ירדו על ארבע: ״רובי שפירא״ הביסה את הפועל איכסל

משחק העונה בליגה א׳ צפון הבטיח וגם קיים! קבוצתו של עודד קוטר הגיעה מוכנה היטב למשחק וכבשה ארבעה שערים, ומן הפתיחה רק קבוצה אחת נראתה על המגרש. מי שהצטיין הוא החלוץ הצעיר איימן עלי, מנגד איכסל שהגיעו למשחק מהמקום הראשון, נראו כבויים וחסרי יכולת לחלוטין. עודד קוטר עשה בית ספר לאבי סבג שהתפטר לאחר המשחק.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 28-09-2017
  • 10:39

רובי שפירא ערכה טקס נחמד לשחקניה בעבר (מאור אלקסלסי)

 

האיצטדיון העירוני בנשר אירח אתמול את אחד המשחקים הטובים שנראו בשנים האחרונות בליגה א׳ צפון, בו אירחה ״רובי שפירא״ חיפה את הפועל איכסל, שתיים מהמועמדות העיקריות להעפיל בסיום העונה לליגה הלאומית, נפגשו למשחק עם המון כבוד ויוקרה.

 

קהלה של רובי שפירא יכול לשמוח! (מאור אלקסלסי)

 

כבר מן הפתיחה היה ניתן לראות מי היא הקבוצה הטובה יותר על המגרש, קבוצתו של עודד קוטר השתלטה על המשחק החל מהדקה הראשונה, ולא אפשרה לשחקני איכסל לפתח את המשחק הרגיל שלהם.

 

אור הרשקוביץ שומר מקרוב על מועמר קראקה (מאור אלקסלסי)

 

בדקה ה-12 כדור חופשי נשרק לזכותה של הקבוצה הביתית ומי שלקח את הבעיטה הוא עהאד עזאם שבעט היטב, אך הכדור ננעץ במשקוף ונחת בתוך תיבת החמש מי שהיה במקום הוא הבלם אמרי קובלסקי שדחק מקרוב פנימה וקבע 0-1 מוצדק ל״רובי שפירא״.

 

פתיחה נהדרת של רובי! (מאור אלקסלסי)

 

הקצב המצוין של שחקניו של עודד קוטר נמשך ורק במזל התוצאה לא הוכפלה עד לסיום המחצית הראשונה ו״רובי״ יורדת ביתרון של שער אחד בלבד. באיכסל הפנים של השחקנים במחצית אמרו את הכל.

 

המחצית השניה נפתחה בדיוק כמו הראשונה, כאשר חשבנו שבאיכסל יצליחו להבין שהם צריכים להתעורר ולהיכנס למשחק, אך ההיפך הוא הנכון, שחקניו של סבג נראו אנמיים לחלוטין כשהבולט שבהם הוא הקשר חן ידען שבקושי נגע בכדור במהלך המשחק, וביקורת קשה נשמעת כלפיו שהוא לא מצליח לשחזר את היכולת הנפלאה שלו מהעונה שעברה במדי עירוני טבריה. 

 

חן ידען עדיין לא מצליח לשחזר את היכולת מהשנה שעברה (מאור אלקסלסי)

 

חמש דקות למן פתיחת המחצית השנייה סמיר עבד אלחי ראה את הכרטיס הצהוב השני והאדום לאחר עבירה ואיכסל נותרת ב-10 שחקנים.

 

איכסל נשארת בעשרה שחקנים (מאור אלקסלסי)

 

רבע שעה מפתיחת המחצית השניה הלחץ נותן את אותותיו, התקפה לתפארת של הקבוצה הביתית מסתיים עם שער של הקשר הנהדר גדי מלסה שכובש את השער השני לזכות קבוצתו 0-2 ל'רובי'.

 

כשהיה נראה שבאיכסל מרימים ידיים, כדור שהוגבה לתוך הרחבה בדקה ה-65 מצא את עומר בוארון שבעט חצי וולה מהאוויר ובהזדמנות הראשונה של איכסל במשחק צימק את התוצאה, 1-2.

 

למרות השער המצמק הקבוצה האורחת המשיכה לטעות ובדקה ה-66 מוחמד אזברגה שנכנס למשחק כמחליף לפני כעשר דקות מכשיל את אלון בוזורגי בתוך הרחבה השופט מורה על כדור עונשין מ-11 מטרים וכרטיס אדום נוסף מונף לעברו של אזברגה שמותיר את קבוצתו עם 9 שחקנים בלבד. מי שלקח את הבעיטה הוא אלון בוזורגי שכבש והעלה את קבוצתו ליתרון מבטיח 1-3 ושלף את מסיכת הספיידרמן המפורסמת שלו.

 

בוזורגי כובש וחוגג בדרך הייחודית שלו (מאור אלקסלסי)

 

השער השלישי פשוט נתן את האות לפתיחת החגיגה הרשמית גם על המגרש וגם ביציעים, הקהל של ״רובי שפירא״ יצא מגדרו וסיפק תצוגת עידוד נפלאה כשהיה נראה שכך יסתיים המשחק הגיע השחקן הצעיר איימן עלי (המצטיין במגרש) והתכבד בשערו הראשון העונה וקבע 1-4 מוצדק לחלוטין.

 

כמה שמחים שהוא חזר הביתה... (מאור אלקסלסי)

 

עודד קוטר שספג לא מעט ביקורות בשבוע שעבר לאחר ההפסד להפועל הרצליה, הוכיח כי הוא אחד המאמנים הטובים ביותר בליגה וכי הוא בנה קבוצה מצוינת שללא ספק תתמודד העונה חזק מאוד על כרטיס העלייה לליגה הלאומית.

אלון בוזורגי חוגג ניצחון ענק. צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. לשופט היה חלק מכריע במשחק (פרשן 28-09-2017, 11:11)
    השופט כניראה קיבל הוראה לא לתת סיכוי לאיכסאל לחזור למשחק. צריך לבדוק את השפעה של רובי באיגוד השופטים
  2. שפירא הביסה את איכסל??? (אוהד איכסל 28-09-2017, 11:18)
    קודם כל צריך להודות שרובי שיחקו יותר טוב מאיכסל , נלחמו על כל כדור וניצחו ובגדול מגיע להם .. מה עם השופט? לדעתי הוא זה שהביס את איכסל
  3. בכיינים (רובי 28-09-2017, 13:17)
    תמשיכו לבכות וליילל. העיקר השפלנו אותכם עלובים. לכו תקנו עוד חמישה שחקנים, יש לכם כרגע רק חמישים כאלה.
  4. שפירא משפיעים באיגוד השופטים (טברייני 28-09-2017, 18:51)
    שנה שעברה לא עזר להם ונתנו להם חמישיה