ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-2

המחזור השני של ליגה א׳ צפון הסתיים, אז מה היה לנו במחזור...? מי הרשים ונכנס לנבחרת...? מיהו מצטיין המחזור? מיהו מאמן המחזור? כנסו ותקראו...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 17-09-2017
  • 16:14

המחזור ה-2 בליגה א׳ צפון הסתיים עם הרבה שערים... ארבעה שחקנים מקבוצות שונות שכבשו צמדים ועזרו לקבוצתם לנצח.... משחק עונה שעלה על כל הציפיות, ושלוש קבוצות עם מאזן מושלם אחרי שני מחזורים. אז נתחיל במשחק העונה בו אירחה עירוני טבריה את הפועל איכסל, קבוצתו של אבי סבג מאותתת חזק לליגה וגוברת על טבריה בבית 3-2 ומנחילה לאילן סוויסה וקבוצתו הפסד שני ברציפות. טוענת נוספת לכתר ״רובי שפירא״ חיפה אירחה את עירוני קרית אתא לדרבי הקריות וגם ניצחה בו כאשר דניאל ברק שחוזר מהרחקה, וכבר במשחקו הראשון העונה כובש צמד בדרך להשגת הניצחון השני העונה... בדרבי נוסף בין הפועל שפרעם והפועל אום אל פאחם, היה עוד שחקן שכובש צמד ועוזר לקבוצתו לנצח, הפעם זה היה בר שם-טוב המצוין שתוך שלוש דקות כובש ומקנה לקבוצתו ניצחון ראשון העונה.

 

הפועל כפר כנא שהביסה בשבוע שעבר את טירה התארחה אצל הפועל בית שאן ולמרות שלא הציגה משחק גדול, שער בודד של איציק נאש ויכולת פנטסטית של שוערה בשאר דהאר נתנו לה את 3 הנקודות והיא ממשיכה להיות מושלמת גם לאחר המחזור השני... באקה אל גארביה התארחה במגדל העמק, הצליחה לעלות ליתרון שהספיק לה עד לדקה ה-89 אך חילוף מצוין של קובי דנינו ששלח את אביב כהן למשחק, והאחרון החזיר לו בצמד שערים וניצחון ראשון העונה. מכבי צור שלום המתחדשת אירחה בביתה את מ.ס טירה שהובסה בשבוע שעבר, ולא התקשו לנצח בבית 3-0 ולרשום גם ניצחון ראשון העונה.

 

אסי גלבוע שנחלה הפסד צורם בשבוע שעבר אירחה במגרשה את מכבי דליה, שחקניו של מוריס אוזן שטפו את המגרש וכבר אחרי 21 דקות הובילו ביתרון מבטיח של 3 שערים, כאשר מוחמד קנואתי כובש צמד ומסדר לגלבוע ניצחון ראשון העונה 1-3. קבוצתו של ארז בנודיס שניצחה בשבוע שעבר רצתה להמשיך במומנטום החיובי כאשר יצאה למשחק חוץ נגד הפועל ירושלים, יתרון מוקדם של סתיו בן אהרון לא הספיק לה כדי לנצח ובדקה ה-90 עידן שטיין כבש והקבוצות נפרדו בתיקו.

 

נבחרת המחזור:

שוער:

אוהד דוד (הפועל איכסל) - כוכב המחזור!!!

במשך שנים סומן השוער המצוין הזה כשוער העתיד, בשישי במשחק של קבוצתו מול עירוני טבריה, הצלה גדולה שלו במחצית הראשונה מנעה מלירון אלימלך להבקיע שער בטוח, ובדקות הסיום כאשר טבריה הפעילה לחץ על שערו הוא הדף פעם אחר פעם הזדמנויות מצוינות, והביא במו ידיו את שלוש הנקודות היקרות עבור קבוצתו. באיכסל יכולים להיות רגועים כי בהחלט יש להם שוער בשער. 

 

שוער המחזור - אוהד דוד (רועי סימוני)

 

הגנה:

שרון לוי (הפועל איכסל)

משחק מצוין של המגן השמאלי הנהדר הזה, תמך בהתקפת קבוצתו ללא הפסקה ועשה עבודה טובה גם בצד ההגנתי. הבחור כבר לא ילד אבל מה שבטוח שיש לו עוד המון מה לתרום בעונה הזאת ולפחות עוד כמה עונות.


