אוהד רון מארח את בילאל בדיר: תחזית ליגה א' דרום מחזור 4

השבוע החלטתי לארח את בילאל בדיר, מי שהיה היו"ר החזק של כפר קאסם בשנה שעברה ומי שנחשב כמי שמכיר את ליגה א' יותר טוב מהרבה אחרים. השנה בילאל עושה דברים יפים בטייבה בליגה ב'. בילאל חושב שהחלפת המאמן בהוד השרון תעצור את הדהירה של נס ציונה... כפר קאסם צריכים את הניצחון כדי לחזור למסלול הנכון... ומכבי יפו? חייבים לנצח את בקעת הירדן... שווה לראות את התחזית של מי שמכיר את הליגה הרבה יותר טוב מאחרים...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-09-2017
  • 08:24

בילאל בדיר, היו"ר החזק של כפר קאסם מאשתקד ומי שהוביל אותה למרחק שער אחד מהליגה הלאומית בשנה שעברה, בתחזית מעניינת שכדאי לכולם לראות ולהפנים...שאלנו את בילאל מה הוא חושב על ליגה א', והוא ענה:
"ליגה א' זאת ליגה מעניינת מאוד. זו תחילת עונה, כל הקבוצות סיימו את ההכנות שלהן ורואים שההכנות של העונה ומשחקי האימון שהיו לא משקפים את פתיחת העונה. נכון לעכשיו אין הפתעות וכל הקבוצות שוות. אפשר לראות שמכבי יבנה ונס ציונה בדרך הנכונה, לדעתי מעכשיו יתחיל להתחבר לכפר קאסם ושאר הקבוצות לפי דעתי שואפות למעלה אבל מעניין אותן להישאר בליגה".

 

ונעבור למשחקים:

הפועל אזור-מכבי יבנה, שלישי, אזור 15:00

אוהד: איזה ניצחון מרשים עשתה אזור מול דימונה בשבוע שעבר. ויבנה עם ניצחון מרשים שני ברציפות ונראה שהם נכנסו לכושר טוב... מדובר בקבוצות חזקות, יבנה אומנם עדיפה על אזור, אבל המבצר באזור יעשה את העבודה והמשחק יסתיים בתיקו. יבנה יבואו לסגור חשבון עם אזור על מקרה "ציון אזולאי", ש.לא ישחק בגלל המעבר שלו מאזור ליבנה...לא עברנו את השלב הזה? הימור שלי: תיקו.

בילאל: המשחק באזור ולכן אני צופה משחק קשה ויהיה מעניין. לדעתי מכבי יבנה קבוצה טובה עם סגל שחקנים טוב וישחקו מול קבוצה שעומדת טוב על המגרש ובמיוחד במגרש הביתי שלה. הימור שלי: אני נותן ליבנה ניצחון של 1-0 קטן.

 

נבו מזרחי. יבקיע גם מול אזור? (מני בן ארי)

 

ירמיהו חולון-מכבי שעריים, שלישי, חולון 16:00

אוהד: חולון עדיין לא התחברה לדעתי וכנראה ייקח לחניכיו של מוסא בן חיים זמן להתחבר. מנגד שעריים הוכיחו שהם קבוצה צעירה ומוכשרת שתעשה הרבה צרות לליגה. חולון בבית עדיפים אבל יהיה משחק שקול. יש לי תחושה שחולון ינצחו. הימור שלי: ניצחון לחולון. 

בילאל: משחק מאוד מעניין. בין שתי קבוצות חזקות, אחת  שירדה לליגה א' ואחת עלתה מליגה ב', שתי הקבוצות לא מכירות האחת את השנייה. חולון קבוצה שעומדת טוב על המגרש עם סגל טוב, ושעריים קבצה שמשחקת כדורגל יפה ויש לה ניסיון בליגה. הימור שלי: תיקו.

 

הכח עמידר ר"ג-מ.ס. דימונה, שלישי, וינטר, 16:00

אוהד: הכח הביסו בשבוע שעבר את מכבי יפו אבל זו לא חוכמה כי מדובר ביפו והם חלשים העונה. מנגד דימונה הופתעה מול אזור בשבוע שעבר וירצו לכפר. הכח בבית אומנם עדיין לא ניצחו בליגה אבל השבוע זה כנראה יקרה. הימור שלי: ניצחון להכח.

