ניצחון חשוב להמשך הדרך: 0-2 לאיכסל מול צור שלום

במשחק שנערך בעילוט לעיני כ-400 צופים, הצליחה הפועל איכסל לנצח את מכבי צור שלום בתוצאת 2-0 משערים של מועמר קראקרה ועומר בוארון שאמר בסיום: "שמח מאוד על השער שהבקעתי"

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 09-09-2017
  • 15:32

הפועל איכסל אירחה את מכבי צור שלום במחזור הפתיחה של ליגה א' צפון, באצטדיון עילוט עקב אי קבלת אישור מההתאחדות לאחר במגרש הביתי שלהם, אך צפוי שזה יאושר בימים הקרובים. 

 

קהלה של איכסל מתרגש מפתיחת העונה החדשה (אבי רביבו)

 

הפועל איכסל שעבדה מאוד קשה במהלך חלון ההעברות והחתימה שחקנים ברמה גבוהה, מתכוונת לסיים את העונה בפסגת הטבלה. אתמול היא אירחה את מכבי צור שלום, לה יש מטרות אחרות לגמרי - להבטיח את מקומה בליגה כמה שיותר מהר ולסיים באמצע הטבלה. 

 

אבי סבג הגיע למטרה אחת בלבד (אבי רביבו)

 

שחקני צור שלום לפני פתיחת המשחק (אבי רביבו)

 

איכסל מכבדת את שחקנה לשעבר ניסן רביבו (אבי רביבו)

 

חן ידען מתפלל לעונה טובה... (אבי רביבו)

השופט לואי והבי שרק לפתיחת העונה באופן רשמי לשתי הקבוצות. כפי שהיה צפוי השליטה הייתה של חניכיו של אבי סבג מאמנה של הפועל איכסל, המחצית הראשונה הייתה מאוד שקולה אך למרות זאת איכסל רשמה ארבע בעיטות לכיוון השער של היריבה,  כשחן ידען מנסה להכניע את שוערה את אלמדון פעמיים, עומר בוארון ודור הלוי ניסו גם הם לעלות על לוח התוצאות, אך במחצית הראשונה ידו של אלמדון הייתה על העליונה מול התקפת איכסל ושתי הקבוצות יורדות להפסקה בתיקו מאופס. 

 

במחצית הראשונה אלמדון 'ניצח' את ידען (אבי רביבו)

 

במחצית השנייה הפועל איכסל הבינה שהיא חייבת להתחיל את העונה ברגל ימין, בדקה ה-50 מוסא טראבין בעט כדור ממרחק של 24 מטרים הכדור פגע בעמוד אך איכסל התקרבה לשער. חמש דקות לאחר מכן חן ידען קיבל כדור מול השוער אבל שוב תום אלמדון הציל את צור שלום. הלחץ של איכסל המשיך, מוסא טראבין מסר כדור לאגף הימני לעברו של המגן חוסאם אבו סאלח שהרים כדור למועמר קראקרה שנגח והכדור נכנס לרשת, 0-1 להפועל איכסל.

 

קראקרה כובש את שערו הראשון העונה (אבי רביבו)

 

התגובה של מכבי צור שלום הגיעה כמעט והגיעה מהר מאוד, ניסן רביבו מסר כדור לאלירן אלקובי מול שוערה של איכסל - אוהד דוד, אך הפעם היה זה השוער של המארחת להציל את קבוצתו.

 

ניסן רביבו ניסה אך לא הצליח להפתיע את קבוצתו לשעבר (אבי רביבו)

 

הפועל איכסל המשיכה ללחוץ והקבוצה רשמה יותר משש בעיטות לעבר השער, תום אלמדון שהיה ללא שום ספק אחד המצטיינים במשחק הציל את צור שלום פעם אחר פעם. הלחץ של איכסל נמשך, אך בדקות האחרונות מכבי צור שלום החליטה ללחוץ והשתלטה על המשחק, בדקה ה-73 שוב אוהד דוד מרחיק כדור שהגיע למסגרת השער ומציל את איכסל. חניכיו של אבי סבג ניסו לחזור ולשלוט במשחק, איימה על השער של אלמדון אך הכדור לא מצא את הרשת בפעם השנייה.

 

עומר בוארון מתוסכל מההחצמה (אבי רביבו)

 

שופט המשחק הוסיף 4 דקות תוספת זמן, ובדקה האחרונה עומר בוארון קיבל כדור מאמצע המגרש, דהר קדימה מול יותם בלבול שניסה כמה פעמים להוציא את הכדור מהרגל שלו, אבל כוכב איכסל הכניע את תום אלמדון ורשם שער בהופעת הבכורה שלו. 0-2 לאיכסל בסיום המשחק. 

 

הפעם זה כבר ברשת, עומר בוארון מכפיל את התוצאה (אבי רביבו)

הפועל איכסל צברה את שלוש הנקודות הראשונות בליגה במטרה לשמור על המקום הראשון עד לתום העונה, במקביל מכבי צור שלום תיאלץ לחכות עם צבירת הנקודות. 

 

עומר בוארון וחן ידען חוגגים בסיום (אבי רביבו)

 

עומר בוארון בתגובה לאחר המשחק: "אני שמח לכבוש את שערי הראשון במדי הפועל איכסל, המטרה היא ברורה ואנחנו רוצים לעלות ליגה. יש כאן חבורה של כוכבים שמוכנים לתת את הנשמה, ואני מאמין שנצליח לעלות אבל הדרך עדיין ארוכה". 

שחקני הרכש של איכסל חוגגים ניצחון ראשון (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל (אשרף 09-09-2017, 16:30)
    כל הכבוד לשחקנים אם אכסאל תנצח את 10 המשחקים הראשונים היא עולה
  2. ניצחון ויכולת מדהימה (שלבי 09-09-2017, 17:45)
    כל השחקנים היו גברים אחד אחד והפגינו יכולת מקצועית מצויינת. מאחל לכם עוד ניצחונות ועליה מתוקה .....
  3. מוסא טארבין שחקן הפועל ב"ש? (פז 09-09-2017, 19:08)
  4. בית שאן (טל 09-09-2017, 20:05)
    איכסאל.נצחתם בקושי.אתם קבוצה פח.עם מאמן קרטון..
  5. למס׳ 4 (אוהד איכסל 10-09-2017, 13:01)
  6. למס׳ 4 (אוהד איכסל 10-09-2017, 13:03)
    שוב בית שאנים נדחפים , גם השנה אתם תקבלו 2 הפסדים חמוד