אחמד עמאר (הפועל כפר כנא)

מגנה הימני של כפר כנא, למרות שקבוצתו ניצחה לא במשחק גדול שלה, הוא התבלט מעל כולם ועצר פעם אחר פעם את ההתקפות המסוכנות של הפועל בית שאן שהגיעו מהצד שלו, אין ספק שליד מאור סיסו הוא עוד ילך וישתפר יותר ממשחק למשחק.


אימרי זייד (הפועל אסי גלבוע)

מספר לא קטן של קבוצות היו במירוץ אחרי השחקן הזה, אך מי שזכתה בסוף היא קבוצתו של מוריס אוזן שידע על מה הוא נלחם. בשקט שמאפיין אותו הוא הרחיק כל ניסיון התקפה של מכבי דליה ועזר לחבריו בקבוצה להשיג ניצחון ראשון העונה, ללא ספק שחקן ששייך לליגה גבוהה יותר, אז כל מה שנותר לנו הוא ליהנות ממנו בינתיים בליגה א׳.

 

אימרי זייד, בדרך לליגות הגבוהות? (מאור אלקסלסי)


איברהים מברושם (הפועל מגדל העמק)

הבלם הצעיר והמוכשר של קובי דנינו, היה מעמודי התווך בשישי בניצחון קבוצתו, למרות שנקלעו לפיגור בדקה ה-56 הוא מנע משחקני באקה להכפיל את התוצאה ועזר לקבוצתו לנצח את המשחק. במגדל העמק יכולים להיות רגועים כי יש להם שחקן מצוין. 

 

קישור: 

דניאל ברק (״רובי שפירא״ חיפה)

מה לא נאמר על השחקן המוכשר הזה, כולם חיכו כבר שהוא יחזור מעונש ההרחקה שהוא ספג בעונה שעברה. בשישי כולם הבינו למה הוא היה חסר, צמד נהדר שלו סידר ניצחון ביתי ראשון העונה ל״רובי״ והוא ללא ספק השחקן המשמעותי ביותר של הקבוצה כיום.

 

דניאל ברק, כמה שהוא היה חסר לקבוצתו של עודד קוטר (מאור אלקסלסי)

 

ניסן רביבו (מכבי צור שלום)

הקשר המצוין שחזר לקדנציה שנייה בקבוצה מהקריות, היה פעיל מאוד במשחקה של הקבוצה בשישי האחרון, וגם קינח עם בישול ושער שהקנה לקבוצתו ניצחון שייתן הרבה ביטחון להמשך העונה. 


אביב כהן (הפועל מגדל העמק)

כמה כישרון יש לשחקן הצעיר הזה, למרות שלא פתח בהרכב קבוצתו הוא נכנס למגרש, כבש צמד בדקות ה-89 וה-90 שהביאו ניצחון עבור קבוצתו וגרם למאמנו קובי דנינו לכאבי ראש גדולים למשחק הבא, על זה נאמר חילוף מנצח.

 
התקפה: 

מועמר קראקה (הפועל איכסל) 

שבוע שני ברציפות שהשחקן הזה נמצא בנבחרת המחזור, שבוע שני ברציפות הוא גם כובש שער ובשישי גם בישל ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון מול טבריה. בשישי האחרון הוא גם היה אחד הבולטים במדי קבוצתו ועם קצת ריכוז יכול היה לכבוש לפחות עוד שער אחד. מה שבטוח שבעירוני טבריה יכולים רק להצטער שהשחקן לא נשאר אצלם.

 

 

בר שם טוב (הפועל אום אל פאחם) 

בשבוע שעבר בהפסד של קבוצתו, כולם אמרו כמה החלוץ הצעיר הזה היה חסר לקבוצה של אחמד סבע. בשישי הוא חזר אחרי פציעה וכבש צמד שערים תוך שלוש דקות, צמד שהקנה לקבוצתו ניצחון חשוב בדרבי של המגזר. דבר אחד ברור - את השם של השחקן הכישרוני הזה נשמע עוד הרבה כאן העונה.


