אוהד רון מארח את מאיר דרעי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 5

המחזור ה-5 בליגה א' דרום בפתח, והשבוע לקראת המחזור החלטתי לארח את מי שהיה אחד מהחלוצים הטובים של הליגות הנמוכות, ואת הבעלים של בר המסעדה השמייח הלזרוביץ', מאיר דרעי. מאיר חושב שנס ציונה, כפר קאסם והכח הן הקבוצות הכי טובות בליגה ואחת מהן תעלה לליגה הלאומית בסיום העונה. האם מאיר יצליח לגבור על עליי? האם נס נורדיה תיקח נקודות ראשונות מנס ציונה? איך יסתיים המפגש המעניין בין יבנה להכח? ומי תצא מחייכת בין כפר קאסם לאזור? כנסו ותקראו...

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-10-2017
  • 18:45

השובע החלטתי לארח את מאיר דרעי, הבעלים של בר המסעדה השמייח הלזרוביץ בראשון לציון. מאיר בעברו חלוץ מהטובים בליגה א' ומכיר ושיחק נגד רוב הקבוצות. 

מאיר מה אתה חושה ליגה א' העונה? 
"ליגה א' היא ליגה מאוד מעניינת, מאוד מסקרנת וזאת נראה לי שנה ראשונה שלא יודעים מי תעלה ליגה בסוף העונה. הליגה העונה מאד שוויונית, וכל קבוצה יכולה לנצח את השנייה".

מי לדעתך הן הקבוצות החזקות השנה? "כפר קאסם. נס ציונה והכח רמת גן, ואחת מהשלוש האלה תעלה ליגה".

 

נעבור למשחקים:

מ.ס. דימונה - הפועל בקעת הירדן 
אוהד: דימונה לא נראים טוב וזה בלשון המעטה. ציפיתי שהם יראו הרבה יותר טוב לאור ההשקעה והסגל המרשים. בקעת הירדן פתחו טוב את העונה וקצת נחלשו לאחרונה. הבקעה מועדון מסודר וכן ירבו כאלה, אבל הם לא מספיק טובים מול דימונה. הימור שלי: דימונה תנצח.

מאיר: שתי קבוצות של מרכז טבלה. דימונה השקיעה העונה קצת יותר ויש לה סגל שחקנים כישרוניים אבל המשחק הזה יסתיים ללא הכרעה. הימור שלי: תיקו.

 

חנן אזולאי יצליח להוציא נקודות מאהוד כחילה? (איתן ידגר)

 

הפועל הוד השרון - 'ירמיהו' חולון
אוהד:
הוד השרון היא הקבוצה הכי חלשה בליגה א', ועד שלא יביאו 5-6 שחקנים בכירים וישחררו 15 ממה שיש להם בסגל הם לא יישארו בליגה. חולון קבוצה חזקה עם סגל טוב וינצחו את המשחק בלי קושי, ואז יהיה שינוי רציני בהוד השרון. הימור שלי: ניצחון לחולון.

מאיר: הוד השרון נראית כיום כקבוצה החלשה בליגה. אפילו שהשותף שלי משה שפירא שנבחר להיות עוזר מאמן,  שהוא גאון כדורגל בעיני, לא יעזור להם כי מוסא מאמן חולון בנה קבוצה חזקה והוא מאמן מצוין. הימור שלי: חולון ינצחו.

 

מוסא בנה קבוצה נהדרת והוא ינצח את הוד השרון (מני בן ארי)

 

א.ס. נורדיה י-ם - סקציה נס ציונה 
אוהד:
נס ציונה עם 4 מ- 4 חייבים להעצר מתישהו... נראה לי שנורדיה עם הקהל והשחקנים יצליחו לעצור את הקטר הכתום. תיקו תהיה תוצאה טובה לשני הצדדים. ורק שהתיקו יהיה עם שירים כי יש לי תחושה למשחק ללא שערים. הימור שלי: תיקו.

מאיר: נס ציונה נראית כקבוצה עם הכושר הכי טוב בליגה. אבל הקהל של בית"ר שהוא הכי טוב בליגה ידחוף את קבוצתו לניצחון. הימור שלי: ניצחון מפתיע לבית"ר.

 

הקהל של נורדיה יעזור לקבוצתו להפתיע את המוליכה? (מני בן ארי)


מכבי שעריים - הפועל כפר שלם
אוהד:
שעריים בבית הייתה מנצחת את המשחק הזה אבל הבית שלהם ב....חולון... איך אפשר לשחק עונה שלמה בלי בית?? זה נהיה משחק יותר ביתי של כפר שלם בגלל המרחק הגאוגרפי, אבל כפר שלם לא יציבים העונה ולא ברור אם הם מסוגלים לנצח את שעריים. שבוע אחד מנצחים את כפר קאסם שבוע לאחר מכן עושים תיקו עם קרית גת.. הימור שלי: תיקו ישקף.

