בלתי ניתנת לעצירה: 0-1 לאיכסל מול הפועל י-ם

הפועל איכסל אירחה אתמול את הפועל ירושלים, ורצתה לשמור על מאזנה המושלם מאז פתיחת העונה. שער של אלירן חודדה מהנקודה הלבנה בדקה ה-84, סידר לאבי סבג וחניכיו ניצחון חשוב מאוד

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 21-09-2017
  • 11:31

הפועל איכסל ניצחה את הפועל ירושלים במגרשה הביתי במשחק שנערך לעיני 600 איש. המאבק בין שתי הקבוצות הגיע לרמה גבוה והקבוצה מהעמק ניצחה משער שנכבש בדקה ה-84 מהנקודה הלבנה מרגלו של אלירן חודדה. 

 

דוד מרטן, מאמנה של הפועל י-ם רוצה להשיג ניצחון ראשון (מאור אלקסלסי)

 

במשחק שנערך אתמול בשעות הצהריים במגרש באיכסל, הצליחה הפועל איכסל לנצח במשחק השלישי ברציפות למרות שסבלה מהיעדרותו של דור הלוי המצוין שהורחק במשחק מול טבריה. האורחים התחילו את המשחק בצורה יותר טובה והשתלטו על המשחק, אך לצערו של המאמן דוד מרטן, הקבוצה שלו לא הצליחה לכבוש שער, כי פגשה הגנה מצוינת וכמובן שוער שלא מפסיק להדהים. בדקה ה-25 הייתם חלבי מסר כדור רוחב גאוני למיכאל בן ברוך שמול שוער איכסל לא מצליח להכניע אותו. הקבוצה מירושלים המשיכה ללחוץ ולהחזיק את הכדור, אך במקביל הפועל איכסל קיבלה בשורה לא משמחת אחרי שהמגן הימני חוסאם אבו סאלח מתח שריר בדקה ב-34 ובמקומו נכנס עלי אבו ריא. 

 

שש דקות לסיום המחצית, הפועל איכסל חזרה לעצמה, ואקס היריבה מוסא טראבין, במהלך מושלם הטעה את ההגנה של הירושלמים ומול השוער בעט כדור לרשת החיצונית. דקה לאחר מכן חן ידען מסר כדור לטראבין בצד הימני, אך הפעם שוער הפועל ירושלים, אמיל חאיק הדף בצורה טובה.

 

שוערה של הפועל י-ם כמעט והצליח לעצור את שחקני איכסל לחלוטין...

 

הפועל ירושלים חזרה להשתלט על המשחק, רמי אלסאחלי קיבל כדור אווירי, אחרי הרחקה לא נכונה מצידה של הגנת איכסל, אלסאחלי בעט אבל שוב הכדור מצא את אוהד דוד בדרך שהרחיק את הכדור לחוץ. 

דקה לסיום המחצית, עלי אבו ריא מהפועל אכסאל מסר כדור למועמר קראקרה שהיה ברחבה, החלוץ המשיך את זה לעומר בוארון לצידו, אבל עומר בוארון לא מצא את המסגרת, ושתי הקבוצות יורדות להפסקה בתיקו מאופס.

 

עומר בוארון, הפעם הוא חא כבש (אבי רביבו)

 

המחצית שנייה הייתה שונה, הפועל איכסל השתלטה באופן טוטאלי על המשחק ולא נתנה להפועל ירושלים לרשום איום אחד לשער. בדקה ה-62 הפועל ירושלים ביצעה את החילוף הראשון כשיצא עבד ג'בארין ונכנס גיא אסרף. שלוש דקות לאחר מכן אכסאל הגיבה בחילוף כשיצא מוסא טראבין ונכנס גל אלקנתי. הפועל איכסל לחצה על היריבה עד לדקה ה-75, כשנכנס החלוץ ניר אברג'יל שהפך את ההתקפה של איכסל ליותר דומננטית. אבי סבג הלך על כל הקופה והכניס את כל האופציות ההתקפית שלו, אחרי שויתר על קשר אמצע מוחמד אזבארגה, והשאיר את סמיר עבדאלחי לבד שעשה עבודה נפלאה.

 

שש דקות לאחר שנכנס אברג'יל במהלך גאוני התחיל במשחק של נגיעה אחת בינו לבין מועמר קראקרה, חן ידען ועומר בוארון. המהלך הסתיים בבעיטה של בוארון אבל השוער מנע מהם לחגוג. דקה לאחר מכן ניר אבריל חתך מהצד הימני לאמצע המגרש ובעט כדור למשקוף, חן ידען היה קרוב לשער אך הכדור יצא החוצה. 

 

בדקה ה-82 עומר בוארון דהר מאמצע המגרש במהלך אישי עד לרחבה והוא הוכשל על ידי רמי אלסאחלי. השופט דניאל לוי לא התלבט וקבע פנדל, אלירן חודדה בעט וכבש שער לאיכסל. 

 

המשחק המשיך עם התקפות משני הכיוונים, עד שהשופט החליט להגיע לסיומו של המשחק. וניצחון שלישי לאיכסל עם 9 נקודות.

 

אבי סבג מסיים את השנה בצורה יפה (אבי רביבו)

 

שרון לוי, מגנה של הפועל איכסל בתגובה לאחר הניצחון: "היה משחק קשה. שיחקנו ביום שישי משחק לא קל והיום גם שיחקנו מול קבוצה טובה, אבל יש לנו מספיק איכות לעבור ולנצח. והעיקר שהשגנו את שלוש הנקודות. כמובן שהמטרה שלנו לנצח בכל המשחקים, ולא משנה מי תעמוד מולנו". 

שחקני איכסל חוגגים מול קהלם

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל (אשרף 21-09-2017, 14:07)
    כל הכבוד לשחקנים וכפי שאמרתי 10 נצחונות ב10 המשחקים הראשונים אנחנו רגל וחצי בליגה לאומית
  2. ברור עולים עם כל המליונים שהשקיעו (סעיד מטמרה 21-09-2017, 15:08)
  3. אל דאגה ביום ג' ניתן לכם בראש (שפירא 21-09-2017, 16:47)
  4. אכסאל (אשרף 21-09-2017, 21:03)
    למספר 3 העיקר יהיה משחק טוב ומי שינצח מברוק
  5. למס׳ 3 (אוהד איכסל 22-09-2017, 14:11)
    אתם תקבלו 3 חתיכות יא אפסים
  6. קניית משחקים (בדאווי 23-09-2017, 07:47)
    איכסל, אתם תפסידו בקניית משחקים, אתם צריכים אדם שיודע לעשות עיסקאות, לא כמו שנה, שעברה