הסתיו הגיע: הפועל הרצליה ניצחה את עירוני טבריה 0-2

הפתעת המחזור ללא ספק שייכת להפועל הרצליה ומאמנה ארז בנודיס, שניצחה את עירוני טבריה שרוצה להשיג את כרטיס העלייה לליגה הלאומית. קבוצתו של אילן סוויסה נראתה לא טוב... סתיו בן אהרון כיכב עם צמד שערים בהרצליה... ואוהדי טבריה קראו בסיום המשחק לעברם של הנהלת הקבוצה שהם רוצים את שלום עקיבא במידית יחד עם עוד מספר שחקנים...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 09-09-2017
  • 10:22

המשחק המרכזי של ליגה א׳ צפון התקיים אתמול באצטדיון בהרצליה, בין הפועל הרצליה לעירוני טבריה שהצהירה כי היא תתמודד על העליה. כ-200 אוהדים הטריחו את עצמם והגיעו בחום הכבד. 

 

שחקני הרצליה לפני פתיחת המשחק (דן יידוב)

 

השופט המרכזי דור תמיר (טוב מאוד) הוציא את המשחק שנפתח בלחץ של הקבוצה האורחת, וכבר בדקה הרביעית קיבלנו את ההזדמנות הראשונה במשחק, התקפה מצוינת שמוציא שלום אדרי, אך בן בן שושן ממצב טוב בועט גבוה מעל השער. הלחץ הטברייני נמשך ובדקה ה-11 שוב הזדמנות טובה לאורחת לעלות ליתרון, מתפרצת של טבריה, לירון אלימלך מקבל כדור מצוין משלום אדרי ומתקדם עד לשער, מוציא כדור רוחב נהדר, אך אף שחקן כחול לא היה שם כדי להכניס רגל, והזדמנות טובה מאוד של טבריה הולכת לאיבוד. 

 

מחצית ראשונה נהדרת של שלום אדרי לא הספיקה לטבריה (דן יידוב)

 

הדקות חולפות וגם הרצליה מתחילה להיכנס למשחק, בדקה ה-25 הזדמנות ראשונה במשחק להרצליה, גל פורת מקבל כדור מדרור ניר כ-25 משערה של טבריה הוא מניף את הרגל ובועט חזק למסגרת, אך עדי תדמור הודף בקצות האצבעות לקרן, הזדמנות מצוינת להרצליה. 

 

משחק נהדר לגל פורת בבכורה בהרצליה (דן יידוב)

 

טבריה שממשיכה לחפש את שער היתרון המשיכה ללחוץ ובדקה ה-29 כדור אומן של שלום אדרי מ-50 מטר, משאיר את לירון אלימלך מול שניר דורי, אלימלך בועט לעבר השער אך רן ברקוביץ' מרחיק מקו השער ומונע שער בטוח.

 

לירון אלימלך מקפיץ מעל דורי (דן יידוב)

 

קומדיה של טעויות בהגנת טבריה בדקה ה-35, כדור של תומר סדן מגיע לגל פורת שנותר לבדו מול עדי תדמור, פורת בועט אך תדמור מצליח להדוף את הכדור שמגיע לסתיו בן אהרון שנשאר לבד ומחמישה מטרים קובע 1-0 להרצליה.

 

שחקני הרצליה מסתכלים על הכדור מתגלגל פנימה (דן יידוב)

 

חולפות דקתיים ושוב כדור גאוני של שלום אדרי המצטיין במגרש במחצית הראושנה, משאיר את לירון אלימלך חופשי בתוך הרחבה, אך החלוץ בועט אלכסונית והחוצה.

 

לירון אלימלך בועט אך לא מוצא את המסגרת (דן יידוב)

 

הרצליה שחיפשה בעיקר לעקוץ, לבסוף גם הצליחה, עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה הטעויות בהגנת טבריה נמשכות, סתיו בן אהרון עובר שלושה שחקני הגנה ובועט אלכסונית מ-16 מטרים וקובע 0-2, שמוריד את קבוצתו ביתרון מבטיח למחצית לקול שריקות הבוז של כ-70 אוהדי טבריה שהגיעו למשחק. לזה אנשי טבריה לא ציפו.

 

אילן סוויסה, לא כך הוא ציפה לפתוח את העונה (דן יידוב)

 

המחצית השניה נפתחה בדיוק כמו המחצית הראשונה בלחץ של הקבוצה האורחת, מאמן הקבוצה אילן סוויסה ביצע חילוף כפול כאשר שלח למגרש את החלוץ אושרי טוויל והקשר שלומי ברגיק. בדקה ה-60 קיבלנו את ההזדמנות הראשונה במחצית השניה, כדור חופשי נשרק לזכותה של טבריה ומי שבעט הוא נירן רוטשטיין, שבועט חזק ומדוייק אך שניר דורי מתעופף והודף החוצה. 

 

משחק טוב לשניר דורי (דן יידוב)

 

המשחק נרדם, בהרצליה חיפשו לשמור על התוצאה ובטבריה עשה רושם כאילו הם משלימים עם ההפסד, בדקה ה-80 כדור מטייל בתוך רחבת ה-16 של טבריה ומגיע אל עמית שפירא שנותר לבד אך בועט מעל שערו של תדמור. חולפות חמש דקות והרצליה ממשיכה לחפש את השער השלישי ועושה ככל העולה על רוחה במגרש. כדור מצויין של גל פורת מגיע הישר לרגליו של עומר הרמתי שבועט בלי לעצור, אך עדי תדמור מזנק ומציל שער בטוח. 

