עידו קרן מארח את סאלח נאסר אלדין - תחזית ליגה א' צפון מחזור 7

השבוע לקראת המחזור השביעי של ליגה א' צפון, מחזור אשר מחולק לשניים בשל משחקי הספורטיאדה, החליט עידו לארח את מנהלה את מכבי דלית אל כרמל, סאלח נאסר אלדין. סאלח נותן את כל כולו עבור הקבוצה לאורך שנים, בואו נראה האם סאלח יצליח לשחזר את מה שעשה לירן דניאל בשבוע שעבר ולגבור על עידו

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-10-2017
  • 15:48

שלום לכולם
מחזור 7 לפנינו, אבל בואו ניתן סקירה קצרה על מחזור 6 שניפק לנו מחזור מצוין עם לא מעט מסקנות:
1.מכבי דלייה התבלבלה בחגים. במקום חג סוכות היא חשבה שהיא בפורים, אחרת איך ניתן להסביר שהקבוצה התחפשה לטובה או משהו כזה. 3 ניצחונות רצופים גם זקני דלייה ועוספייה ביחד לא זוכרים.
2.באיכסל עצרו את הכדור שלג והשליכו 4 כדורי ברד גדולים בראש של אסי
3.בהרצליה כנראה עברו סדנה של סופר נני, אחרת איך נסביר את הבוגרות שבניצחון החוץ במגדל העמק?
4.בקרית אתא סוף סוף ניצחו, ניצחון שנתן הרבה אויר ואמונה להמשך.
5.בטבריה אומנם לא ניצחו אבל על המגרש נראתה רק קבוצה אחת וזאת לא רובי. אני רק מקווה שחיים זיסקינד קיבל שובר זוגי למסעדה מעודד קוטר ושות'.
6.בשפרעם כבר יש הצעת חוק לרחוב על שמו של איברהים אבורקיק. מי היה מאמין שהקבוצה שרק עלתה ומתפללת לאיזה ספונסר שיגיע, תשחק ותוציא נקודות בקצב כזה?
7.בירושלים כנראה התעוררו מהסרט וניצחו, אבל נראה אותם עושים 2-3 ניצחונות ברצף כדי שנחשוב אחרת.
8.באום אל פאחם עברו ממשחק לריקוד. התלמידה הייתה הפועל בית שאן שקיבלה שיעור ראשון בחינם.
9.אוי בית שאן בית שאן, עצוב. נקודה. אם לא יתעוררו שם מהר, וכסף יוזרם, לא משנה כמה שחקנים יביאו ויזרקו אחרי שבוע,התמונה תהיה קשה. יותר נכון קשה מנשוא
10.זמן המשכורות הגיע רבותיי. נכון להיום המצב מחפיר בליגה. בושה! נקווה שיהיו בשורות טובות לקראת שבוע הבא.
11.אה נכון, הפסדתי ללירן דניאל. גם זה קורה...


והשבוע לקראת המחזור ה-7 החלטתי לארח חבר ואדם שהוא בעצם המנוע של מכבי דלייה, סאלח נאסר אלדין. אם מכבי דלייה כבר במקום ה-6 זה לא מעט בזכות סאלח נאסר אלדין מנהלה של מכבי דליה שנותן את כל כולו עבור הקבוצה לאורך שנים. שאפו סאלח!!!

בואו נראה אם סאלח יהיה בכושר וינצח אותי, אני לא מפסיד פעמיים ברצף. ניחוש נכון = 5 נקודות, בינגו = 10 נקודות. 

 

מתחילים:

מכבי דלית אל כארמל - מ.ס. טירה
עידו: דליה עם ביטחון גדול ואלי מזרחי פשוט מאמן נהדר. מה שהבחור הזה עושה עם סגל צעיר זה לא אמיתי. מנגד, בטירה הכל בדיוק הפוך, בלי ביטחון ובלי נקודות, אבל ויש פה אבל... הולכת להיות מלחמה שם ואני הולך על תיקו. ההימור שלי: 1-1.

