קריית אתא קופחה ב-0-0 מול הפועל י-ם

המשחק היחידי ללא שערים במחזור הפתיחה התקיים בשישי במשחקה הביתי של עירוני קריית אתא שאירחה את הפועל לירושלים, על הדשא לא ראינו משחק גדול מצד שתי הקבוצות, אך בקריית אתא יכולים להרגיש מקופחים, פנדל שנשרק לזכות הקבוצה עבר את קו השער אך שופט המשחק הורה להמשיך. ביכולת הזאת קרית אתא תוכל להיות הפתעה נעימה בליגה העונה... אורן פלאש: "מאוכזבים מהתוצאה"

  • על ידי: רועי סימוני
  • 10-09-2017
  • 12:08

לצפייה בגלריית התמונות המלאה:

https://www.facebook.com/pg/goler111/photos/?tab=album&album_id=1785329378425676

 

שני המאמנים - אורן פלאש ודוד מרטן (מאור אלקסלסי)

 

עירוני קריית אתא של אורן פלאש, פתחה את ליגה א' צפון ואירחה את היורדת הטרייה - הפועל ירושלים. השתיים שלא שיחקו בשבוע שעבר במסגרת גביע המדינה, הגיעו למשחק שהיה חלש ברוב שלבי המשחק. 

 

 

אופיר עזו מול נירן מגירה (מאור אלקסלסי)


במחצית הראשונה הפועל ירושלים של דוד מרטן, החזיקה יותר בכדור והגיעה למספר מצבים שלא תורגמו לשער, קריית אתא כמעט ולא נראתה כלל במחצית הראשונה, ושתי הקבוצות יורדות להפסקה בתיקו מאופס. 

 

שחקני קריית אתא לא סיכנו את אמל חאיר (מאור אלקסלסי)

 

מתן טולדנו מנסה לסכן את שערה של קריית אתא (מאור אלקסלסי)


למחצית השנייה עלו חניכיו של אורן פלאש יותר מאורגנים, והפגינו משמעת גבוהה לאורך כל המחצית השנייה, האירוע המשמעותי ביותר במשחק הגיע שלוש דקות לסיום המשחק, אוסאמה שעאבן שחקנה של קריית אתא הוכשלם ברחבה, שופט המשחק - ארנס דוקה הורה מיד על הנקודה הלבנה וקבע פנדל לטובתה של המארחת, אוסאמה שעאבן עצמו בעט את הכדור למשקוף, וניתן היה לראות בבירור שהעת הירידה של הכדור לכר הדשא, הכדור עבר את קו השער, למרות זאת צוות השיפוט הורה להמשיך וגם הכדור החוזר יצא החוצה. קריית אתא מקופחת לאחר שללא ספק הכדור עבר במלוא הקפו את הקו, והמשחק מסתיים ב-0-0. 

 

אוסאמא שעאבן מניח את הכדור על הנקודה הלבנה (מאור אלקסלסי)


קריית אתא הציגה משחק מסודר והראתה שלמרות שהקבוצה לא נבנתה על שחקנים מובילים, היא תוכל להיות הפתעה נעימה בליגה בזכות השחקנים הצעירים שלוקחים את ההזדמנות בשתי ידיים.

 

הגנת קריית אתא מרחיקה את הסכנה ליד שערו של מתן זלמנוביץ (מאור אלקסלסי)

 

עבד גאברין מנסה להשתלט על הכדור מול יוחאי כהן (מאור אלקסלסי)

 

עבד גאברין משתלט על הכדור במרכז המגרש (מאור אלקסלסי)

 

בשבוע הבא קריית אתא למשחק חוץ מול מ.ס. רובי שפירא חיפה, בעוד הפועל ירושלים תארח את הפועל הרצליה שהשיגה ניצחון מרשים מול עירוני טבריה במחזור הפתיחה.

 

מאמן קרית אתא אורן פלאש אמר בסיום: ״המחצית ראשונה נפתחה בגישושים של שתי הקבוצות וזה טבעי למשחק ראשון, מחצית שנהיה מצוינת שלנו, שלטנו בכל המחצית, הגענו למצבים מאוד טובים פעם אחת זה היה אחמד סבע שנגח למשקוף, נשרק לזכותנו פנדל אוסמה שעאבן בעט הכדור עבר מטר את קו השער בלי התייחסות של השופטת קו בהחלטה שגויה מאוד, בדקה ה-94 מריק שמחייב היה אחד על אחד מול השוער בעט והכדור הורחק מקו השער. אנחנו יוצאים מאוכזבים אך מסתכלים לעבר המשחק הבא״.

אופיר עזו קשרה הוותיק של הפועל ירושלים אמר: ״משחק ראשון זה תמיד קשה. שיחקנו מול קבוצה טובה, אנחנו מרוצים מהתיקו למרות שמאוד רצינו לנצח, בהתחשב בעובדה שהם החמיצו פנדל אז אנחנו מרוצים, חסרים לנו שחקנים בסגל אני מאמין שאנחנו נתחזק בקרוב, וניראה הרבה יותר טוב במשחקים הבאים״. 

יוחאי כהן, קבוצתו קופחה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פפ (פפ 10-09-2017, 23:54)
    איפה רוני דורה נעלם