הפועל הרצליה-ההצגה הכי טובה בעיר

הפועל הרצליה הביסה את בקה אל גרביה 0-5 משערים של יואל אבו חצירה צמד, חי חמו ומתנאל טדסה צמד למרות ששיחקו בעשרה שחקנים. משחק הבא יפגשו ההרצליינים את מכבי דליה. ארז בנודיס:"משחק טוב שלנו, חשוב להמשיך את היכולת מול דליה במשחק הבא"

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-11-2017
  • 14:18

הפועל הרצליה אירחה את הפועל באקה אל גראביה במסגרת המחזור התשיעי בליגה א צפון, המשחק נפתח בצורה שקולה ובדקות הפתיחה שתי הקבוצות ניסו להפתיע את היריבה. וראינו ששתי הקבוצות הגיעו למשחק במטרה לנצח אותו. ובדקות הפתיחה שתי הקבוצות החזיקו בכדור וניסו לסכן את היריבה ללא הצלחה הדקה ה 35 שבה הרצליה זכתה בכדור קרן. גל פורת עשה קרן קצרה. ואחרי חילופי מסירות קצרות הכניס כדור לתוך הרחבה שהטעה את השוער והחליק על ראשו של דור חי חמו ונכנס פנימה. 1-0 הרצליה.

 

 

 

דור חי חמו כובש את השער ורץ לחגוג...צילום: דן יידוב.

 

עד המחצית הרצליה לקחה את היוזמה ושלטה במשחק ויכלה להגדל את היתרון אך שחקניה החמיצו. 

 

למחצית השניה עלתה קבוצה אחת והיא הרצליה. הקבוצה שטפה את המשחק והיתה הרבה יותר טובה המחצית  היתה שייכת כולה להפועל הרצליה שעלו על המגרש בקלילות רבה והגיעו להרבה מצבים. 

דקה 58 גל פורת המצטיין במגרש, עובר את מגן באקה ברזני אופק ונותן כדור גדול בין שתיים לחלוץ הקבוצה יואל אבו חצרה שמול שוער באקה אביב לוי כובש בקלות. 

דקה 72 הרצליה זוכה בכדור חוץ. המחליף מתנאל טדסה משחק מהר ומוציא את הכדור חוץ לכיוון אבו חצרה החלוץ שגובר על הבלם טאראס שלקובסקי ומגיע מול שוער בקה, עובר אותו ומול שער ריק קובע 3-0 רץ לחגוג מוריד את החולצה ומקבל צהוב שני טיפשי וכרטיס אדום.

 

גל פורת, היה מצטיין המשחק מול בקה. צילום: דן יידוב.

 

למרות נחיתות מספרית על המגרש הרצליה עשתה ככל העולה על רוחה, ודקה 75 אחרי חילופי מסירות הכדור מגיע לעמית הרמתי שמכניס כדור טוב למתנאל טדסה המחליף שמעביר את הכדור מרגל ימין לשמאל ובועט לפינה הרחוקה וקובע 4-0 גדול להרצליה. 

 

 דקה 90 גל פורת חוטף כדור במרכז המגרש מריץ על הקו את אושר טפירו שבמסירה מכניס עומק למתנאל טדסה שעובר את הבלם ובועט לפינה וקובע 5-0 מוחץ להרצליה

 

טאראס שלקובסקי, בלמה של בקה. לא היה יכול לעשות הרבה מול ההתקפה הקטלנית של הרצליה. צילום: דן יידוב.

 

מגנה של הרצליה ניר דרורי. עשה ככל העולה על רוחו. צילום: דן יידוב.

 

בר אלסברי קפטן הפועל הרצליה. צילום: דן יידוב.

 

דורון רוזהקוביץ, שוערה של הרצליה. לא היה צריך להתאמ. מול בקה. צילום: דן יידוב.

 

 

ארז בנודיס, מאמנה של הרצליה בתגובה:" מגיע כל הכבוד לשחקנים שהגיעו מוכנים למשחק לאחר שני משחקים שלא ניצחנו. והגיעו היום על מנת לעשות 3 נקודות ועשו את זה בגדול. וזה המקום לפרגן למאיר אלימלך מאמן הכושר שרואים את העבודה שמדקה 70 ב 10 שחקנים הקבוצה רצה כאילו התחיל המשחק"

 

 

ארז בנודיס, מאמנה של הרצליה, שחקניו נראו מעולה מול בקה. צילום: דן יידוב

 

גל פורת מצטיין המשחק בתגובה: "עשינו ניצחון חשוב מאד למרות שפתחנו פחות טוב את המשחק , ניצחון שהיינו חייבים כדי שהצמרת לא תברח לנו אחרי המעידות שלנו בשבועות האחרונים במיוחד בבית , שמח על הניצחון יש פגרה שלטעמי באה לנן לא ככ טוב אבל ננקה את הראש ונתכונן עוד שבועיים לדליה ..

 

גל פורת, חזר להרכב קבוצתו ובגדול. צילום: דן יידוב.

 

יואל אבוחצירה, כובש הצמד בתגובה לאחר המשחק:"תמיד שמח לתת צמד. ושמח יותר על השלוש נקודות בדרך להגשמת המטרה של הקבוצה. שני משחקים אחרונים לא כבשנו ובאנו היום מול באקה וממש התפוצצנו שמח מאד והפנים למשחק הבא אחרי הפגרה" 

 

דורון רוזנקוביץ, שוערה של הרצליה. צילום: דן יידוב.

צילום: דן יידוב

הוסף תגובה
תגובות
  1. השנה סוף סוף נעלה אחלה קבוצה (הרצליה 04-11-2017, 15:21)
  2. כל הכבוד! (הרצל מהרצליה 04-11-2017, 16:58)
    כל הצמרת חלשה אפשר לעלות
  3. גם למרמורק יש מאמן כושר מעולה (יוסי 04-11-2017, 18:57)
    דקה שישים מספק לשחקנים בקבוקי חמצן ויחזקאל מעומד לליגה האנגלית עם יכולות האימון וניהול המשחק פפ תיזהר יחזקאל מאחוריך
  4. ל3 חחחחחחחחחחחחחחחחח (קורע 04-11-2017, 22:04)