סאלח: מכבי עם שלושה ניצחונות רצופים בהם היא לא סופגת שער, וזה נתון מאוד מעודד. יש לנו קבוצה טובה וצוות מקצועי מוכשר. במשחק הזה אנחנו רוצים להמשיך את רצף הניצחונות. טירה במאזן לא טוב אבל הקבוצה התחזקה בשחקנים טובים ותרצה מאוד לחזור הביתה עם הנקודות. אנחנו טובים יותר והנקודות יישארו אצלנו. הימור שלי: 2-0 למכבי דליה.

 

אלי מזרחי מוביל צוות מקצועי מוכשר בדליה (מאור אלקסלסי)
 

הפועל ירושלים - רובי שפירא
עידו: רובי לא היו טובים אבל גם לא הפסידו. ירושלים ניצחו במשחק חשוב מאוד. זה משחק מאוד קריטי, אם רובי מנצחים, ירושלים יכולה ללכת לים הקרוב לביתה, אם ירושלים מנצחים, רובי יבינו שהם חייבים להתעורר. אומנם אלון בוזורגי זו מניה בטוחה וחיים זיסקינד זה רב בריח, אבל כדי לעלות צריך הרבה יותר מכולם. הימור שלי: 2-1 לרובי.

סאלח: מפגש בין שתי קבוצות מצוינות. רובי פתחה מצוין והיא מועמדת רצינית לעליה. לעומתה, ירושלים עדיין לא הגיעה לליגה אבל היא תחזור לעצמה. יהי משחק שקול מאוד. הימור שלי: 1-1.

 

חיים זיסקינד, בשבוע שעבר הוא מנע הפסד... (מאור אלקסיס)

 

הפועל אום אל פאחם - באקה אל גרביה
עידו:
אום אל פאחם באמת רקדו בבית שאן, וההתקפה שלהם לדעתי התקפה טובה גם לליגה לאומית קל. גמליאל פרץ כוכב, את בר שם טוב אתם תראו בקרוב בליגת העל, משה בן לולו זה ההיגוואין של הליגה ומחמוד עבאס ואיסלם מואסי זה חגיגה בקישור. אבל וגם פה יש אבל... באקה לא פראיירים. רונן וינשטיין זה שועל לא קטן וביום טוב באקה יכולה לנצח כל קבוצה. הפעם, שוב יהיו הרבה שערים. הימור שלי: אום אל פאחם ינצחו 3-2 קשה.

סאלח: באום אל פאחם בנו קבוצה לצמרת ובבית יחד עם הקהל המדהים הם מסוגלים לנצח כל קבוצה. למרות החיזוק שהיא עשתה, באקה לא מהווה יריב שקול לאום אל פאחם. הימור שלי: 3-0 לאום אל פאחם.

 

האם הפועל אום אל פאחם תמשיך במומנטום הנהדר (אביב עובדיה)

 

עירוני טבריה - הפועל שפרעם
עידו:
לכל מסיבה יש סוף והמסיבה של שפרעם תיגמר בטבריה. אם לא - אני מתחיל להזמין את אבורקיק למסיבות יום הולדת לילדים כקוסם. הימור שלי: 2-0 טבריה.

סאלח: למרות כל הבעיות בשפרעם, היא מראה הרבה התלהבות והיא בהחלט מפתיעה, אמנם בטבריה לא תהיה הפתעה כי לטבריה יש שחקנים ומאמן מצוינים, שיחד עם ההנהלה הטובה תתחיל להתקדם לכיוון הצמרת הגבוהה. הימור שלי: 2-1 לטבריה.


עירוני קרית אתא - הפועל בית שאן
עידו:
בבית שאן לא שקט, בכלל לא. אם ינצחו אולי קצת החיוכים יחזרו. בקרית אתא יבואו עם בטחון גדול. הימור שלי: 2-0 לקרית אתא שיוחאי כהן המנהיג של הקריה כובש.
סאלח: בבית שאן יש בעיה ניהולית קשה, קבוצה עם קהל מדהים, עירייה שתומכת עם תקציב גדול והקבוצה מתנהלת בצורה מוזרה ולא ראויה. המשחק בקריית אתא הוא מפגש של שתי קבוצות שוות ברמתן. ההרגשה שלי שבית שאן תפתיע ותיקח את הנקודות. הימור שלי: 2-1 לבית שאן. 


