אורן פלאש: ״היינו בצומת דרכים, השגנו נצחון חשוב"

עירוני קרית אתא שעברה לאחרונה מהפכה בסגל השחקנים, ומתחילת העונה השיגה נצחון אחד בלבד. פגשה בשישי נגד מכבי דליה גברה עליה, ולמרות מחצית ראשונה חלשה של שחקניו של אורן פלאש, מחצית שניה נהדרת הביאה להם נצחון חשוב שהרחיק אותם במעט ממאבקי התחתית. מה הם התוכניות לעתיד? באיזה תפקידים הקבוצה צריכה להתחזק? שווה לראות מה המאמן חושב...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 04-11-2017
  • 19:05

עירוני קרית אתא אירחה בשישי את מכבי דליה למשחק על שש נקודות, שחקניו של אורן פלאש שלא הצליחו לנצח העונה מלבד ניצחון חוץ נגד הפועל כפר כנא הסתבכו בתחתית. בשישי לאחר מחצית ראשונה חלשה מצד שתי הקבוצות הצליחו המארחים מהקריות להשתלט על המשחק ואף להשיג נצחון חשוב מאוד משערים של אחמד סבע ושעבאן. לאחר הנצחון החשוב אמר מאמן הקבוצה אורן פלאש: ״המשחק הזה היה צומת דרכים עבורנו, מלבד משחק על שש נקודות ידענו שניצחון ירחיק אותנו ממאבקי התחתית ויתן לנו המון ביטחון להמשך הדרך אני שמח שלמרות מחצית ראשונה של שתי הקבוצות ידענו להגיע למשחק במחצית השניה להבקיע שני שערים ולנצח״.

 

לגבי פתיחת העונה המאכזבת הוסיף המאמן:״ברוב המשחקים שלנו העונה היינו עדיפים על היריבות שלנו אבל חוסר מזל, הרחקות או שערים בדקות הסיום מנעו מאיתנו להשיג נצחונות , זה לא יהיה תירוץ כי בסוף אנחנו נמדדים לפי התוצאות ועד כה הם מאכזבות אני בטוח שנדע לקחת את הדברים הטובים מהניצחון בשישי שיעזרו לנו בהמשך המשחקים להתקדם קדימה״.

 

הקבוצה נבנתה העונה מחדש לחלוטין האם זה משפיע על התוצאות מתחילת העונה התייחס המאמן: ״זה נכון שבנינו קבוצה חדשה לחלוטין וזה לוקח קצת זמן לחבר את כל השחקנים מה גם שיש פה המון צעירים וגם זה מקשה על החיבור של הקבוצה אבל לא נחפש תירוצים אנחנו נמשיך להתחבר ממשחק למשחק, ובמהלך הפגרה נחפש להתחזק ב2-3 שחקנים בקישור ובהתקפה שיוסיפו לנו המון לקראת ההמשך."

 

שנשאל מהם המטרות של הקבוצה העונה אמר:״ המטרות שלנו העונה הם להיבנות לשנים הבאות לא להסתבך במאבקי התחתית ולסיים במרכז הטבלה״.

אורן פלאש, השיג נצחון חשוב לקראת ההמשך צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית אתא התחזקה יפה. שיחקו טוב. בהצלחה! (טל 04-11-2017, 21:37)
  2. יאללה בהצלחה (קרייתי 05-11-2017, 00:15)
  3. יח (יח 05-11-2017, 15:13)
    כול הכסף לוקח רוני דורה איו כסף לשחקנים
  4. א (שלמה 05-11-2017, 23:04)
    יופח של קבוצה היה יופי של משחק