מאור סיסו: ״הפועל כפר כנא תדבר בצמרת חזק העונה"

הפועל כפר כנא היא ללא ספק הפתעת העונה עד כה, לאחר שהשיגה ארבעה ניצחונות מתוך שישה משחקים. כאשר השחקן המצטיין של הקבוצה מפתיחת העונה הוא הבלם המצוין מאור סיסו שמשמש עבור מאמן הקבוצה פאיד חסון כמאמן שני על המגרש. אז מה הוא חושב על הפתיחה המצוינת של קבוצתו...? איפה הם יסיימו את העונה...? ומהו הסוד...? שווה קריאה!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 19-10-2017
  • 12:57

אתם במקום הראשון אחרי שישה מחזורים אתה מאמין?

"קודם כל כיף לפתוח את העונה ברגל ימין במועדון הציבו מטרה בתחילת שנה להיות בפלייאוף העליון של הטבלה. זן הולכת להיות משימה לא פשוטה,  הליגה קשה ושוויונית אבל אנחנו נעשה הכל כדי לעמוד במטרות של המועדון ולא לאכזב את הקהל וההנהלה שהם מדהימים״.

 

בשקט בשקט בכפר כנא נבנתה קבוצה שתדבר חזק בצמרת העונה?

"בכפר כנא בנו קבוצה שמבוססת שבכל עמדה שחקן בכיר מאוד לליגה הזאת, ולידם שחקנים משלימים, כישרוניים מאוד וחיוביים מאוד. אנחנו שואפים תמיד להיות בחלק העליון של הטבלה כל עוד אנחנו משחקים כדורגל. זה לא הולך להיות פשוט, יש קבוצות עם תקציבים פי שניים משלנו אבל אנחנו מאמינים בקבוצה, בהנהלה ובמאמן שנעשה עונה יפה".

 

כבר אחרי חודשיים בקבוצה הפכת בה למנהיג ומאמן על המגרש, איך זה?

"כל החיים שלי איפה שאני הולך לשחק אני נותן מעצמי שעות, לילות וימים בשביל הקבוצה, גם מחוץ לשעות האימונים אני מנסה כמה שיותר לעזור ולהביא מהניסיון שלי כדי שהקבוצה תעשה את העונה שמצפים ממנה ליהנות ולשחק כדורגל חיובי, בשביל זה הביאו אותי לפה, שאני אתן גם מהניסיון שלי לעזור לצעירים להיות טובים יותר ביחד איתי כמובן".

 

לא מסתמנת העונה קבוצה פייבוריטית כבר מההתחלה האם זה מסמן משהו?

"רובי שפירא, איכסל וטבריה היו הפייבוריטיות, בתחילת שנה נוספו להן אום אל פאחם, הרצליה וכפר כנא. אני מאמין שמתוך השש, חמש יהיו בפלייאוף. אני מקווה שאנחנו נהיה אחת מהן, זו משימה לא פשוטה בכלל יש ליגה חזקה מאוד ושוויונית".

 

אתה רק הולך ומשתבח עם הזמן, יש סיבה מיוחדת לכך?

"תודה על המחמאה, אני משתדל כל פעם שאני משחק להיות הכי טוב על המגרש. צוחקים עליי השחקנים עד היום איך שאני מתרגש לפני משחקים כאילו רק עליתי מהנוער. זה באופי שלי, כל משחק בשבילי הוא גמר גביע גם אם זה משחק אימון. ככה חונכתי".

 

איפה אתה רואה את הפועל כפר כנא מסיימת את העונה?

"עכשיו קשה לראות את סוף העונה, זה ממש מוקדם אבל אני יכול להגיד לך שהפועל כפר כנא זה מועדון שמתנהל ברמה הכי גבוהה שיש. מוסר תשלומים גבוה, יחס אנושי ומקצועי מהטובים ביותר שיש בליגה. כעת חובת ההוכחה היא עלינו השחקנים. נותנים לנו הכל כדי להצליח, אני מאמין ומקווה שנצליח לגרום להם לחייך השנה הרבה כי מגיע להם".

 

 

מאור סיסו נחשב לאחד הבלמים הטובים בליגה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמת (מחמוד 19-10-2017, 16:44)
    שחקן נשמה
  2. חסר עומק (אוהד 19-10-2017, 16:50)
    שלוש שחקני חיזוק והקבוצה מושלמת
  3. מאור (צופית 19-10-2017, 21:32)
    מאור זה שילוב של חכמה גישרון וטוב לב. יכולת נתינה נדירה. שחקן חכם. מתראיין נהדר. חבר אמת. לא תכירו עוד אחד כמו מאור. מאור תצליח כמו שהצלחת עד היום!!
  4. יש להרבה בלמים בליגה מה ללמוד ממנו (אחמד עבאס 20-10-2017, 00:41)
    שחקן חכם וטכני,נשמה גדולה יש לו