חליל באהה:״ הדלת בפני אבי סבג עדיין פתוחה״ אבי סבג: ״ שיהיו בריאים אני מאחל להם בהצלחה״

הרוחות סביב התפטרותו של מאמן הפועל איכסל אבי סבג מסרבות להירגע, לאתר ״גולר״ נודע כי באיכסל לא פוסלים את האפשרות כי המאמן יחזור בו מהתפטרותו ויחזור לאמן את הקבוצה. יו״ר איכסל באהה חליל: ״הדלת פתוחה בפני אבי סבג בהפועל איכסל״, אבי סבג: ״שיהיו בריאים אני מאחל להם בהצלחה״. במידה וסבג יסרב, המועמד העיקרי לאימון הקבוצה הוא מומו ניסטל שהעלה את הפועל חדרה בעונה שעברה לליגה הלאומית

  • על ידי: רועי סימוני
  • 27-09-2017
  • 12:12

האירוע המשמעותי ביותר במשחק העונה שהתקיים אתמול בניצחונה של ״רובי שפירא״ על הפועל איכסל הוא התפטרותו של מאמן הקבוצה אבי סבג לאחר עימות מילולי וכמעט פיזי עם אחד מחברי הנהלת הקבוצה. לאתר ״גולר״ נודע לפני זמן קצר כי לאחר שנרגעו הרוחות סביב התפטרותו של סבג גורמים במועדון מנסים לגרום לכך שהמאמן יחזור בו מהתפטרותו ויחזור לאמן את הקבוצה.

 

יו״ר איכסל חליל באהה התייחס לדברים: ״זה לא מתאים לנו מה שקרה אתמול במהלך המשחק נגד ״רובי שפירא״ וכמובן התפטרותו של אבי סבג, אני אומר לך כאן שהדלת בהפועל איכסל פתוחה בפניו של אבי סבג והוא יכול כבר היום לחזור ולאמן את הקבוצה אני אוהב אותו הוא בנאדם נהדר ומאמן מצוין רק שלשום אכלנו ביחד ארוחת ערב אם אבי יבחר שלא להמשיך אצלנו יש הרבה מאמנים שישמחו לאמן בהפועל איכסל״.

 

אבי סבג התייחס לדבריו של חליל באהה: ״אני מאחל לאנשים בהפועל איכסל שיהיו בריאים ושיהיה להם המון בהצלחה בהמשך, אני מבחינתי סיימתי את תפקידי בקבוצה לאלתר אתמול נחצו קווים אדומים עבורי בתור מאמן ובתור בנאדם. אין לי בעיה לקבל ביקורת מחבר הנהלה אבל יש דרך וצורה ולא תוך כדי משחק, במזל החבר הנהלה הזה לא פגע בי פיזית שחקנים שהיו על הספסל נשארו בהלם ממה שקרה״.

 

המועמד  העיקרי לאימון הפועל איכסל הוא מומו ניסטל, המאמן שהעפיל עם הפועל חדרה בעונה שעברה לליגה הלאומית לאתר ״גולר״ נודע כי כבר היום יפגשו הצדדים במידה ואבי סבג לא יסכים לחזור לאימון הקבוצה.

סבג , מאחל לאיכסל בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות
  1. אבי (אוהד איכסל 27-09-2017, 13:32)
    תודה אבי , שיהיה לך בהצלחה
  2. בית שאן (אבי 27-09-2017, 13:37)
    ניסטך לא יחזיק מעמד משחק אחד.אולי תביאו מאמן מהליגה הפלסטינאית
  3. קבוצה דוחה ומגעילה (סלים 27-09-2017, 13:41)
    איכסל אתם איכס
  4. עפולה (יורם 27-09-2017, 14:43)
    לא מציע לך מר ניסטל לחתום בגוב האריות של איכסאל.שני משחקים ואתה עוזב.לא כדאי לך
  5. פחות משכונה (דרוושה 27-09-2017, 15:48)
    אני מציע לכם לקחת את הישם זועבי ,כל המשחקים מראש לקחתם
  6. אכסאל (אשרף 27-09-2017, 16:35)
    אני חושב שבגלל שיש בקבוצה 20שחקן רכש למה שלא תהיה ההנהלה רכש שיביאו מעפולה