עידו קרן מארח את לירן דניאל - תחזית ליגה א' צפון מחזור 6

לאחר שבשבוע שעבר ניצח עידו קרן את מנהלה את הפועל אום אל פאחם, החליט השבוע לאחר את מנהלה את הפועל אסי גלבוע, לירן דניאל. האם לירן יצליח לגבור על עידו...? איך תגיע אסי למחזור הקרוב לאחר הניצחון על הרצליה...? איך יסתיים המשחק המסקרן בין רובי שפירא לטבריה...? ואיך יסתיים המחזור עבור הפועל איכסל...?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-10-2017
  • 13:37

שלום לכולם
המחזור ה-5 מאחורינו ועימו כמה מסקנות מעניינות מאוד:

1.נתתי שוב בראש, הפעם לאחמד מנהלה של הפועל אום אל פאחם.
2.באיכסל הרוחות שוב סוערות, ואיתן ההפסדים שנראים כמו כדור שלג. אבי סבג הלך, אבי סבג  חזר ואז אבי סבג שוב הלך. מה פה קורה פה?
3.בכפר כנא מראים חוסן מנטלי. אומנם לא ניצחו אבל 5 מחזורים בלתי מנוצחים. כבוד!
4.בהרצליה כפי שחשבתי, זה לא זה... זה נחמד, זה אולי יפה אבל זה לא מספיק.
5.בשפרעם המצב הכלכלי גרוע, אבל מאמן מצוין יש, וחבורת לוחמים מסכנים שלא יודעים מה יוליד המחר.
6.בגלבוע השמש זורחת. מוריס אוזן בתקציב שפוי מוכיח שוב שאפשר גם אחרת. טוב יעשו ויתנו למוריס את המושכות לשלוש ארבע שנים וכדאי שימהרו.
7.בקריות הקבוצות ממש לא משהו. חבל שבקבוצות הנחמדות שהכסף שם בזמן תהיינה במלחמת הישרדות. שמישהו יתעורר כבר.
8.בבאקה שוב לא שקט... אומנם מאמן טוב יש שם שמצליח לעשות ניסים, אבל ההנהלה משחקת במשחק הכיסאות. כל שבוע מישהו אחר מתפטר ואחר בא, ואז מתפטר ואז ההוא חוזר וההוא כאילו הלך ורק בלגן. חבל שבעיר של כדורגל הדברים נראים ככה. ההפסד טכני לכפר כנא לא מפתיע אף אחד.
9.ברובי מגלים בגרות. שם מילה זו מילה בניגוד לרבים אחרים. ההנהלה עושה דברים נפלאים והניהול מצוין. עודד קוטר בשקט בשקט עושה עבודה טובה מאוד.
10.שימו לב לתאריך היום. כמה קבוצות היו רוצות שהתאריך לא יזוז? לא הבנתם? אני אסביר: המשכורות בפתח ונגמר הזמן ה״מת״. בואו נראה מי תשלם משכורות ומי לא מסוגלת לשלם אפילו את המשכורת הראשונה (ברוב הקבוצות משכורת ראשונה)... אני מבטיח שבכל שבוע נעלה על הגריל את החארטות של הקבוצות שיודעות להחתים שחקנים ולשלם הרבה פחות...

 

השבוע החלטתי לארח חבר טוב ואיש נהדר, לירן דניאל, מנהלה של אסי גלבוע. אין ספק שלירן תורם המון לשקט התעשייתי בקבוצה (יחד עם עוד חברי הנהלה), ואחרי הניצחון הגדול בהרצליה שממש לא הפתיע אותי החלטתי לארח אותו... מה שבטוח, אותי יהיה לו קשה לנצח. אפילו לירן יודע את זה. ניחוש נכון = 5 נקודות, בינגו = 10 נקודות.

