גדולים על הליגה: איכסל מנצחת את טבריה 3-2

משחק העונה בליגה א׳ צפון הבטיח וגם קיים. אחרי הדרמה היכן המשחק יתקיים, קיבלנו היום 5 שערים, 1000 צופים, משחק ברמה גבוהה וקבוצה שהיא ללא ספק רמה אחת מעל הליגה... אבי סבג בנה גלאקטיקוס באיכסל ויכול להיות מאוד מרוצה... לאילן סוויסה מחכה עוד עבודה אך אם לקחת את הרבע השעה האחרונה קבוצתו תדבר חזק בצמרת הגבוהה...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 16-09-2017
  • 10:27

משחק העונה בליגה א׳ צפון הבטיח וגם קיים, אחרי שבאיכסל הבינו ביום חמישי בשעת לילה מאוחרת שהמשחק ישוחק לבסוף בטבריה, ידעו שקל זה לא הולך להיות. מאמן הקבוצה אבי סבג הכין את קבוצתו היטב ועלה במערך התקפי שכלל את עומר בוארון, מועמר קראקה וחן ידען שחזרו לאצטדיון שהם כה מכירים מהעונה שעברה. אילן סוויסה שעבר שבוע לא פשוט אחרי ההפסד בשבוע שעבר נגד הרצליה, בחר לבצע שינויים בהרכב שאיתו הוא פתח בשבוע שעבר, ומי שפתח בהרכב הוא אהוד מערבי שחזר השבוע לקבוצה. שלום עקיבא חיכה להזדמנות שלו מהספסל בעוד אופיר שמילוביץ, אביאל גבאי, ענבר שרון, ואורי צעדון נותרו מחוץ לסגל.

 

שחקני טבריה מודים לקהל שהגיע לתמוך (רועי סימוני)

 

כמו שמשחק העונה הבטיח לנו ככה הוא קיים, לא פחות מ-1000 צופים (200 מאיכסל) הגיעו בכדי לצפות בהתמודדות הזאת.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (רועי סימוני)

 

את המשחק הוציא לדרך השופט קובי לחם (טוב) וכבר מן הפתיחה היה ניתן לראות כי הקבוצות מנסות להשתלט על מרכז השדה. אחרי גישושים מצד שתי הקבוצות בדקה ה-9 כדור עומק מצוין של וואהיל חירבאוי ללירון אלימלך כאשר הגנת איכסל מרימה יד לנבדל, השופט  סימן להמשיך ולירון אלימלך הגיע מול אוהד דוד, בבעיטה הראשונה השוער הדף מצוין אך אלימלך כמו שרק הוא יודע השתלט על הכדור וקבע 1-0 לטבריה וכבש את שערו הראשון העונה.

 

לירון אלימלך כובש את שערו הראשון העונה (רועי סימוני)

 

אחרי השער של טבריה, איכסל משתלטת במעט על המשחק, כדור חופשי נשרק לזכותה מרחק של 30 מטר אלכסונית משערו של עדי תדמור, דור הלוי בועט חזק, אך הרוח עוזרת לכדור לחמוק מעל המשקוף. השעון מתקתק, דקה 23 והלחץ של איכסל מניב פירות, התקפה מסודרת שלה, מוצאת את מועמר קראקה שבועט כדור חזק בתוך הרחבה, מי שמשתלט על הכדור הוא מוסא טארבין שנותר לבד ומול עדי תדמור, טארבין לא מתקשה, כובש וקובע 1-1 מוצדק.

 

שש דקות עוברות ומועמר קראקה מקבל כדור בתוך הרחבה עם הגב לשער, משאיר קטנה לחן ידען שבועט חלש היישר לידיים של עדי תדמור. חולפת דקה בלבד התקפה מצוינת של טבריה, שלום אדרי מקבל כדור בקו השמאלי, מבריש בין רגליו של חוסאם אבו סלאח כדור מצויין לנירן רוטשטיין שמתקדם מעט ומוציא כדור רוחב נהדר הישר לרגליו של לירון אלימלך, האחרון בועט בלי לעצור אך אוהד דוד מציל שער בטוח.

