ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-1

המחזור הראשון של ליגה א' צפון הסתיים... אז מה היה לנו במחזור...? מי הרשים ונכנס לנבחרת? מיהו מצטיין המחזור? ומיהו מאמן המחזור? כנסו ותקראו...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 11-09-2017
  • 20:06

המחזור הראשון יצא לדרך עם הפתעות, אכזבות, ובעיקר שערים... המועמדת העיקרית לעלות ליגה, הפועל איכסל לא התקשתה מול צור שלום וגברה עליה 0-2, ״רובי שפירא״ הצליחה לנצח במשחק חוץ מול 3000 אוהדים של הפועל אום אל- פאחם כשאלון בוזורגי כובש את שערו הראשון העונה מול האוהדים האדומים... בעירוני טבריה עדיין נמצאים בפגרה ובמשחק חוץ מול קבוצתו המצוינת של ארז בנודיס נחלה הפסד צורם 0-2, שיגרום לה להרבה כאבי ראש בהמשך הדרך... תוצאת המחזור שייכת ללא ספק להפועל כפר כנא שהביסה את מ.ס. טירה בתוצאה 1-5 כשמוטי מלכה כובש רביעייה!!!

 

על רכס הכרמל במשחק בין מכבי דליה להפועל שפרעם כשהיה נדמה שהקבוצות כבר מתחלקות בנקודות, הגיע אדיר דנין הוותיק וקבע את תוצאת המשחק 0-1 לזכותה של דליה ומאמנה אלי מזרחי. המשחק שהבטיח הרבה אך אכזב את כולנו, היה המשחק בו עירוני קרית אתא אירחה את הפועל ירושלים ושתי הקבוצות לא הציגו כדורגל ברמה גבוהה, אך החלטה שגויה של השופט מנעה מקרית אתא 3 נקודות ראשונות העונה, לאחר שאוסמה שעבאן בעט כדור עונשין מ-11 מטרים, הכדור עבר את הקו אך השופט הורה להמשיך לשחק.

 

בדרבי העמקים בו אירחה הפועל בית שאן את

הפועל מגדל העמק הצליחה הקבוצה המקומית לנצח בתוצאה 3-1, כאשר הקבוצה של איתן טייב שוטפת את המגרש ומי שכובש את השער השלישי הוא לא אחר משחקן הרכש הטרי מיכה לאוטה, יש למה לצפות העונה מבית שאן .

 

נבחרת המחזור:

שוער:

חיים זיסקינד (״רובי שפירא) 

לא בכדי הוא נחשב בשנים האחרונות לשוער הטוב ביותר בליגה א׳. ברובי הבינו העונה שקבוצה טובה מתחילה משוער טוב, ובשישי במגרש קשה מאוד, מספר הצלות שלו עזרו לקבוצתו לנצח במשחק הראשון העונה ולתת לכולם להבין שיש להם על מי לסמוך בשערה של הקבוצה העונה, אני בטוח שהוא יהיה כאן עוד הרבה העונה.

 

חיים זיסקינד, יש שוער בשער! (אלעד שומינוב)

 

הגנה:

מאור סיסו (הפועל כפר כנא)

בתחילת העונה שבנו בכפר כנא את הקבוצה, אחד השחקנים הראשונים שחתמו בקבוצה היה מאור סיסו. במשחק של קבוצתו ביום שישי הוא הוכיח מדוע מיהרו להחתים אותו, למרות שהוא כבר לא ילד הניסיון שלו על המגרש הוא נכס לכל מאמן, על אף שאין לידו בלם נוסף ומנוסה הוא היה אחד הבולטים בניצחון של קבוצתו בשישי.

 

אלירן חודדה (הפועל איכסל)

כשהבינו באיכסל שהבלם לא בתוכניות של חדרה העונה, הם ידעו שזה בדיוק השחקן שחסר להם בקבוצת הגלקטיקוס שבנו שם העונה, אומנם על הקווים עומד המאמן אבי סבג, אבל במגרש יש לו את אלירן חודדה וזהו בינגו ענק עבור חליל בהאא שנלחם כמו אריה בכדי שהוא יהיה בקבוצה וגם צדק. חודדה בשקט שמאפיין אותו, כיוון את חבריו ודאג להרחיק כל סכנה של הקבוצה האורחת במשחק. 

 

 

בן בנימין (עירוני קרית-אתא)

הבלם המצוין שהגיע בקיץ מהפועל איכסל, מוסיף המון מהניסיון שלו לקבוצתו של אורן פלאש, למרות שלא השכילו לנצח את הפועל ירושלים, בן כיוון וניווט את השחקנים בקבוצתו ועזר להם להשיג את הנקודה הראשונה העונה למרות שקבוצתו קופחה ע״י השופט.

 

יורי קורדניצקי (מכבי דליה)

בלמה הצעיר של מכבי דליה שהגיע מהפועל שפרעם, היה בשישי התחנה האחרונה בניצחון הראשון של קבוצתו, עם המון שקט וניסיון ולמרות גילו הצעיר, הראה למאמנו אלי מזרחי כי יש לו על מי לסמוך בהגנת הקבוצה.