בילאל: הכח קבוצה טובה עם סגל שחקנים טוב ועם מאמן טוב, אם הם יבואו רגועים למשחק הם ינצחו והכל תלוי ברגליים שלהם. דימונה גם קבוצה חזקה שרוב הסגל שלה משנה שעברה נשאר בקבוצה ויבואו לעמוד טוב על המגרש, הם יבואו לשחק בשביל תיקו אבל הכח בבית שלה עם החומר שיש לה צריכה לנצח. הימור שלי: ניצחון להכח.

 

סירוטקין, ישיג את הניצחון הראשון בבית? (רמי גרידיש)

 

הפועל בקעת הירדן-מכבי יפו, שלישי, מושב תומר, 16:00

אוהד: בקעת הירדן פתחה את העונה עם ניצחון אחד ושני הפסדים ונעצרה שבוע בשעבר אצל נורדיה. הבקעה קבוצה צעירה וטובה אבל נאיבית לדעתי. הם לא ינסו לנצח בכל מחיר ולא נראה שילחמו ויתנו את הכל בשביל ניצחון. מנגד מכבי יפו קבוצה שחזקה במוטיבציה ויכולה להילחם עבור הניצחון, אבל מדובר בקבוצה חלשה מאוד שלא בטוח שיש להם משהו שקשור לכדורגל מעבר לרצון נחמד לנצח... מצד אחד קבוצה טובה ומוכשרת שלא נלחמת מול קבוצה לא טובה אבל נלחמת. מי תנצח? תיקו משקף אבל לדעתי היתרון של חנן אזולאי על הקווים יכריע והבקעה ינצחו. ואם קרגולה מפסיד לבקעה, שלא יתפלא אם ימצאו לו מחליף..ולא חסר מחליפים הולמים, כי כמו שהם נראים אולי עדיף לא לשלם כסף למאמן... הימור שלי: ניצחון לבקעה.

בילאל: המשחק בבקעה וקשה לכל הקבוצות לשחק במגרש הזה. ביפו מדובר בקבוצה צעירה שלא התחזקה מספיק, אבל חייבים לצאת מהמשבר שהם נמצאים והם חייבים לברוח מהתחתית. לדעתי ניצחון למכבי יפו בגלל הנחישות והרצון. קרגולה יודע שהוא חייב לנצח את המשחק הזה. הימור שלי: ניצחון ליפו.

 

אורי קרגולה, צריך לחשוש למעמדו? (איתן ידגר)

 

הפועל מחנה יהודה-א.ס. נורדיה, שלישי, מושבה סינטטי, 16:00

אוהד: אני מציע לכל תושבי פ"ת והסביבה לבוא ולראות מה זה הקהל הכי טוב בליגה. מגיע למשחק של קבוצתו ולא מפסיק לעודד ללא קשר למהלכי המשחק. תענוג!!  חבל שקהל כזה יהיה במגרש ללא תנאים לכדורגל כמו הסינטטי, אבל עד שיאושר המגרש במחנה זה מה יש. מחנה בבית תעצור את נורדיה. הימור שלי: תיקו.

בילאל: מחנה יהודה היא קבוצה שבבית היא משחקת טוב אבל בגלל שהם משחקים בסינטטי וזה מגרש פתוח, במיוחד שיש משחק מול נורדיה קבוצה איכותית שמוכיחה את עצמה בליגה עם קהל גדול ומעודד. הימור שלי: 1-0 קטן לנורדיה.

 

קהלה של נורדיה - תענוג! (איתן ידגר)

 

נס ציונה-הפועל הוד השרון, שלישי, נס ציונה, 19:00

אוהד: על פניו זה נראה המשחק הכי קל לניחוש. קבוצה שחוטפת גולים כמו מסננת כמו הוד השרון, פוגשת את הקבוצה במקום הראשון ולמרות שנס ציונה לא מרשימה עדיין היא פייבוריטית לנצח ובגדול. הוד השרון לדעתי צריכים לבקש לשחק עם 15 שחקנים או עם 2 שוערים כי אחרת אני לא רואה סיכוי. נס ציונה תמשיך את המומנטום החיובי שלה וינצחו ללא קושי... הימור שלי: ניצחון קל לנס ציונה. 