 

מתחילים:

הפועל כפר כנא - עירוני קרית אתא
עידו - מבחן אופי לחניכיו של פאהד חסון. אחרי תיקו באום אל פאחם הם ישחקו בבית מול קרית אתא ללא מוטי מלכה המצוין. מצד שני מאור אוחיון הנהדר פצוע ולא ישחק בקרית אתא. בן בנימין הבלם ובן קילגור המגן הימני, עושים עבודה גדולה מתחילת השנה. זה יעזור להם גם הפעם. הימור שלי: 0-0.
לירן -
כפר כנא קבוצה מצוינת שתדבר כול העונה בצמרת, מנגד קריית אתא קבוצה צעירה שעשתה הרבה שינויים מהעונה שעברה. הימור שלי: 2-0 לכפר כנא.

 

מ.ס. רובי שפירא - עירוני טבריה
עידו -
איזה משחק. באמת משחק גדול... רובי בתנופה גדולה ואם ישחקו כמו נגד איכסל, אף אחד לא יעצור אותם. מצד שני, אל תתבלבלו, בטבריה יש קבוצה מצוינת ומאמן נהדר וכולם זוכרים את החמישייה בראש של רובי בפלייאוף. באמת הכל יכול להיות אבל אני הולך על תיקו. הימור שלי: תיקו 2-2.
לירן -
משחק בין שתי קבוצות שבנו סגלים מרשימים כדי לעלות ליגה. הימור שלי: 3-1 לרובי.

 

האם טבריה יצליחו לנצח את רובי? (רועי סימוני)

 

הפועל שפרעם - מכבי צור שלום
עידו -
בשפרעם עשו את תוצאת המחזור עם ניצחון הירואי באיכסל. הם גרמו לכולם וגם לי לאכול את הכובע ובצדק. על זה נאמר: מודה ועוזב ירוחם. כל הכבוד לשחקנים ובראשם עבד מורג׳אן שמוכיח שהוא פשוט ענק. נגד צור שלום וניסן רביבו זה יהיה קשה מאוד ושקול. הימור שלי: 0-0 ארוך מאוד וקשה לצפייה.
לירן -
שתי קבוצות שלא פתחו את העונה כפי שציפו, אבל שפרעם עשתה ניצחון משמעותי בשבוע שעבר שנתן לה הרבה דרייב להמשך. הימור שלי: 1-0 לשפרעם.
 

באקה אל גרבייה - מכבי  דלית אל כרמל
עידו -
בבאקה כאמור ממש לא שקט ודליה מעודדים מהניצחון על בית שאן. כל הכבוד לאלי מזרחי שמוציא יש מאין בקבוצה הצנועה מדליה. על המגרש בבאקה היתרון בדשא הוא למקומיים. הימור שלי: 2-1 לבאקה.
לירן -
שתי קבוצות שרק רוצות להישאר כמה שיותר מהר בליגה... אבל באקה קבוצה יותר טובה על הנייר. הימור שלי: 3-1 לבאקה.

 

מ.ס. טירה - הפועל ירושלים
עידו -
בטירה עדיין מפנטזים על פלייאוף (נשבע לכם), ועדיף שיחשבו צעד צעד. גם בהפועל ירושלים חיים בסרט. לפחות אפשר למכור במשחק שלהם פופקורן ,אם כבר חיים בסרט... הימור שלי: 1-1 שלא טוב לאף אחת.
לירן -
טירה פתחה את העונה לא טוב מה שהביא אותה לעשות חיזוק משמעותי, מנגד עושה רושם שהפועל ירושלים עוד לא הסתגלה לליגה א'. הימור שלי: 2-1 לטירה. 

 

דוד מרטן, קבוצתו עוד לא הסתגלה לליגה א' (רועי סימוני)

 

הפועל בית שאן - הפועל אום אל פאחם
עידו -
משחק עם שני הקהלים הגדולים של הליגה. 2 קבוצות לחוצות שחולמות גבוה. על הדשא זה משחק שקול מאוד עם יתרון לאום אח פאחם כי לבית שאן אין התקפה. בן לולו, גמליאל פרץ, איסלם מואסי, מחמוד עבאס ובר שם טוב גדולים על בית שאן ויסלחו לי הבית שאנים שאני באמת אוהב. נטו מקצועי. הימור שלי: 3-2 לאום אל פאחם.
לירן -
בית שאן בתקופה פחות טובה, מנגד אום אל פחם לא מפסיקה להתחזק. הימור שלי: 3-1 לאום אל פחם.