מאיר: כפר שלם זו הקבוצה הכי מנוסה בליגה. שעריים זאת קבוצה ששיחקתי בה ואני אוהב את הקבוצה ואת הקהל ואני מקווה מאוד שינצחו. הימור שלי: לדעתי המשחק יסתיים בתיקו.

 

מכבי יבנה - הכח ר"ג 
אוהד:
איזה משחק יש ביבנה! שתי הקבוצות אולי הכי חזקות בליגה א' נפגשות. יבנה בכושר טוב... הכח ר"ג למרות ההשקעה הגדולה העונה לא נראים טוב וממש לא מזכירים את הקבוצות שמשחקות מרגל לרגל בשיטת סירוטקין, או שהלחץ משפיע גם עליו יחד עם הפחד מציפיות... יבנה עדיפה בכל מקרה בבית... חבל שמשחק כזה מעניין יהיה ללא קהל. הימור שלי: יבנה ינצחו. 

מאיר: יבנה קבוצה חזקה אבל חיים סירוטקין שהוא המאמן הכי טוב בליגה בהכח, ואני מאמין שהכח ישחקו את הכדורגל היפה שאנחנו רגילים לראות מהקבוצות של סירוטקין והם ינצחו את יבנה. הימור שלי: ניצחון להכח.

 

מכבי יפו - הפועל מחנה יהודה
אוהד:
יפו הפתיעו את כולם וניצחו בבקעת הירדן. כל הכבוד להם ואפשר להוריד בפניהםאת הכובע. מחנה יהודה גברה על נורדיה בסינטטי ויהיה מעניין לראות אותם משחקים במגרש אמיתי כמו שכונת התקווה ולא בסינטטי. יפו בבית עדיפים ולמעשה הכל תלוי בהם. אם יהיו מרוכזים אין סיבה שלא ינצחו. הימור שלי: ניצחון ליפו.

מאיר: יפו זה ה-קבוצה בליגה א'. אני אוהד את הקבוצה הזאת מגיל 3, ומאחל ומקווה תמיד שינצחו. במיוחד בבית עם הקהל! אני מאמין שקרגולה יעשה את העבודה ויפו ינצחו. הימור שלי: ניצחון ליפו.

 

האם קרגולה יעשה את העבודה וינצח את מחנה? (דן יידוב)

 

מ.ס. כפר קאסם - הפועל אזור
אוהד:
אזור באים עם ביטחון לאחר התיקו המרשים מול יבנה במחזור שעבר. כפר קאסם באים אחרי תיקו בחוץ מול כפ"ס. לכפר קאסם יש סגל עדיף ואם הם יחזירו את השקט למועדון אז אין סיבה שלא ינצחו. אזור יבואו לחלץ תיקו אבל אני חושב שכפר קאסם עדיפים. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

מאיר: אזור קבוצה טובה שתסיים לדעתי בפלייאוף העליון. אבל כפר קאסם בהדרכת שי מאור היא המועמדת הבכירה לעלות ליגה לדעתי. הימור שלי: כפר קאסם ינצחו.

 

קרב מעניין על הקווים, שי מאור מול יוסי חכים (מני בן ארי)

 

עירוני קרית גת - בית"ר כפ"ס
אוהד:
קרית גת בבית עדיפים על כפ"ס. כפ"ס קבוצה טובה ויש להם שוער מצוין, אבל הם לא אוגרים נקודות. הם חייבים לנצח את קרית גת אבל זה יהיה להם קשה. הימור שלי: תיקו ושני הצדדים יהיו מרוצים.

מאיר: הלב שלי עם כפ"ס. המועדון לדעתי הכי מסודר בליגות הנמוכות. מאחל ומקווה שינצחו. אפילו שקרית גת קבוצה בית חזקה מאוד. הימור שלי:כפ"ס ינצחו..


מילה לסיום: בהצלחה לכל הקבוצות מחכה לכם בלזרוביץ'.
 

אוהד רון מארח את מאיר דרעי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 5

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכלנו אותה (יפואי 06-10-2017, 05:15)
    אוהד יא מנחוס, איך אתה הימרת עלינו, רק זה היה חסר לנו, נצטרך להחזיר את הנקודות שבוע הבא בטדי. מאיר נשמה שמור על עצמך
  2. שקל עם עודף (ציפי שביט 06-10-2017, 09:48)
    רון יא עכבר מכוער תכין לי פיתה עם צ'יפס סלט יא אתר חובבני תחזיר לי עודף משקל על הכניסה לבדיחה הזו
  3. כפר קאסם תשחק תחת הטראומה של רצח יהודי בישוב (מתי 06-10-2017, 09:52)