שלום עליכם: ניצחון ראשון לטבריה 2-0 על צור שלום

עירוני טבריה התארחה אתמול אצל מכבי צור שלום, במשחק של להיות או לחדול. אחרי פתיחה קצת מהוססת של שחקניו של אילן סוויסה, הם השתלטו על המשחק כאשר מי שמנצח על המקהלה הוא מי אם לא שלום עקיבא, שכובש את השער הראשון ומבשל ללירון אלימלך את השני. בטבריה יכולים להיות מרוצים מהניצחון הראשון העונה ולחגוג את החג מתוק ככל האפשר

  • על ידי: רועי סימוני
  • 20-09-2017
  • 14:24

עירוני טבריה יצאה למשחק חוץ נגד מכבי צור שלום שהגיע מעודדת לאחר ניצחון בשבוע שעבר, מנגד קבוצתו של אילן סוויסה מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים שגרמו לקצת לחץ במערכת. סוויסה בחר לערוך שינויים בהרכב שפתח בשבוע שעבר ומי שקיבלו את חולצת ההרכב הם שלום עקיבא ואושרי טוויל, במקומם של בן בן שושן ותום דן. לכולם היה ברור ששום דבר מלבד ניצחון לא יתקבל בקבוצה מעיר הכנרת.

 

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות, כאשר נדמה כי הקבוצה האורחת עדיין אי שם במשחק בשבוע שעבר נגד איכסל, אך החל מהדקה ה-30 היה ניתן לראות רק קבוצה אחת על המגרש. שלום עקיבא התחיל להזין כדורים ארוכים לעברם של לירון אלימלך ואושרי טוויל, אך ללא סכנה ממשית. בדקה ה-38 כדור קרן של עקיבא הוגבה לתוך הרחבה ומצא את ראשו של אהוד מערבי שנגח מצוין, אך אלירן אלקובי באינסטינקט של שוער הדף את הכדור בידו על קו השער, השופט לא היסס ושרק לכדור עונשין מ-11 מטרים לזכותה של טבריה ושלף את הכרטיס האדום לאלקובי. אל הכדור העונשין ניגש שלום עקיבא ועם המון ניסיון וקור רוח, בעט שטוח ומדויק וקבע 1-0 מוצדק לטבריה, שמשחרר המון לחץ בספסל הטברייני.

 

צור שלום שנותרה ב-10 שחקנים, חיפשה להעביר את הזמן עד לסיום המחצית אך לטבריה היו תוכניות משלה, ובדקה ה-43 כדור אומן של שלום עקיבא מוצא את לירון אלימלך לבד מול השוער, וכמו שרק הוא יודע בועט שטוח ומדויק וקובע 2-0 ורץ לחגוג עם הקהל. 

 

התוצאה נשמרה עד לסיום המחצית הראשונה כאשר סוף סוף אפשר היה לראות חיוך על פניו של אילן סוויסה. המחצית השניה היתה שייכת לקבוצה אחת בלבד והיא עירוני טבריה, עקיבא המשיך לספק לחבריו כדורים שלא הצליחו להיכנס לשער, ואילו בצור שלום חיכו שהמשחק ייגמר בכדי לעשות חושבים לקראת המשך העונה.

 

בסיום המשחק אמר שלום עקיבא: ״אני שמח שהצלחנו להשיג את הנצחון הראשון שלנו, ועוד יותר שמח שכבשתי. יש לנו קבוצה מצוינת ומאמן מצוין, אני מאמין שעכשיו נצא לדרך חדשה שיהיה לכולנו חג שמח ושנה טובה״.

 

אילן סוויסה יכול לרדת עם חיוך (רועי סימוני)

 

מאמנה של טבריה, אילן סוויסה אמר: ״ניצחון מאוד מאוד חשוב שלנו ששיחרר הרבה לחץ. השחקנים נתנו לב ונשמה למרות שבמחצית השניה קצת נרגענו. יש כמה דברים עוד לשפר אבל אני תמיד מעדיף לתקן אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד או תיקו. הפנים שלנו כבר למשחק בשבוע הבא נגד טירה. אני רוצה לאחל לכולם חג שמח ושנה טובה״. 

שער ובישול שלו סידרו לטבריה נצחון ראשון! צילום: רועי סימוני

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית שאן (יוסי 20-09-2017, 16:16)
    כל הכבוד.אבל לנצח ב10 שחקנים.זה לא חוכמה.הקבוצה שלכם חלשה מאוד
  2. עקיבא (אוהד 20-09-2017, 17:48)
    אין על שלום,שחקן נשמה שמשקיע הרבה למען טבריה,הכל אצלו מאהבת הקבוצה ,חג שמח ושנה טובה לך ולמשפחת עירוני טבריה
  3. יוסי מבית שאן (גדי 20-09-2017, 21:02)
    יוסי מה כואב לך,כל הזמן אתה כותב על טבריה,עוד כמה מחזורים תראו את התחת של טבריה,לכם יש ארבעה משחקי בית רצופים,ארבע נקודות אז אתם אפס אפסים
  4. חכמים על צור שלום החלשים (הדייג 21-09-2017, 11:07)