 


הפועל אסי גלבוע - הפועל איכסל 
עידו -
אין בלוף בכדורגל. באיכסל בנו קבוצה טובה אך כנראה לא מספיק טובה. אבי סבג (מאמן מצוין) עזב אחרי שבוע לא שקט וסמיר עיסא הגיע. הפעם תיקו יהיה טוב וראלי, אם כי ההתקפה של אסי מהירה וזה בעייתי. הימור שלי: 2-2.

לירן - אנחנו אחרי ניצחון של הרבה אופי בהרצליה. איכסל קבוצה מצוינת עם סוללה של כוכבים אבל הלב שייך לאסי. הימור שלי:2-1 לנו.

 

איך אסי תגיע למשחק מול איכסל לאחר הניצחון היפה מול הרצליה? (דן יידוב)


הפועל מגדל העמק - הפועל הרצליה
עידו -
משחק שקול שבו תבוא לידי ביטוי הביתיות... הרצליה אכזבו בבית מול אסי ובמגדל העמק לא ספגו בקרית אתא. הימור שלי: 1-0 למגדל העמק.

לירן - מגדל העמק בפתיחת עונה חלשה, מנגד הרצליה קבוצה מצוינת ומאומנת. הימור שלי: 3-0 להרצליה.
 

האם בר אלסברי יוביל את הרצליה לניצחון מול מגדל העמק? (דן יידוב)

 

שיהיה חג שמח ובהצלחה לכל  הקבוצות
עידו קרן

עידו קרן מארח את לירן דניאל - תחזית ליגה א' צפון מחזור 6

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל (אשרף 12-10-2017, 13:58)
    עידו קרן זאת הסחורה שלך שסיפקתה להנהלה. צריך להחליף שם הקבוצה מהפועל אכסאל להפועל עידו קרן הנהלת שוק בשבושים
  2. לירן (אוהד איכסל 12-10-2017, 14:30)
    נתן לכם רביעיה
  3. הרג אותי מצחוק עידו (תחזית אש 12-10-2017, 15:08)
    אבל כל מילה צודק בהכל
  4. יבלוף מגדל יפסידו אתם תפסידו ארבע (לירן דניאל 12-10-2017, 16:13)
    גלבוע שכונה
  5. תגובה (שלבי מוחמד 12-10-2017, 18:39)
    לכול שכותבים על הפועיל איכסאל ועל הנהלה תתעסקו בדברים שלכם באלהים יש לנו שחקנים והנהלה ומאמן טובים וצריך קצת סבלנות ואנחנו עדין בהתחלת הליגה בסוף הימים יגידו על הפועיל איכסאל השם הוא הפועיל איכסאל בואו נהיה יד אחת ותעזבו אתכם מן הדבורים השתיות יאלה הפועילללללללללללל
  6. אכסאל (אשרף 12-10-2017, 19:00)
    למספר 5 אני וכל הכפר מאחלים לקבוצה שתעלה ליגה אבל יש רק שחקן אחד מהכפר ולל נותנים לו לשחק אני חושב אם הוא ישחק הוא יהיה יותר טוב ממחצית השחקנים
  7. בית שאן (שלמה מבית שאן 12-10-2017, 19:56)
    מר עידו קרן אם התחזית שלך היא נכונה לשבוע הזה אז אני באמת רוצה להפגש איתך ולתת לך מתנה כי אתה כנראה קוסם באמת..
  8. בית שאן (שלמה מבית שאן 12-10-2017, 19:58)
    מר עידו קרן, התחזית שלך כנראה לא טובה לגביי בית שאן כי זה יהיה להפך הגמור כי בית שאן הולכת לנצח את המשחק הזה!!!!
  9. אתה צריך ללכת לעידו (אדון שלמה מבית שאן 13-10-2017, 19:07)
  10. עידו כנס (אודי 13-10-2017, 21:08)
    אתה אולי לא מכיר את היכולות של ארז בנודיס ועובדה הרצליה נתנה 3