מאמן המחזור ה-3 ליגה א׳ צפון: ארז בנודיס

מאמן המחזור ה-3 של אתר ״גולר״ הוא ארז בנודיס מאמנה של הפועל הרצליה שהנחיל הפסד ראשון העונה ל״רובי שפירא" חיפה, ואותת לליגה כי קבוצתו תדבר חזק העונה. מה הן התוכניות שלו העונה..? איפה הוא חושב שקבוצתו תסיים ....? ומה סוד ההצלחה מול קבוצות גדולות...?

  • על ידי: רועי סימוני
  • 24-09-2017
  • 09:36

ארז, ברכות שבוע שני שאתה נבחר למאמן המחזור של אתר ״גולר״ איך ההרגשה?

"זה תמיד כייף במיוחד אחרי ניצחון, אבל אני מתעסק איך הקבוצה שלי תהיה טובה ממשחק למשחק וכל תואר נוסף הוא בונוס עבורי, אך למרות הכל אני מודה ל״גולר״ על הבחירה בי זה מאוד מחמיא לי".

 

בתחילת העונה אף אחד לא האמין שתהיה קבוצה טובה העונה אתה האמנת?

"אחרי מספר עונות שהשקיעו כאן המון כספים בבניית קבוצה שתתמודד על כרטיס העליה וכשלו, החליטו העונה ללכת על קבוצה צעירה שתשחק כדורגל יפה ותתמודד בחלק העליון של הטבלה, ואני שמח שזה מצליח עד עכשיו, אני האמנתי מהרגע הראשון".

 

אחרי שניצחתם קבוצות כמו טבריה ו״רובי״, הציפיות ממך עכשיו גבוהות?

"אני לא חושב שאחרי הניצחונות האלו הציפיות ממני ומהקבוצה השתנו, אנחנו מגיעים לכל משחק ברמת מוכנות הגבוהה ביותר כדי לנצח אותו. ברור לי שאחרי הניצחונות האלו קבוצות יתחילו לספור אותנו בצורה אחרת אבל בשבילי אין משמעות מיוחדת לכך".

 

העונה בנית קבוצה עם שחקנים אלמוניים, איך מחברים אותם לקבוצה?

"זה נכון שיש לנו הרבה שחקנים צעירים ואלמוניים בקבוצה, אבל הם שחקנים מוכשרים שמגיעים אלינו מקבוצות כמו מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ועוד... והם יוסיפו לנו המון העונה ואני בטוח שעוד ישמעו עליהם בעתיד".

 

בשלישי אתם יוצאים למשחק חוץ מול שפרעם שמפורקת, אפשר לרשום ניצחון?

"זה נכון שלשפרעם יש בעיות כלכליות, אבל גם בשבוע שעבר עם כל הבעיות הם ניצחו את קרית אתא בחוץ, ועשו ניצחון גדול. אנחנו לא מתעסקים בקבוצות אחרות אלא רק בקבוצה שלנו אנחנו נבוא מוכנים בכדי לחזור עם ניצחון".

 

עם פתיחת עונה כה טובה, מה הן הציפיות העונה?

"הציפיות הן להתקדם ממשחק למשחק, לבוא ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ולהציג כדורגל יפה לעין, ואז ככל שנתקדם ונשיג תוצאות טובות מה שיהיה יהיה... אנחנו תמיד נשאף להגיע הכי גבוה שאפשר".

בהרצליה בחרו מאמן מצויין! צילום: דן יידוב

הוסף תגובה
תגובות
  1. בחירה מצויינת (הוגה דעות 24-09-2017, 14:49)
    ברחובות לא ידעו להעריך
  2. מאמן מצויין (יניב 24-09-2017, 16:41)
    ארז בנודיס מאמן עם רזומה חבל שהכדורגל הישראלי לא יודע להיפתח למאמנים כמוך מאמן מצויין בהצלחה
  3. אחד המאמנים המעולים בליגה (דובי 24-09-2017, 22:58)
    מאמין שגם השנה יעשה עליה שיהיה בהצלחה