שלום עקיבא לא ימשיך בהפועל כפר כנא

סביב כל הפרסומים לגבי עתידו של שלום עקיבא בשבועות האחרונים, היום שיחק השחקן עם קבוצתו הפועל כפר כנא נגד מ.ס טירה בדקה ה-43 נשרק פנדל לטובת קבוצתו והמאמן פאיד חסון הורה לעקיבא לבעוט, אך מי שבעט הוא מוטי מלכה ולא עקיבא, כאשר האחרון ביקש ממאמנו לצאת מכר הדשא במיידית כרגע חזרתו של השחקן לטבריה קרובה מתמיד. שלום עקיבא אמר: ״אני הבועט של הקבוצה וכך גם אמר המאמן, מוטי לקח את הכדור והחליט לבעוט בעצמו לכן החלטתי לבקש להתחלף״

  • על ידי: רועי סימוני
  • 08-09-2017
  • 21:10

למרות ניצחונה הגדול של הפועל כפר כנא היום 5-1 נגד מ.ס טירה, התרחש מקרה לא רגיל על כר הדשא, בדקה ה-43 פנדל נשרק לזכותה של הפועל כפר כנא כאשר לכולם ידוע כי בועט הפנדלים בקבוצה הוא שלום עקיבא, כאשר האחרון ניגש לבעוט את הפנדל מוטי מלכה לקח את הכדור לידיו במטרה לבעוט, בין השחקנים התפתח דין ודברים כשלבסוף מלכה בעט וגם כבש. עקיבא בתגובה פנה למאמנו פאיד חסון וביקש לרדת מהמגרש באופן מיידי וכי אינו רוצה לשחק עוד בקבוצה. למאמן הקבוצה לא נותר אלא לבצע חילוף מוקדם. 

 

זה לא סוד שבשבועות האחרונים ישנם המון פרסומים על מעברו הצפוי והבלתי נמנע לכאורה של עקיבא לעירוני טבריה, ולאחר התקרית היום ניראה כי הצדדים ייפרדו בצעד שיעשה טוב לכולם, ועקיבא יצטרף כבר בתחילת השבוע לקבוצה מעיר הכנרת.

 

שלום עקיבא אמר בסיום המשחק על התקרית: ״למרות כל הפרסומים לגביי, הגעתי היום למשחק כשחקן של הפועל כפר כנא במטרה אחת ברורה לעזור לקבוצה כדי לנצח. כולם בקבוצה יודעים שאני בועט את הפנדלים בקבוצה, כך היה עד היום בהוראתו של פאיד המאמן. מוטי החליט שהוא בועט למרות שכל השחקנים אמרו לי 'תבעט אתה', שראיתי שככה מתנהלים הדברים ביקשתי מפאיד להתחלף. יכול להיות שהגזמתי קצת בתגובה שלי אבל עדיין אני חושב שמגיע לי קצת יותר כבוד. אני אפגש עם ההנהלה ביום ראשון אחרי שכולם ירגעו ונקבל את ההחלטה שתהיה טובה עבור שני הצדדים״.

 

שחקן בקבוצה אמר: ״חבל לי על מה שקרה עם שלום, הוא בחור זהב. הפיצוץ הזה היה צפוי מראש ביניהם. כבר בהכנה היו ביניהם מריבות מי יבעט בעיטות חופשיות ואת הפנדלים, גם במהלך המשחק עוד לפני התקרית מוטי קילל את שלום לאורך כל המחצית. אני מאחל לשלום בהצלחה לאן שילך, היה לי כיף לשחק איתו בחודשיים האחרונים״.

שלום עקיבא, החזרה לטבריה קרובה מתמיד!!!

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא מתאים לטבריה מבוגר מאוד (אוהד טבריה 08-09-2017, 21:38)
    אילן תביאו צעירים רעבים די עם הזקנים האלה הקבוצה נראתה היום גרוע ובמשחקי אימון גם
  2. עקיבא בוא לבית שאן (בית שאני 08-09-2017, 23:17)
    חחחחח בוא תקבל משכורת
  3. חי (יי 09-09-2017, 14:25)
    שלום רק לטבריה אתה מתאים
  4. חזרתו של שלום עקיבא לעירוני טבריה (אלון 09-09-2017, 16:04)
    לדעתי שלום עקיבא שחקן ותיק בעירוני טבריה ומקרה שקרה לו בהפועל כפר כנא לא היה קורה לו בעירוני טבריה שלום בועט פנדלים מצויין והניסיון שלו רב לכן מקומו בקבוצה שמכבדת אותו וקהל אוהדיה אלהם הוא מחובר ושם הוא גם יצליח זה רק בטבריה .לכן היום יותר מתמיד אפשר לחבר אותו לעירוני טבריה ולגבי התנהגות או דברים אחרים אפשר לשבת עם השחקן ולסגור את הפינות הקטנות האלה בסך הכל הוא שחקן חיובי וחיוני לנו
  5. בית שאן (יוסי 10-09-2017, 07:41)
    עקיבא זקן.בואו תראו בבית שאן בני 21.עשו בית ספר למגדל העמק.לא הפסיקו לרוץ ב44 מעלות חום
  6. האנהלה זבל מי מביאיים את הסוס המת עקיבא (אילן המכונה בנדה 10-09-2017, 13:32)
    כל האנהלה ללכת לבית רק ראש העיר אשם יעיף כולם אותם משם חרא של אנשים