ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-3

המחזור ה-3 בליגה א׳ צפון עבר חלף לו. באיכסל ממשיכים להיות מושלמים, בטבריה טעמו את הניצחון הראשון העונה וגרמו למאמנם לחייך, שבוע לפני משחק העונה ״ברובי שפירא״ צריכים לחשב מסלול מחדש, לאחר הפסד להרצליה ומאמנם ארז בנודיס. אך מי היה כוכב המחזור...? מי הוא מאמן המחזור...? ומי נכנס לנבחרת הכי טובה של הצפון...? שווה לקרוא...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 22-09-2017
  • 12:49

המחזור ה-3 בליגה א׳ צפון הוקדם עקב ראש השנה ליום שלישי וסיפק לנו לא מעט שערים, טבריה מנצחת בפעם הראשונה, איכסל ממשיכה להיות מושלמת וברובי מתחילים להתגלות סדקים, והקבוצה מפסידה בפעם הראשונה העונה לקבוצתו המוכשרת של ארז בנודיס. שפרעם עם כל הצרות מסביב מנצחת את קרית אתא של אורן פלאש שעדיין מחפשת את הניצחון הראשון שלה העונה, בבית שאן למרות משחק בית שלישי רצוף משיגים רק תיקו מול מ.ס טירה שאוספת נקודה ראשונה אך ממשיכה במסיכת המורחקים שלה. בהפועל כפר כנא רצו להמשיך במומנטום החיובי אך שעה לפני המשחק גילו כי המגרש בבאקה לא מאושר והם יאלצו לחזור הביתה ולחכות להחלטת בית הדין.

 

שוער:

אוהד דוד (הפועל איכסל) 

שבוע שני ברציפות שהשוער המוכשר הזה נכנס לנבחרת, במשחק של קבוצתו נגד הפועל ירושלים הוא הציג יכולת נפלאה במחצית הראשונה שמנעה משחקני היריבה לכבוש לפחות שער אחד או שניים, באיכסל שוב יכולים להיות שמחים שיש להם אותו.

 

אוהד דוד, יש על מי לסמוך בשער של איכסל (רועי סימוני)

 

הגנה:

אלירן חודדה (הפועל איכסל)

הבלם הוותיק הזה לא נגמר! משחק מצוין שלו עצר את ההתקפות המסוכנות של הפועל ירושלים ששלטה במחצית הראשונה, לקינוח הוא גם כבש את שער הניצחון בפנדל. ללא ספק אחד מהשחקנים המשמעותיים בקבוצתו של אבי סבג. 

 

גיל סלם (הפועל הרצליה)

משחק מצוין לבלם המוכשר הזה בניצחון של קבוצתו על ״רובי שפירא״. בעונה שעברה הוא מיעט לשחק בהרצליה, אך העונה ארז בנודיס הפך אותו לשחקן הרכב והוא מחזיר לו בגדול על המגרש.

 

גיל סלם, קיבל את ההזדמנות ומחזיר בגדול

 

עבד מורג׳אן (הפועל שפרעם)

אומנם הוא משחק בקישור האחורי של קבוצתו, אך במשחק נגד קרית אתא היה ניתן למצוא אותו בכל מקום במגרש, ובנוסף לכל הוא גם כבש שער לזכות קבוצתו, שעזר להם להשיג את ניצחונם הראשון העונה.

 

קישור:

וואהל חירבאוי (עירוני טבריה)

שנים הוא מסומן כשחקן האחורי מהטובים בליגה ולא סתם רוב קבוצות חיזרו אחריו בפגרה. במשחק נגד צור שלום הוא הוכיח מדוע. הוא פשוט לא עצר לשנייה, חילץ כדורים, עצר התקפות, פשוט תאווה לעיניים. טבריה הרוויחו שחקן שיעזור לה המון בכדי להשיג את המטרות שלה העונה.  

 

גל פורת (הפועל הרצליה)

המנוע של הרצליה בקישור, מכוון, צועק, ומחלק כדורים לחבריו. פשוט שחקן מצוין והוא ללא ספק הברומטר של הקבוצה מתחילת העונה.