 

המשחק נרגע קצת אך על סף השריקה לסיום המחצית הראשונה, התקפה מתפרצת קטלנית של הפועל איכסל, עומר בוארון מהטל בהגנת טבריה ומשאיר כדור נהדר למועמד קראקה, שמול תדמור 15 מטר אלכסונית לא מתקשה וקובע 2-1 לאיכסל.

 

מועמר קראקה כובש מול האקסית (אבי רביבו)

 

המחצית הראשונה מסתיימת ביתרון 2-1 לקבוצתו של אבי סבג, ששולטת במשחק מאז שער השוויון ומבטלת את טבריה לחלוטין. באיכסל יכולים להיות מרוצים, מנגד אילן סוויסה לא יהיה מוכן להפסיד מול הקהל הביתי ומורה לשלום עקיבא להתחמם בכדי להיכנס למשחק.

 

שלום עקיבא בבכורה מחודשה במדי עירוני טבריה (רועי סימוני)

 

האירוע המעניין ביותר למן פתיחת המחצית השנייה היה בדקה ה-50, שלום עקיבא עורך את ההופעה המחודשת שלו בעירוני טבריה לקול תשואות הקהל המקומי שקורא בשמו מספר דקות. חולפות דקתיים, התקפה מתפרצת של איכסל לאחר כדור גאוני של מוסא טארבין שמגיע בתוך הרחבה לעומר בוארון, בוארון בועט בחצי מספרת וסוחט מעדי תדמור הצלה גדולה והכדור יוצא לקרן. איכסל מחפשת את השער, חולפת לה דקה וכדור קרן מדויק של חן ידען מגיע הישר לראשו של אלירן חודדה שנותר לבד ונוגח לתוך השער וקובע 3-1 לאיכסל ומהמם את היציעים.

 

אלירן חודדה כובש את השלישי של איכסל (רועי סימוני)

 

לאחר השער השלישי איכסל הורידה את הרגל מהגז, אך בדקה ה-65 שוב התקפה מצוינת עם הגבהה טובה של שרון לוי שמגיעה לראשו של מועמר קראקה שמחמישה מטרים נוגח חלש ומפספס הזדמנות לכבוש את שערו השני במשחק. 

 

טבריה מתחילה להשתלט על המשחק ובדקה ה-79 הזדמנות מצוינת לטבריה לצמק, שלום עקיבא מקבל מלירון אלימלך כדור מצוין בועט בלי לעצור ואוהד דוד הודף לקרן, כדור הקרן המצוין של שלום עקיבא נהדף על ידי אלירן חודדה הישר לרגליו של שלום אדרי שבועט מהאוויר, וקובע 3-2. טבריה מתחילה להתעורר מחדש.

 

שלום אדרי מצמק את התוצאה (רועי סימוני)

 

שתי דקות לסיום קיבלנו הזדמנות נוספת לאיכסל, חן ידען מהטל במגן דין נאפסו ומוציא כדור מצוין שמגיע לרגליו של המחליף גל אלקנטי שמול השער בועט לשמיים. איזה משחק יש לנו, דקה ה-90 מתפרצת של טבריה ודור הלוי עוצר את שלום אדרי בעבירה ומקבל את הכרטיס הצהוב השני והאדום, איכסל נשארת ב-10 שחקנים.

 

בתוך תוספת הזמן מטווח של עירוני טבריה על שערה של איכסל, כדור שנהדף שוב מהגנת איכסל מגיע לעידן ויצמן שמשחרר פצצה אך אוהד דוד בהצלת המשחק הודף ומשאיר את הנקודות אצל איכסל.

