ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-4

המחזור הרביעי בליגה א צפון הסתיים. ואיזה מחזור היה לנו...כפר כנא מנצחת ונותרת עם מאזן מושלם... משחק המחזור הבטיח וגם קיים - ״רובי שפירא״ התפוצצה על איכסל והנחילה לה את ההפסד הראשון.. בטבריה רושמים ניצחון שני רצוף שנותן הרבה ביטחון.. בהרצליה בשקט בשקט ממשיכים לנצח... אז מה היה לנו במחזור...? מיהו מצטיין המחזור..? מיהו מאמן המחזור...? כנסו ותקראו...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 01-10-2017
  • 12:11

המחזור ה-4 בליגה א׳ צפון הסתיים לו, הצמרת מתחילה לקבל צורה... מאמן ראשון שמתפטר. במשחק המחזור בו אירחה הפועל ״רובי חיפה״ את הפועל איכסל, שחקניו של עודד קוטר הציגו משחק נפלא והשיגו ניצחון חשוב להמשך... הפועל כפר כנא רושמת ניצחון ביתי על דליה (שמסתבכת בתחתית) ונשארת הקבוצה היחידה עם 4 ניצחונות. עירוני טבריה הביסה את מ.ס טירה ועכשיו אפשר לומר רשמית שקבוצתו של אילן סוויסה הגיעה לליגה, מי שממשיכה לאותת לליגה היא הפועל הרצליה של ארז בנודיס שלמרות פיגור מוקדם מול שפרעם, שחקניו ידעו לחזור למשחק ולכבוש שער ניצחון בדקה ה-90 שמציב אותם בצמרת הגבוה. הפועל אום אל פאחם יצאה למשחק חוץ קשה נגד מגדל העמק, ולמרות מחצית מצוינת של המקומיים דווקא קבוצתו של אחמד סבע משיגה ניצחון חשוב כאשר מחמוד עבאס כובש וגם מבשל ומסדר לקבוצתו ניצחון ראשון, במשחק תחתית נוסף אירחה אסי גלבוע את עירוני קרית אתא שמחפשת עדיין ניצחון ראשון, הקבוצות נפרדו בתיקו והקבוצה האורחת נפרדה גם משני שחקנים שקיבלו כרטיסים אדומים.

הפועל בית שאן שאירחה משחק ביתי רביעי ברציפות פגשה את הפועל באקה שהגיעה מוכנה למשחק ועם הבאזר אלעד בוארון כבש את שער הניצחון בדקה ה-90 ונתן למאמנו רונן ויינשטיין הרבה אוויר להמשך.

 

שוער :

עדי תדמור (עירוני טבריה)

שוער נבחרת העונה של ״גולר״ בשנה שעברה הוכיח במשחקה האחרון של קבוצתו כמה הוא חשוב, מחצית ראשונה חלשה של חבריו אך עצירות פנטסטיות שלו מנעו משחקני טירה לעלות על לוח התוצאות ראשונים, משחק שני שהוא כבר לא סופג ובטבריה יכולים להיות רגועים יש להם שוער בשער.

 

הגנה:

אבי צבאג (הפועל אום אל פאחם)

משחק מצוין של הבלם המנוסה הזה, בשקט שמאפיין אותו הוא הדף את ההתקפות של מגדל העמק ועזר לקבוצתו להשיג נצחון חשוב.

 

שליו ברוור (״רובי שפירא״)

שני בישולים ומשחק מצוין זה ההספק של השחקן הנהדר הזה, שהביך את הגנת איכסל פעם אחר פעם והיה אחד מהמצטיינים בקבוצתו. 

 

דניאל מקונן (מכבי צור שלום)

לשחקנה הצעיר של צור שלום היה משחק נהדר בהגנה וגם בהתקפה, למרות שקבוצתו לא הצליחה לנצח את הפועל ירושלים.

 

קישור:

גדי מלסה (״רובי שפירא״)

פשוט חוויה לראות את השחקן המוכשר הזה משחק, בשלישי הוא כבש את השער השני לזכות קבוצתו והיה בכל מקום על המגרש. בטוח שנראה אותו כאן עוד הרבה העונה.

 

גדי מלסה - פשוט חוויה (מאור אלקסלסי)

 

מחמוד עבאס (הפועל אום אל פאחם)

לא מובן מה השחקן הזה עושה בליגה א׳!? כמה כישרון יש לו, סחב את קבוצתו כמעט לבד עם שער מהסרטים ובישול נהדר. אנחנו יכולים רק לשמוח שהוא משחק בליגה א' צפון.

 

שלום עקיבא (עירוני טבריה)

מה נגיד ומה נאמר? גולסו..גולסו.. גולסו.. הכל כבר נאמר על השחקן הזה, בשלישי עוד שער שלו שרואים רק בטלויזיה... לקינוח הוא בישל גם שער. ששלום עקיבא שמח גם עירוני טבריה תהיה שמחה.

 

עהאד עזאם (״רובי חיפה״) 

כמה חיכו לשחקן הזה ״ברובי״, נגד איכסל הוא הוכיח למה כל כך הרבה אנשים הקריבו בכדי שהוא יבוא לקבוצה. פשוט תאווה לעיניים, השחקן המצוין הזה הוביל את חבריו לניצחון ענק על איכסל והיה הברומטר של הקבוצה בקישור.

 

עהאד עזאם מוכיח למה כל כך רצו אותו בקבוצה (מאור אלקסלסי)

 

התקפה:

מוטי מלכה (הפועל כפר כנא)

מלך השערים של הליגה שכבש צמד במשחק נגד דליה והעלה את מאזנו, מוכיח לכולם שליגה א׳ קטנה עליו ובכפר כנא עשו רכש מצוין שיוסיף להם המון העונה.

 

איימן עלי (״רובי שפירא״) כוכב המחזור!!!

״הילד פשוט ענק״! משחק נהדר של החלוץ בן ה-18 שהגיע לקבוצה מהפועל דליה, במשחק נגד איכסל הוא הביך את ההגנה פעם אחר פעם ולבסוף הוא התכבד בשער הרביעי לזכות קבוצתו. בינגו של עודד קוטר!

 

לירון אלימלך, כוכבה של טבריה. שייך לרמות הגבוהות. (רועי סימוני)

 

לירון אלימלך (עירוני טבריה) 

אין ספק שמאז הגעתו של שלום עקיבא לטבריה, החלוץ הטוב ביותר בליגה פורח, ארבעה שערים בשלושה משחקים זהו ההספק של אלימלך שכבש השבוע צמד נגד טירה, ואם היה קצת יותר מרוכז יכול היה לכבוש רביעיה. עוד שחקן שמשחק בליגה א׳ אך ללא ספק שייך לרמות הגבוהות.

 

מאמן המחזור: עודד קוטר (״רובי חיפה״)

המאמן שספג את מירב הביקורות לאחר ההפסד של קבוצתו נגד הפועל הרצליה, ישב בשקט ונגד הפועל איכסל ענה לכל המבקרים. עודד הכין את שחקניו מצוין וניצח את משחק העונה כמו גדול וגם הכניס כמה אנשים לחורים. אם קבוצתו תמשיך לשחק כפי שעשתה בשלישי האחרון היא תהיה ללא ספק המועמדת מספר אחת לעלות לליגה הלאומית.

 

הכניס כמה אנשים חזרה לחורים, עודד קוטר... (מאור אלקסלסי)

ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-4

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק זיסקינד יביא שלום (מומו ניסטל מעפולה 02-10-2017, 15:24)