 

גל פורת, המנוע של הפועל הרצליה (דן יידוב)

 

אופק מלול (הפועל מגדל העמק) 

שני בישולים ושער זה היה ההספק של הקשר המוכשר הזה בתיקו של קבוצתו נגד מכבי דליה, הוא פשוט רקד על המגרש וסיפק לחבריו כדורים מצוינים להבקעת שערים, זה אומנם לא הספיק לניצחון אבל בטוח שבהמשך הוא יביא הרבה ניצחונות למגדל העמק.

 

שלום עקיבא (עירוני טבריה) - כוכב המחזור!!!

מה נגיד ומה נאמר על השחקן הזה? כבר במשחק הראשון שבו הוא פתח בהרכב הוא סידר למאמנו אילן סוויסה ניצחון ראשון העונה עם שער ובישול נהדר ללירון אלימלך, ואילולא החמצות נוספות של חבריו התוצאה הייתה גבוה יותר. אין ספק ששלום עקיבא יעשה העונה טוב לעירוני טבריה.

 

כוכב המחזור של ליגה א' צפון - שלום עקיבא (רועי סימוני)

 

התקפה:

לירון אלימלך (עירוני טבריה)

החלוץ הטוב ביותר בליגה כובש את שערו השני העונה ומסדר לקבוצתו ניצחון ראשון. השילוב עם שלום עקיבא נותן את הטון כבר במשחק השני בו הם משחקים יחד.  

 

לירון אלימלך - החלוץ הטוב בליגה! (דן יידוב)

 

חסיב אבו רוקון (מכבי דליה) 

מאמנה של דליה כנראה ידע למה הוא התעקש על השחקן הזה. בשישי הוא החזיר לו עם צמד שערים שהקנה לקבוצתו תיקו חשוב מול מגדל העמק.

 

עמית שפירא (הפועל הרצליה) 

כמה כישרון יש לשחקן הצעיר הזה שגדל בנוער של מכבי תל אביב, בנודיס החליט לתת לו לפתוח במשחק נגד ״רובי״ והוא החזיר לו עם שער נהדר ומשחק מצוין שיגרום להמון כאבי ראש בעתיד.

 

ארז בנודיס בהחלט מוכיח שהוא בנוי למשחקי עונה (דן יידוב)

 

מאמן המחזור:

ארז בנודיס (הפועל הרצליה)

יש מאמנים שבנויים למשחקי עונה, וכנראה שארז בנודיס הוא כזה. אחרי שניצח את טבריה במחזור הפתיחה, בשלישי הוא ניצח את ״רובי שפירא״ חיפה, אחת מהמועמדות להשיג את כרטיס העלייה לליגה הלאומית. בשקט שמאפיין אותו הוא ביטל את שחקני היריבה לחלוטין. הייתי מציע להתחיל לספור את הפועל הרצליה כאחת מהמועמדות שהצטרפה למירוץ להשגת הכרטיס לליגה הלאומית.

ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-3

הוסף תגובה
תגובות
  1. כדאי לשים לב (הוגה דעות 22-09-2017, 15:30)
    בנודיס בונה קבוצה הוא נותן מקום בהרכב לשחקנים צעירים ומחזיר לכשירות שחקנים שכבר היה נדמה שהם אחרי השיא שלהם.הוא מפיק את המיטב ממה שעומד לרשותו.חבל שברחובות חכמי הכדורגל לא ידעו להבחין בכך
  2. כל הכבוד אלירן ואוהד תמשיכו ככה (אכסאל 22-09-2017, 18:46)
  3. נבחרת מחזור (בית שאני 22-09-2017, 20:39)
    אין בלם בליגה הזו כמו באסל טאהא.הילד תותח.סוחב את כל ההגנה לבד
  4. 10 שנים כלום (רוני דורה כשלון 25-09-2017, 18:37)
    גומר את כספי העיר והתושבים וחושב שהעיר של אמא שלו. אדם רע מאוד. לא הצליח בכלום. איש נמוך תרתי משמע