 

המשחק נגמר בניצחון של איכסל שיכולה להיות מרוצה לאחר שנכנסו למגננה בדקות הסיום, אך ללא ספק להשיג ניצחון במגרש כמו טבריה זו ללא ספק הצהרת כוונות של קבוצתו של אבי סבג, שכפי הניראה היא המועמדת העיקרית לעלות בסיום העונה לליגה הלאומית. מנגד קבוצתו של אילן סוויסה צריכה להיות מאוכזבת מכך שלא השכילה לנצח בבית משחק כה חשוב, ונותרה עם אפס נקודות במאזנה לאחר שני מחזורים. בשלישי הם יוצאים למשחק חוץ נגד צור שלום במטרה להשיג את 3 הנקודות הראשונות העונה.

 

אילן סוויסה, מאמנה של טבריה אמר לאחר ההפסד: ״אומנם הפסדנו היום במשחק חשוב, אבל יחד עם זאת אני יוצא מעודד מכמה דברים שראיתי היום מהשחקנים שלי. יכולנו בדקות הסיום גם להשוות את התוצאה והכל היה נראה אחרת, אך למרות הכל יש לנו סגל עמוק שידבר העונה חזק בצמרת ואני סומך על הקבוצה שלי בהמשך הדרך. הליגה עוד ארוכה״.

 

אילן סוויסה, לוקח כמה דברים חיוביים מהמשחק (רועי סימוני)

 

מאמן המנצחת, אבי סבג אמר: ״אני חושב שעשינו היום ניצחון גדול מול קבוצה טובה. למרות שספגנו שער כבר בדקות הפתיחה, ידענו לגלות המון אופי ונחישות וגם הצלחנו לעשות את המהפך ולעלות ל-3-1, אם היינו מנצלים את מצבי ההבקעה שהגענו אליהם התוצאה היתה 4-5. ב-10 הדקות האחרונות של המשחק טבריה השתלטו על המשחק וגם צימקו, בנוסף לכל זה דור הלוי הורחק והם פתחו בלחץ אדיר על השער שלנו אך ההגנה ובמיוחד השוער אוהד דוד עשו עבודה מצויינת ולבסוף ניצחנו. זה עבורנו עוד ניצחון בדרך למטרה שהצבנו לעצמנו, אני לא מסכים שאומרים שזה היום היה משחק העונה, אף קבוצה לא עלתה ליגה בחודש ספטמבר אז בטוח שגם לא אנחנו. המשחק כבר מאחורינו וכרגע אנחנו מסתכלים לעבר המשחק הבא נגד הפועל ירושלים״.

 

אבי סבג, בנה קבוצה נהדרת באיכסל (רועי סימוני)

 

שוערה המצטיין של איכסל אוהד דוד אמר: ״הגענו למגרש הכי קשה בליגה מול קבוצה ביתית ועיקשת, קשה להניע פה כדור ואני שמח שהצלחנו לתפקד הן הגנתית והן התקפית. אין ספק שיש לנו המון שחקנים בכירים ומנוסים, האמת שצריך לזקוף לזכותו של המאמן אבי סבג, הוא דואג לחבר אותנו כקבוצה והדרך עוד ארוכה ואני מקווה שבסוף העונה אנחנו נחייך״.

 

בהאא חליל יורד עם חיוך ענק בסיום (רועי סימוני)

 

 