 

קישור:

סתיו בן אהרון (הפועל הרצליה)

בינגו ענק של ארז בנודיס שהביא איתו את השחקן הצעיר הזה ששיחק תחתיו בעונה שעברה במדי הפועל מרמורק. בשישי הוא היה בכל מקום במגרש ואף כבש צמד שהעניק לקבוצתו ניצחון חשוב על עירוני טבריה. פשוט חוויה לראות אותו על המגרש, ללא ספק שהוא החזיר למאמנו בגדול על הקרדיט שקיבל ממנו, שחקן שיכול להגיע לרמות הגבוהות.

 

מוטי מלכה (הפועל כפר כנא) כוכב המחזור !!!

השחקן שכיכב בשנים האחרונות בליגה הלאומית, ואף ניסה את מזלו בליגת העל מצא את עצמו העונה בליגה א׳. ללא ספק הוא שחקן ששייך לרמות הגבוהות, בשישי קבוצתו ניצחה 1-5 ומלכה כבש ארבעה שערים (!!!) שעזרו לקבוצתו לנצח, ולהתבסס בראש הטבלה לפחות עד המשחק הבא, אין ספק שמלכה הוא כוכב כדורגל.

 

גל פורת (הפועל הרצליה)

גל פורת שהגיע עם ארז בנודיס מהמחוז הדרומי, הראה שיש להרצליה מנהיג. פורת שהיה מעורב בשער הראשון של הרצליה, ובעוד מספר מצבים מסוכנים של הקבוצה, היה אחד מהאחראים לניצחון של קבוצתו מול טבריה החזקה. אין ספק שבנודיס יכול להינות ממנו הרבה העונה, שכן פורת יכול לשחק בכמה תפקידים ותהיו בטוחים שבכולם הוא ייתן את כל כולו. הרצליה הרוויחה שחקן נהדר!

 

גל פורת סיכן את השער של טבריה כמה פעמים (דן יידוב)

 

יחיאל צגאי (הפועל בית שאן)

כשהשחקן חתם בהפועל בית שאן כולם אמרו שהוא מעבר לשיא, אבל בשישי לעיני 1500 אוהדים, צגאי סיפק פשוט הצגה. כל התקפה של הקבוצה עברה דרכו, הוא בישל שער וכמעט כבש. בבית שאן שמו את ידם בזמן על השחקן שהיה מבוקש במספר רב של קבוצות, וזהו בינגו ענק של איתן טייב. 

 

יחיאל צגאי, בינגו של איתן טייב (אביב עובדיה)

 

התקפה:

מועמר קראקרה (הפועל איכסל)

כשהמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, באיכסל החסירו פעימה, אך בדקה ה-55 קראקרה נתן את האות לפתיחת החגיגות, כשכבש את השער הראשון לזכות קבוצתו ויכול היה לכבוש עוד שער אחד לפחות. אין ספק שהחלוץ ממשיך את היכולת מהעונה שעברה ששיחק בעירוני טבריה וכבש 15 שערים ועזר לה להגיע עד לגמר המחוזות. כששחקנים כמו: אלקנטי וניר אברגל על הספסל, קראקרה הראה לכולם למה הוא צריך להיות על המגרש.

 

מועמר קראקרה ממשיך את היכולת מהעונה שעברה (אבי רביבו)

 

מיכה לאוטה (הפועל בית שאן)

כבר במשחקו הראשון במדי הקבוצה, כבש את לב הקהל הבית שאני, עם המון חוכמת משחק ולקינוח הוסיף בישול ושער שהקנה ניצחון גדול לקבוצתו, הרבה טוענים שלאוטה שייך לרמות הגבוהות ובשישי הוא הוכיח גם שהם צודקים.

 

מיכה לאוטה כובש ומצדיק את הבאתו לבית שאן (אביב עובדיה)

 

מאמן המחזור:

ארז בנודיס (הפועל הרצליה)

תוצאת המחזור שייכת ללא ספק להפועל הרצליה, אך מי שניצח על כל החבורה הזאת בשישי הוא מאמן הקבוצה ארז בנודיס, שבשקט בשקט בנה קבוצה צעירה ותוססת שלמרות שלא הציגה כדורגל גדול במשחק, היה ניתן לראות את טביעת העין של המאמן בכל הנעשה על המגרש, פשוט חוויה. בהנהלת הרצליה ידעו למה רצו אותו כל כך העונה, אחרי עונה חלומית עם הפועל מרמורק שבסיומה העפילה הקבוצה לליגה הלאומית. בהרצליה יכולים לפנטז שעם מאמן כמו בנודיס על הקווים תהיה להם קבוצה מצוינת העונה.

 

הפועל הרצליה רוצה שארז בנודיס יוביל אותה לעונה טובה! (דן יידוב)

ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-1

הוסף תגובה
תגובות
  1. תמיד אמרתי שהוא גאון כדורגל בנודיס (אין כמו הרצליה 11-09-2017, 23:01)
    בהצלחה בהמשך
  2. שוער שפירא חיפה לא מנע שערים השוער הצעיר של הפועל בקה אסיל עויסאת היה מצוין ושמר על רשת נקיה למרות ה (ראדי 13-09-2017, 23:10)
    שוער שפירא חיפה לא מנע שערים כי לא נבחן השוער הצעיר של הפועל בקה אסיל עויסאת היה מצוין ושמר על רשת נקיה למרות הנסיונות של אסי גלבוע