מוחמד קונאוטי (הפועל  אסי גלבוע)

בקיץ האחרון כשמאמן הקבוצה בחר להחתים את החלוץ הצעיר הזה, היו כאלה שאמרו לו שלא כדאי לגעת בשחקן שעבר פציעה כה קשה. אז אחרי שהוא כבש שער במשחק הגביע נגד הרצליה ועזר לקבוצתו לעלות שלב, בשישי האחרון הוא כבש צמד שערים והוכיח לכולם למה החתימו אותו בגלבוע.

 

מאמן המחזור של ליגה א' צפון - אבי סבג (אבי רביבו)

 

מאמן המחזור:

אבי סבג (הפועל איכסל)

אחד המאמנים הצבעוניים ביותר בליגה א׳ צפון הוא מאמנה של הפועל איכסל אבי סבג, בשקט בשקט הוא בנה קבוצה חזקה ומלוכדת עם סגל השחקנים הטוב ביותר בליגה. בשישי הוא הגיע למשחק העונה נגד עירוני טבריה מוכן היטב ועלה במערך התקפי ביותר בכדי להכריע את המשחק במהירות האפשרית. התוכנית שלו עבדה עד לדקה ה-80 כאשר קבוצתו כבר הובילה ביתרון של 2 שערים ואילולא החמצות של שחקניו התוצאה הייתה גדולה יותר. אין ספק כי הניצחון ביום שישי באחד המגרשים הקשים ביותר בליגה א׳, מסמן כי קבוצת הגלאקטיקוס שבנה סבג היא המועמדת מספר אחת לעלות לליגה הלאומית בסיום העונה.

ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-2

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי דליית הכרמל (משה 17-09-2017, 16:30)
    מזמן לא ראיתי יכולת עלובה של הגנה זה היה נראה כאילו אסי גלבוע משחקים נגד קבוצת נערים מהשכונה אילו היו מנצלים את ההיזדמנויות זה היה נגמר בתוצאה דו סיפרתית אז שקברניטי דליה יעשו חושבים בכדי לחזק את הקבוצה אחרת הם יהיו מועמדים מספר אחת לרדת ליגה ושלא תגידו שלא יזהרתי
  2. שוער המחזור (בית שאני 17-09-2017, 19:55)
    שןער המחזור חייב להיות השוער של כפר כנא אם הוא לא ביום מפחיד הם מקבלים חמישיה לא בוחרים שוער מחזור שקיבל 2 גולים
  3. שוער המחזור (בית שאני 17-09-2017, 19:55)
    שןער המחזור חייב להיות השוער של כפר כנא אם הוא לא ביום מפחיד הם מקבלים חמישיה לא בוחרים שוער מחזור שקיבל 2 גולים
  4. שוער המחזור (בית שאני 17-09-2017, 19:55)
    שןער המחזור חייב להיות השוער של כפר כנא אם הוא לא ביום מפחיד הם מקבלים חמישיה לא בוחרים שוער מחזור שקיבל 2 גולים
  5. קורה שקבוצה מפסידה ששכחתה איך שפט השופט במשחק (למס 1 17-09-2017, 19:56)
    חד צצדי היה הוציא אדום והתעלם מאדום לגלבוע
  6. אוהד דוד שוער מס׳ 1 (אוהד איכסל 17-09-2017, 21:06)
    אוהד דוד שוער מספר אחד אוהבים אותך ושיהיה לך רק הצלחה
  7. מגיע לשוער בגדול לקח הצלה לא מהעולם הזה ממטר של לירון (אלי מטבריה 17-09-2017, 22:24)
    אם היה נכנס אז כל המשחק היה משתנה
  8. אביב כהן הצחקתם אותנו קיבל שתי מתנות ולא עשה כלום בושה (מסכרה 17-09-2017, 22:39)
    אביב כהן הצחקתם אותנו קיבל שתי מתנות ולא עשה כלום בושה
  9. אוהד הפועל איכסאל (מוהנד 17-09-2017, 22:51)
    שני שוערים אכי טובים בליגה בשאר אוהאד אוהב אותכם בני אדם מדהמים רק הצלחה לשניכם