 

גל פורת היה מהבולטים בשורות הרצליה (דן יידוב)

 

עד לסיום אף אחת מהקבוצות לא השכילה לכבוש שער והרצליה רושמת ניצחון ענק על עירוני טבריה, נצחון שייתן הרבה ביטחון להמשך הדרך לקבוצתו של ארז בנודיס, בעוד למאמן עירוני טבריה יש המון עבודה לקראת המשחק הבא נגד הפועל איכסל. גם אילן סוויסה מבין שקבוצתו לא ניראתה היום טוב ויש עוד הרבה עבודה להמשך, אך צריך לזכור שזהו רק משחקה הראשון של הקבוצה העונה ואין צורך להסיק מסקנות מיותרות.

 

ארז בנודיס, ניצחון שייתן הרבה ביטחון להמשך (דן יידוב)

 

בסיום המשחק אוהדי טבריה כיוונו את עיקר טענותיהם לעבר הנהלת הקבוצה בטענה שלא עושה מספיק בכדי לחזק את הקבוצה במספר שחקנים ואמרו כי אם לא יעשו שינויים הם יחרימו את משחק הבית בשבוע הבא מול איכסל ואף ידאגו כי לא ימכרו מנויים, כאשר שמו של שלום עקיבא נשמע בקולי קולות בקרב האוהדים. האחרון צפוי להגיע כבר ביום ראשון לאימוני הקבוצה ואיתו עוד שחקן או שניים. ההצהרות בתחילת העונה על עליית ליגה מהדהדים היטב במוחם של האוהדים שדורשים את מה שהבטיחו להם.

 

מאמנה של טבריה, אילן סוויסה אמר: ״לא כיף לפתוח ככה את העונה ולהפסיד כבר במשחק הראשון. שלטנו במשחק עד הדקה ה-30 והגענו למצבים קורצים אך לא השכלנו לכבוש, הרצליה ידעו לנצל את זה וכבשו פעמיים וזה הספיק להם כדי לנצח את המשחק. 

לגבי ההמשך אמר סוויסה: "לא צריך לצאת מגדרנו, זה בסך הכל משחק ראשון ויש לנו עוד הרבה עבודה ואנחנו נטפל בזה כבר ביום ראשון. לא צריך לערוף ראשים לשחקנים, נעשה את החשבונות שלנו ואנחנו כבר מסתכלים לעבר המשחק הבא נגד הפועל איכסל״.

 

"אסור לצאת מגדרנו", אילן סוויסה (דן יידוב)

 

המאמן המנצח ארז בנודיס אמר: ״קיבלנו משחק קשה וידענו את זה, פתחנו לא טוב ולקח לנו 20 דקות להיכנס למשחק, אבל כשנכנסנו ידענו להניע את הכדור מרגל לרגל וגם לכבוש שני שערים ולנצח את המשחק. זה לא היה קל. אנחנו מתכוונים עוד לחזק את הסגל שלנו כי הוא דליל מאוד. אני רוצה לאחל לאילן סוויסה המון הצלחה בהמשך, הוא מאמן מצוין ויש לו קבוצה טובה וחזקה אני בטוח שהם ידברו חזק העונה. שתהיה שנה טובה לכולם״.

 

מחפש עוד חיזוק להרחיב את הסגל, ארז בנודיס (דן יידוב)

הרצליה חוגגים ניצחון שהפתיע רבים (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. למי אתה מספר סיפורים? (אוהד כדורגל 09-09-2017, 11:13)
    הייתי במשחק אל תספר סיפורים למי שלא היה... החזקתם יותר בכדור בחצי שעה ראשונה וחוץ מחצי מצב של אלימלך לא עשיתם כלוםםםם הרצליה השתלטה על המשחק מהגול הראשון ואם ביחד אם הילד המוכשר שנתן תגולים היה להם עוד חלוץ טוב איתו הם היו טוחנים אותכם. תגיד תודה שלא חזרת עם 5 חתיכותתת
  2. הגענו לשפל חסר תקדים (הדייג 09-09-2017, 11:59)
  3. אכזבה גדולה הרצליה שלטו במשחק (טברייני 09-09-2017, 14:07)
  4. כתב חצר (משה 09-09-2017, 14:12)
    העיקר כתבת ביום חמישי שקהל רב של טבריה יגיע למשחק. בסוף באו 30 בקושי. בדיחה...
  5. אילן תמשיך ככה מחזור 5 אתה הולך הביתה (איציק 09-09-2017, 16:27)
    ככה זה שמביאים עגלות !!! ושחקנים טובים משחררים .
  6. גל שחקן מצויין באמת (נהניתי 09-09-2017, 17:33)
  7. הרצליה היו צרכים לתת לנו 5 לפחות (טברייני שהיה 09-09-2017, 17:49)
    הכתב לא היה במשחק צריך להגיד את האמת הרצליה שלטו והגיעו להמון מצבים רצו במשחק כפול משחקני טבריה
  8. בית שאן (יוסי 09-09-2017, 20:03)
    טברייה קבוצה פח.חלשה ביותר.הפועל בית שאן אימפרייה.
  9. הייתי במשחק היה צריך להיות 6:0 (הרצל מהרצליה 09-09-2017, 20:05)
    אבל לא להתלהב טבריה חלשים ממש
  10. בית שאן (גל 09-09-2017, 20:09)
    בואו תלמדו מאיתן אייב.בנה קבוצה עם שחקנים צעירים.רעבים.מרוויחים 3000 שקל.עשינו בית ספר למגדל.
  11. בית שאן (אלי 09-09-2017, 20:10)
    1500 צופים בית שאן האימפרייה של הצפון.טברייה גם לפליאוף לא תגיעו.אתם קרטונים
  12. רק שימשיך ככה כל הכבוד בנודיס (הרצלייני ותיק 09-09-2017, 22:02)