איכסל חוזרת עם ניצחון חשוב מטבריה (רועי סימוני)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אילן סויסה תלך לדוג בכינרת יותר טוב לך (אוהד איכסל 16-09-2017, 10:38)
    חחחחחח טבריה יא עגלות ... ילא תעשו אריות יום שלשי בצור שלום ...
  2. מאמן (מאיר 16-09-2017, 12:09)
    נגמרו העירבובים 0 נקודות מערבב את כולם
  3. איכסאל (אוהד מבין 16-09-2017, 12:21)
    סבג אמנם בנה קבוצה טובה אבל לא זה יספיק לעלייה. איכסאל שהפסידה שנה שעברה בטבריה היתה יותר טובה.
  4. איכסל לא גדולים על הליגה! טבריה קטנים על הליגה! (תיקון לכותרת 16-09-2017, 13:37)
    אפסים!
  5. סבג תנחת (אחד שמבין 16-09-2017, 13:47)
    אבי אתה שחצן שלא נברא כמוהו, עד מתי אתה חושב שאלקנטי וניר אברגל יהיו מוכנים לשבת על הספסל תתעורר אתה לא תעלה ליגה
  6. מסיר את הכובע בפני אכסאל (טברייני 16-09-2017, 14:24)
    ניצחה משחק קשה בזכות השוער והבלם אבל גם אנחנו לא אמרנו את המילה האחרונה
  7. טבריה (אבי 16-09-2017, 14:43)
    זוהר את וגבי עומדים עוד הפסד אמןןןן
  8. אכסאל (אשרף 16-09-2017, 15:02)
    קדימה קדימה הפועל אכסאל כל הכבודלשחקנים בשתי הקבוצות נלחמו על כל כדור ומברוק למנצח העיקר היה משחק ברמה גבוהה
  9. לא נורא טבריה (בית שאני 16-09-2017, 15:08)
    גם השבוע תחתימו עוד שלושה בלופים, ואם זה לא יעזור אז שבוע הבא תחתימו עוד שלושה שחקנים. קבוצה פח, עם מאמן פח ועם כתבי חצר פח שמנסים כל הזמן לפאר את המועדון העלוב הזה. אפס נקודות משני משחקים.... חחחחחח. עלובים.
  10. ל9 (אוחנה 16-09-2017, 17:53)
    9 בוא ניתן לך להנות מהרגע וללכלך על טבריה כי אתה יודע שבסופו של דבר בית שאן מריחה לנו תתחת תמיד בטבלה אז יאלה כנס למכילה ושב בשקט!!! קבוצות כמו שעברתם אנחנו עים עצימת עיניים נעבור ובטח גם קבוצה פח כמוכם!!!
  11. ב (אבי בית שאן 16-09-2017, 20:24)
    טברייה קבוצה פח.להפסיד בבית.זה שיא העליבות.תחתימו השבוע עוד 3 שחקנים.0 נקודות.קבוצה מקוללת
  12. הפועל פח איכסאל (טברייני 16-09-2017, 20:37)
    הבלוף הגדול יתגלה בהמשך רק לא יקבחו משכורות החגיגה תתחיל
  13. בית שאן (גל 16-09-2017, 21:53)
    הייתי במשחק.טברייה אתם גם לפליאוף לא תגיעו.יש לכם מגרש דיר חזירים.בואו לבית שאן מתקן ליגת העל
  14. למס׳ 12 (אוהד איכסל 16-09-2017, 22:07)
    כל השחקנים יקבלו את המשכורות אל תדאג , טפת כבוד לא יזיק .. בסך הכל משחק כדורגל , תפרגן ושיהיה לכם בהצלחה בהמשך
  15. טבריה להתעורר התחילה הליגה (מאיר 16-09-2017, 23:40)
  16. על מה אתם מדברים (בן 17-09-2017, 10:13)
    איכסל קבוצה שמשלמת משכורות לפחות 250 אלף שקל בחודש, זה פשוט מגעיל ודוחה, טוב רוצים לעלות ליגה טוב אבל לא כך זה פשוט עלוב לשלם את הסכומים האלו בליגה א, הביאו את כל הכוכבים מכל הקבוצות אני נגעל ממכם.
  17. אכסאל (אשרף 17-09-2017, 15:44)
    אני מבקש מכל אלי ששולחים תגובות להיות מנומסים ואחד יכבד את השני בסך הכל זה משחק כדורגל ויש מנציח ויש מפסיד והעיקר נראה כדורגל טוב ובהצלחה לכולם תודה לכם