בילאל: נס ציונה קבוצה מהטובות בליגה. עדיין לא הפסידה נקודות, משחקת מול קבוצה שלא התחברה עדיין כמו הוד השרון, אבל עם חילופי המאמנים שיש בהוד השרון, תמיד יש רוח גבית למאמן החדש ולדעתי הוד השרון תעשה את הנקודה הראשונה שלה. הימור שלי: הוד השרון תפתיע ותוציא תיקו.

 

הפועל כפר שלם-עירוני קרית גת, רביעי, שכונת התקווה, 16:00

אוהד: כפר שלם עם ניצחון מרשים על כפר קאסם בשבוע שעבר, אשר שלח את היריבה לבדק בית רציני. קרית גת לא מסודרת עדיין אבל זה לא מפריע לה לנצח משחקים או לעשות תיקו כפי שעשו מול חולון. כפר שלם עדיפים וצריכים לקחת את הנקודות. חבל שקרית גת, עם הקהל הגדול שיש לקבוצה לא בונה קבוצה חזקה. כי יש פוטנציאל גדול שם וראינו את זה בעבר. הימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

בילאל: כפר שלם קבוצה שקשה מאוד לנחש אותה. התוצאות שלה לא משקפות את מה שקורה בקבוצה. אני בטוח שאם הם ישחקו באותה דרך ששיחקו מול כפר קאסם, הם ינצחו את קרית גת. הימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

בית"ר כפ"ס-מ.ס. כפר קאסם, חמישי, כפ"ס, 19:00

אוהד: בכפר קאסם לא שקט, והבעיה העיקרית של הקבוצה זה שלא נותנים שקט לקבוצה. בכפר קאסם יש אנשים שאוהבים כדורגל ורוצים לראות כדורגל טוב וחיובי כפי שראינו מול הוד השרון. כפר קאסם עוברים תהליך העונה וייקח להם זמן לסדר הכל. כפ"ס עם שני הפסדים רצופים וחייבים את הניצחון. כפ"ס בבית יכולה להפתיע אבל לדעתי הכל תלוי במצב רוח של כפר קאסם ובשחקניה. יהיה שקט - ינצחו, לא יהיה שקט - יפסידו. הימור שלי: תיקו.

בילאל: משחק מאוד מעניין. כפר קאסם קבוצה מהחזקות בליגה, ואני חושב שמול כפ"ס אם כפר קאסם תבוא למשחק בנחישות לנצח את המשחק הם יעשו תוצאה טובה. אני מאמין שכפר קאסם ינצחו. ויחזרו למסלול הניצחונות. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

מילה לסיום: "אני מאחל לכולם עונה מעניינת. ושיהיה כדורגל מעניין ויפה. אני רוצה לראות התמודדות עד סוף העונה שיהיה מתח ועניין לכולם וצום קל לכולם".

אוהד רון מארח את בילאל בדיר: תחזית ליגה א' דרום מחזור 4

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאוהד רון (יפואי 26-09-2017, 09:31)
    מעמדו של אורי קרגולה יציב.רד מהשטויות שלך .תתעסק בקבוצה אחרת
  2. ל 1 (יפואי 26-09-2017, 18:35)
    אורי עשה טעות שלקח אותנו זה יפגע בו לקריירה הקבוצה לא שווה תחתית ליגה ג יפו יורדים כבר במחזור ה10
  3. יפואי (ל-2 26-09-2017, 23:52)
    יפו יורדת כבר במחזור 8, לא 10. לך תישן על הוובוס. אתה סובל מהרעלת סירנה
  4. ל3 2 לא יפאי (חיים 27-09-2017, 18:45)
    ‏זה מחיריה מתחזה שתיים אתה שקוף אתה לא יפוי בדיוק