שפרעם הפתיעה את איכסל

ביום שישי האחרון אירחה הפועל איכסל את הפועל שפרעם. איכסל שמגיעה לאחר שבוע סוער בו אבי סבג, מאמן הקבוצה התפטר ולאחר מספר ימים חזר לתפקידו. שפרעם ניצלה את ה'בלאגן' סביב הקבוצה שיחקה כדורגל יפה וניצחה 0-1 משער של קאסם נג'אר מהנקודה הלבנה. חן ידען הוחלף במחצית ועומר בוארון כלל לא פתח.

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 08-10-2017
  • 17:19

במשחק שנערך בשעות הצהריים ביום שישי, במגרש באיכסל מול עיני 500 אוהדים. משחק הציג את חזרתו של המאמן אבי סבג להקווים לאחר שהתפטר, אך כמובן ההבנות בין שני הצדדים באו לידי ביטוי והמאמן חזר להוביל את הקבוצה אחרי הפסד החוץ מול רובי שפירא, במטרה לחזור למסלול הניצחונות. 

 

המשחק התחיל רדום יחד עם נטייה התקפית מצידם של הפועל שפרעם, במקביל שחקני המארחת ניסו להחזיק בכדור עם סבלנות אך לא רשמו איום על השער. הפועל שפרעם העזה יותר ונכנסה לרחבת היריבה, ניצלה את המהירות של שחקנה בילאל סבע שלא הפסיק לרוץ ולעשות צרות להגנת איכסל, אבל גם האורחת לא סיכנה את שוער איכסל, אוהד דוד. תוצאת מחצית הייתה תיקו נטול שערים.

 

המחצית שנייה נפתחה עם חילוף מצידו של אבי סבג שהכניס את עומר בוארון במקומו של חן ידען, והקבוצה מאיכסל רצתה לרשום ניצחון רביעי העונה למרות כל הבעיות מסביב. למרות הרצון של איכסל, תסריט המשחק היה בניגוד לציפיותיהן. בדקה ה-50, בילאל סבע דהר מצד שמאל ונכנס לרחבה, סמיר עבדאלחי הפיל אותו עם דחיפה בכתף והשופט מגד רושרוש לא התלבט וקבע כדור עונשין מהנקודה הלבנה. קאסם נג'אר קשר שפרעם ניגש לכדור ובעט אותו פנימה, 1-0 להפועל שפרעם. 

 

המשחק נמשך והפועל אכסאל ניסתה לכבוש את שער השוויון ולשנות את המשחק, מהצד השני עמדו שחקני הפועל שפרעם שידעו איך לשמור על התוצאה בכמה דרכים, הגנה טובה, בזבוזי זמן בכל רגע אפשרי וכמובן כדורגל לוחמני, בעקבות זה שחקן שפרעם יוספין נכנס בצורה מסוכנת על ניר אברגיל שיצא צולע מהמגרש ונכנס במקומו גל אלקנתי בדקה ה-70. הקבוצה מאיכסל המשיכה ללחוץ ובדקה ה-72 אלירן חודדה בעט כדור שקיבל מהצד הימני, אך הכדור פגע בקורה ואיכסל לא הצליחה למצוא את השער. 11 דקות לסיום, קרן לזכותה של איכסל, מוסא טראבין הרים כדור שהגיע למהראן אבו ריא שבעט טת הכדור היישר לעמוד. 

 

מספר דקות לאחר מכן גל אלקנתי הרים כדור שנגע בידו של מגן שפרעם, אך מג'ד רושרוש לא התרשם ולא שרק לפנדל המיוחל לתדהמתם של אוהדי איכסל. בין כל בזבוזי הזמן מצידם של הפועל שפרעם החליט השופט להוסיף 5 דק' כתוספת זמן, אך גם ה-5 דקות הללו לא עזרו לאיכסל לכבוש שער שיורדת מנוצחת מחזור שני ברציפות. המשחק הסתיים והקבוצה המקומית הייתה די מאוכזבת מהיכולות של שחקניה. במקביל טעויות השופט רושרוש והחלטותו ההזויות היו חלק מכעס אנשי איכסל שהאמינו שאם היה קצת עירני והחלטי התוצאה הייתה שונה לחלוטין.

אבי סבג יורד מפסיד בפעם השנייה העונה (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית שאן (יוסי 08-10-2017, 17:21)
    איכסאל קבוצה פח.רק רובי שפירא תעלה.אתם קבוצה מקוללת.תתחילו לקנות משחקים.אולי זה מה שיביא לכם נקודות.
  2. טברייה (גל 08-10-2017, 17:22)
    ליגה לאומית?חחחחח.אולי תעלו להר תבור.
  3. למה חזרת????? (אבי המאמן בלוף 08-10-2017, 17:23)
  4. שיחקרו את השופט המושחט (נייטרלי 08-10-2017, 18:33)
    השופט הזה שנה שעברה עשה הכל בשביל לעזור למכבי כפר כנא להישאר בליגה. השנה הוא עושה אותו דבר בשביל לעזור להפועל כפר כנא. שוםט מושחט וכדאי שיצותתו לטלפון שלו. שופט שמגיע עם פנקסנות מהבית ותוצאה סגורה. ככה בחיים לא נתקדם. מגד רושרוש תזכרו את השם הזה בעתיד
  5. אכסאל (אשרף 08-10-2017, 19:53)
    בושה קבוצת השלוש וחצי מליון הפסידה לנועלת הטבלה כל הכבוד שפרעם ניצחתם בזכות הלחימה
  6. שופט הגיע עם תוצאה מראש (חמודי 08-10-2017, 21:41)
    לא היה פנדל ובכלל שני פנדלים לטובת איכסל.לשלוח שופטים חשודים לפוליגרף לא רק לנו אלא לכל הקבוצות.
  7. אוהד אלביליה (אחמד שפרעם 08-10-2017, 21:55)
    אדון דראושה כתב הקיצוני ימני שמאלי שעשה בעיות להגנת איכסל זה אוהד אלביליה שגם הפנדל נעשה עליו
  8. טבריה (יוסי 09-10-2017, 10:25)
    זה בכלל לא הפתעה טהריה ואיכסאל קבוצות פח
  9. כסלאי (כסלאי 10-10-2017, 13:26)
    סמיר עבד אלחי הביתה , אתה לא שחקן חזור לשכונה , ולליגה למקומות עבודה . ושלא יהיה לך בהצלחה בכל מקום שתהיה .