פרסום ראשון: אהוד מערבי חתם בעירוני טבריה

כפי שפורסם לראשונה ב״גולר״ בשבועות האחרונים, הקשר המצוין אהוד מערבי חתם בעירוני טבריה ויחזור לעונה שנייה במועדון. מערבי ששיחק במדי הקבוצה בעונה שעברה והיה אחד המצטיינים, יוסיף המון לקבוצה של אילן סוויסה. אהוד מערבי אמר: ״אני שמח לחזור למקום שהיה בשבילי לבית חם, ניסית את מזלי בליגה הלאומית ולא הסתדר, אני מקווה להגיע לשם עם טבריה״

  • על ידי: רועי סימוני
  • 11-09-2017
  • 11:33

כפי שפורסם לראשונה באתר ״גולר״, בשבועות האחרונים הקשר המצוין אהוד מערבי חתם במדי הקבוצה וימשיך לעונה נוספת בקבוצה מעיר הכנרת, השחקן שפתח את העונה במדי עירוני נשר מהליגה הלאומית החליט לעזוב את הקבוצה ולחזור לקבוצה בה היה מהשחקנים הבולטים של הקבוצה, מאמן הקבוצה אילן סוויסה סימן את הקשר כבר במשך כשלושה שבועות. חזרתו של מערבי לקבוצה תוסיף המון בקישור הקבוצה ויעמוד לרשות הקבוצה כבר במשחק החשוב ביום שישי נגד הפועל איכסל.

 

סאגת הקשר שלום עקיבא נסגרה באופן רשמי כפי שפורסם ב״גולר״ לראשונה ובלעדית, השחקן סיכם את כל התנאים מול הנהלת הקבוצה, ולאחר פגישה עם קבוצתו הפועל כפר כנא, יגיע גם השחרור המיוחל ועקיבא יצטרף באופן רשמי לקבוצה.

 

אהוד מערבי אמר: ״אני שמח לחזור למקום שהיה עבורי לבית חם, בחרתי ללכת לחתום בליגה הלאומית כי חשבתי שיש לי מה לתרום בליגה הזאת, הדברים לא כל כך הסתדרו כמו שחשבתי אז בחרתי לעזוב, אני מקווה לחזור לשם עם עירוני טבריה״.

 

אילן סוויסה אמר: ״זה לא סוד שאהוד היה השחקן הראשון שהחתמתי בקבוצה העונה, אך הוא קיבל הצעה מנשר ולא רצינו לעצור לו את ההתקדמות שלו אחרי שלא הסתדר לו שם אני שמח שהוא בחר לחזור אלינו אני בטוח שהוא יוסיף לקבוצה המון ואני מאחל לו בהצלחה".

חוזר לקבוצה שבה הוא הצטיין בעונה שעברה. צילום: אביב עובדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה מערבי (טברייני 11-09-2017, 12:20)
    אילן זה אותו סיפור של חן ידען למה עליו לא נלחמת?? הוא גם שוחרר וחיכה לטבריה
  2. קישור חזק (דוד 11-09-2017, 13:05)
    טבריה זכתה בזכות המאמן הליצן של נשר מעניין עם מי הוא יחפש לריב
  3. ית שאן (יוסי 11-09-2017, 13:56)
    מעניין מאפוה הכסף?הכל הלוואות.לא חעזור לכם כלום.התערבות.גם לפליאוף לא תגיעו.אן לכם כסף.הכל פוזות
  4. טברייה (אבי 11-09-2017, 14:08)
    מחזור עשירי הכל מתפרק.חברה.אן כסף.הכל בלוף שיתפוצץ