אלון בא: ״רובי שפירא״ ניצחה את צור שלום 0-1

באחד המגרשים הקשים ביותר בליגה א׳, הצליחה קבוצתו של עודד קוטר להשיג ניצחון חשוב על צור שלום שנותרה ב-10 שחקנים ואיבדה נקודות יקרות בביתה. הקהל האדום הגיע בהמוניו ומילא כל פינה אפשרית באצטדיון הקטן הזה. הבשורה המשמחת עבור רובי היא חזרתו של דניאל ברק שחזר מפציעה

  • על ידי: רועי סימוני
  • 08-10-2017
  • 11:19

״רובי שפירא״ יצאה למשחק חוץ קשה מאוד נגד מכבי צור שלום בידיעה שניצחון במגרש הזה יתן לה המון ביטחון להמשך, לא פחות מ-500 אוהדים ליוו את הקבוצה ולא השאירו פינה אחת ריקה ביציע שנצבע כולו באדום.

 

הקהל הנהדר של רובי תומך בקבוצתו (מאור אלקסלסי)

 

המשחק נפתח בלחץ של הקבוצה האורחת שחיפשה את שערו של תום אלמדון בכל הזדמנות, אך ללא הצלחה רבה. כעבור 18 דקות הגיעה ההזדמנות הממשית במשחק, כדור חופשי נשרק לזכותה של רובי, סעיד דיאב בעט מצוין אך אלמדון התעופף והדף החוצה.

רובי המשיכה ללחוץ עד לסיום המחצית אך ללא הצלחה והמחצית מסתיימת בתוצאת תיקו מאופסת. עודד קוטר יכול להיות מאוכזב מכך ששחקניו לא השכילו להבקיע לפחות שער אחד.

 

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של הקבוצה האורחת שחיפשה להשיג את שער היתרון בכל מחיר, גדי מלסה ויוני אוחיון היו פעילים מאוד בקישור של הקבוצה ובדקה ה-60 כדור נהדר של סעיד דיאב מוצא את אלון בוזרגי באחד על אחד מול תום אלמדון, אך החלוץ בועט חלש ומפספס הזדמנות טובה לכבוש. כעבור חמש דקות בלבד עבירה מיותרת לחלוטין של שחקנה של צור שלום עלי מנעא, והשופט הראה לו את הכרטיס האדום שמשאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים ומרגע זה הלחץ של רובי הלך וגבר. בדקה ה-69 כדור רוחב נהדר של דניאל ברק (שחזר מפציעה) מצא את אלון בוזרגי שגלש ודחק מקרוב וקבע 1-0 לרובי.

 

רובי המשיכה לחפש את השער השני עד לסיום אך ללא הצלחה, דווקא צור שלום הגיעה לכמה הזדמנויות טובות אך לא הצליחה לכבוש ולאן את התוצאה. ברובי יכולים להיות מרוצים מכך שהצליחו לנצח משחק כה קשה ולהתחיל להתכונן לקראת משחק הצמרת בשבוע הבא נגד עירוני טבריה.

 

עודד קוטר שמח על הניצחון (מאור אלקסלסי)

 

עודד קוטר אמר: ״השגנו ניצחון חשוב במגרש קשה מאוד ומול קבוצה טובה. אני שמח שידענו לנצח. הגענו למספר מצבים טובים ולא השכלנו לכבוש אבל למרות הכל אני שמח שהשגנו 3 נקודות חשובות״.

 

יוני אוחיון המצטיין במשחק: ״בשלב הזה של העונה מה שחשוב זה לאגור כמה שיותר נקודות, ואני שמח שעשינו את זה במגרש קשה מאוד שהרבה קבוצות תאבדנה שם את הנקודות. תודה לקהל המדהים שלנו בתצוגת עידוד מרשימה. אנחנו מתחילים להתכונן לטבריה בשישי״.

אלון בוזורגי העניק לקבוצתו עוד 3 נקודות (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יואל (יואל 08-10-2017, 15:05)
    יום שישי משחילים לתדמור 3 חתיכות.טבקייה זקנה וחלשה
  2. עפולה (עדי 08-10-2017, 15:38)
    הייתי במשחק של טברייה.קבוצה לתחתית הליגה.לא יותר.לדעתי בית שאן עולה עליה ב2 דרגות