מכבי צור שלום - בפועל אסי גלבוע
עידו:
כבר אמרתי לא פעם שניסן רביבו אחד לא יכול להחזיק קבוצה שלמה. גם אם תביאו את מסי ללבאנטה, זה יהיה אותו דבר. בגלבוע הפסידו בבית ובמשחק הזה יש רק כתובת אחת. נקודה אחת. הימור שלי: 1-1.
סאלח:
צור שלום הוא מגרש קשה. ידידי יגאל יודע כל שנה להעמיד קבוצה שיודעת לאגור נקודות ולהישאר בליגה, והגד הגלבוע הם חייבים לנצח. הימור שלי: 2-1 לצור שלום.


הפועל הרצליה - הפועל כפר קנא
עידו:
קרב צמרת אמיתי בין 2 קבוצות טובות. בבית הרצליה משחקת כדורגל יפה, כפר קנא עדיין ראשונים וכבודם במקומו מונח. בטח ניר שטרית עכשיו יופתע ממני אבל אני הולך על ניצחון שלו. הימור שלי: 2-1 הרצליה.

סאלח: מדובר בשתי קבוצות טובות, שחקנים טובים, מאמנים מקצועניים והנהלות מסודרות. השוויון יגיע גם לדשא. הימור שלי: 1-1.
 

האם ארז בנודיס יצליח להשיג ניצחון ביתי מול כפר קנא?


הפועל איכסל - הפועל מגדל העמק
עידו:
איכסל עם רוח חדשה ונראה שחזרו לעצמם בגדול. בבית, אני לא רואה תיאוריה שלא ינצחו. במגדל העמק הבעיה היא לא קובי דנינו, יש לא מעט סיבות לחוסר ההצלחה כרגע, אבל זמן וסבלנות יעשו את העבודה. קובי מאמן טוב ויעשה מה שצריך אך באיכסל זה לא יקרה. הימור שלי: 4-1 איכסל.

סאלח: אין ספק שבאיכסל יש את חומר השחקנים הטובים בליגה, אולם ההנהלה לא ידעה לתת שקט למאמן, סמיר עיסא זוכה עכשיו לתמיכה ועידוד מההנהלה והתוצאות תהיינה בהתאם ואיכסל תחבר שני ניצחונות רצוף. הימור שלי: 3-0 איכסל. 

 

מועמר קראקה, יכבוש גם מול מגדל העמק? (אבי רביבו)

זהו חברים. להזכירכם,  המחזור יחולק לשניים - שישי ושני. שיהיה בהצלחה לכולם! 
עידו קרן

עידו קרן מארח את סאלח נאסר אלדין - תחזית ליגה א' צפון מחזור 7

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזית מצויינת (חד 19-10-2017, 20:52)
    הכי חזקה והכי מעניינת
  2. סאלח מנהל מס' 1 בליגה (רמי 20-10-2017, 08:30)
    סאלח מוביל את הקבוצה להצלחות בלי שום תמיכה ואמצעים בזכות ניהול על, הרבה הצלחה אבו ראווי
  3. דנונה (מגדל 20-10-2017, 09:07)
    כתב תפסיק לפרגן לדנונה כישלון אחד גדול מגדל מקום אחרון ועוד לא שיחקו עם קבוצת צמרת לא אוהבים אותן במגדל העמק מאמן מגעיל
  4. דנונה (מגדל 20-10-2017, 09:07)
    כתב תפסיק לפרגן לדנונה כישלון אחד גדול מגדל מקום אחרון ועוד לא שיחקו עם קבוצת צמרת לא אוהבים אותן במגדל העמק מאמן מגעיל
  5. סלאח אתה בדיחה עצובה (ליגה א 20-10-2017, 17:34)
    היום קיבלתם 6 מהקבוצה הכי חלשה באמת יש לך צוות מקצועי מוכשר חחחחחח
  6. למספר 6 טירה היא אחת הקבוצות המסוכנות (אחמד 20-10-2017, 21:00)
    שלא נטעה טירה לא חלשה בכלל עוד תפתיע את איכסל רובי והרצליה, אם המזל לא שחק בתחילת הליגה זה לא אומר שהיא קבוצה חלשה... טירה תסיים במקום 7 ומעלה אם לא פלאא אוף