר בוארון, כובש השער לטובת איכסאל. לפחות חגג לאחר הכיבוש.  צילום: חאלד דראוושה.
 
המשחק התחיל ביתרון קל לאורחת מאכסאל  כאשר מוסא טראבין הגיע מול שוער באקה  אך אסיל עויסאת הצליח למנוע שער  בטוח כבר בדקות הראשונות, לאחר מספר דקות, אלעד בוארון קיבל כדוק מצוין מאיסלאם מואסי אבל שוער  אכסאל הצליח להדוף.
בדקה 29 עומר בוארון מסר כדור למועמר קראקרה שעבר את השוער ובעט אבל הבלם מוחמד סאמר הוציא מהקו .
שתי דקות לאחר מכן אכסאל רשמה את שערה הראשון במשחק אחרי עבירה ממרחק 20 מטרים אותה בעט  חמד ג'נאים והכניס את הכדור פנימה 1-0 לאכסאל וזהו שער בכורה לכוכב בני סכנין לשעבר. 
2 דקות לפני שריקת השופט של המחצית , בן מלכה מסר כדור גאוני לעומר בוארון שהגיע מול שוער באקה והכניע אותו 2-0 לאכסאל
תוצאת מחצית .  2-0
 
חמד גנאים, העלה את איכסאל ליתרון
 
מחצית שנייה באקה לא הרימו ידיים והתחילו את החלק השני מהמשחק ברגל ימין אך ברגע שכולם חשבו שהמשחק יסתיים לאכסאל בצורה די פשוטה , בדקה ה56 אופק יפרח בעט כדור מחוץ לרחבה, בעקבות משטח הדשא העקום הכדור שינה את כיוונו והטעה את השוער כאמל קנאענה 2-1 באקה מצמקת .
לאחר השער באקה השתלטה למשך כמה דקות על המשחק והייתה במרחק נגיעה משער השיוויון אבל אכסאל לא איבדה את הריכוז ולא ספגה שער.
לקראת הסיום, איכסאל ניצלה את היציאות של באקה ויצאה למתפרצות מאד מסוכנת אך לא השגילה לכבוש שערים נוספים. 
יש לציין, שבעקבות משטח הדשא  הלא טוב, המשחק לא הראה את היכולת של שני הצדדים  אך מה שהיה חשוב בסוף זה התוצאה מבחינת איכסאל שניצחה ורשמה עוד תקווה לפגוש בשלבים יותר מתקדמים קבוצה עוד יותר בכירה כמו התסריט שהיה בעונה שעברה כשאירחו את מ.ס. אשדוד מליגת העל ,
יש לציין, שלאחר הפגרה שתתקיים בשבוע הבא, שתי הקבוצות ייפגשו שוב במגרש העירוני בבאקה שנחשב למשטח הדשא שלו אחד הטובים בליגה ועדיף בהרבה על המשטח בג'ת. 
 
סמיר עיסא, יכול להיות מרוצה מהניצחון. צילום: חאלד דראוושה.
 
באיכסאל הגיבו בסיום המשחק: " מה שעניין אותנו זה התוצאה, משטח הדשא לא נתן לאף אחד ליהנות אבל מאוד מרוצים שניצחנו , גם בתנאים הקשים אנחנו מראים את האיכות של הקבוצה, מצא לפגרה והפנים לליגה בכדי להשיג את המטרה " 
 
רונן ויינשטיין, מאמנה של באקה, הפסד בכבוד. צילום: חאלד דראוושה.
 
רונן ווינשטיין מאמן באקה " הפסדנו אבל בכבוד, השחקנים לא הרימו ידיים והתאמצו כדי להשוות את התוצאה אבל זה לא בא לידי ביטוי , גאה בשחקנים שלי ובדרך שלהם במשחק , בנוגע לליגה אני לא מחפש מקום בטבלה יותר מההתייצבות בקבוצה , יש שחקנים שביקשו להשתחרר ואנחנו נראה מה יהיה בימים הקרובים ואולי נתחזק במספר שחקנים " 

אוהדי איכסאל חזרו מרוצים מהמשחק מול באקה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. חוסני אבו מוך מבאקה (יוסי דר 11-11-2017, 14:28)
    תשלם לכפיר דר את מה שאתה חייב לו כבר כמה שנים ומתחמק
  2. היינו בלי 5 שחקני הרכב (בקה 11-11-2017, 18:07)