עידו קרן מארח את בהאא חליל - תחזית ליגה א' צפון מחזור 1

ליגה א' צפון יוצאת לדרך וכמה שאנחנו התגעגענו... אז לכבוד פתיחת הליגה החליט עידו קרן לארח את האיש החזק של הפועל איכסל ואחת המועמדות הראשיות לעלות לליגה הלאומית... האם בהאא ינצח את עידו? איך יסתיים המפגש המסקרן בין הרצליה לטבריה...? האם איכסל תפתח עם ניצחון מול צור שלום...? האם רוצה רובי תצליח לנצח את העולה החדשה...? ואיך תסתגל הפועל ירושלים לליגה א' צפון...?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 07-09-2017
  • 11:19

שלום לכולם וברוכים השבים לליגה א' צפון. כמה התגעגענו למשחקים, לקהל,לשערים, לניצחונות, לשערוריות, לריגוש של ימי שישי וכמה התגעגעתי לתחזית הכי חזקה  שיש. וכהרגלנו כל סוף שבוע נארח דמות שתנסה לנצח אותי בתחזית, דבר שהוא לא קל בפניי עצמו.
השנה, ננתח, נפרגן וגם נשפד את מי שצריך. נעקוב אחרי הקבוצות, השחקנים, המצטיינים והכושלים. נבדוק מה עם הכסף... מי תעמוד בהתחייבות שלה ומי תקרוס... מי תעלה... מי תגענה לפלייאוף... ומי תרד... מי יחליף את אבי מלכה במלכות השערים? (ברור שאין אחד שקרוב אליו). אז בואו נכיר את הקבוצות, השחקנים ובואו נתחיל בתחזית הראשונה לעונת 2017/18.
השבוע החלטתי להתחיל עם חבר טוב, האיש החזק באיכסל - בהאא חליל. בהאא הצהיר וזה גלוי לכולם שבאיכסל חושבים רק עלייה, וכל דבר מתחת לזה יהיה כישלון גדול.

להזכירכם חברים: ניחוש נכון של המשחק שווה 5 נקודות, וניחוש תוצאה מדויקת שווה 10 נקודות. האם בהאא יצליח לנצח אותי בסיפתח?

 

יאללה מתחילים:
הפועל בית שאן - הפועל מגדל העמק

בהאא - שתי הקבוצות שינו את פניהן ושחקנים חדשים הגיעו. הימור שלי: ייגמר תיקו 1-1.
עידו - לבית שאן יש נכס אחד גדול, עיר של כדורגל וקהל מדהים שראוי לליגה גבוהה הרבה יותר. הבעיה שם, שזה לא מספיק. שוב ענן ערפל גדול מרחף מעל המצב הכלכלי של הקבוצה וחבל מאוד... על הדשא, בית שאן טובים יותר בבית. הימור שלי: בית שאן ינצחו 2-1.

 

קהלה של בית שאן, הנכס הגדול של הקבוצה (אביב עובדיה)


מכבי דלית אל כרמל - הפועל שפרעם
בהאא -
שפרעם עם הרבה בעיות ניהוליות וכלכליות, ומכבי דליה התחזקו בענאן נסאראלדין ושגיא סבג, שהם תוספת כח רצינית. הימור שלי: 2-0 לדליה.
עידו -
ליבי ליבי עם איברהים אבורקייק. הבן אדם עבד 3 חודשים ימים כלילות ואפילו הצליח להעמיד קבוצה שבוודאות הייתה מגיעה לפלייאוף... אבל אז הבעיות הכלכליות הקשות צצו, הנהלה התחלפה, שחקנים עזבו וישנם כאלה שטרם עברו בהתאחדות. בקיצור בלגן גדול. האם זה לא ייפתר במהירות, הדרך חזרה לליגה ב' תהיה מהירה וחדה. בנתיים דליה הרוויחו מזה. הימור שלי: 4-0 קל לדליה.

 

הפועל עירוני באקה אל גרביה - הפועל אסי גלבוע
בהאא -
אסי חזקים מאוד ויש להם מאמן מצוין. הולך להיות קרב שקול מאוד. הימור שלי: 1-1.
עידו -
ראשית המשחק באום אל פאחם, שנית,יש פה קרב בין שני מאמנים מצוינים - מוריס אוזן מול רונן וינשטיין. באקה התחילו מאוחר מאוד את האימונים והמטרה הראשונית הייתה רק להישאר בליגה, אך עם האוכל בא התיאבון ושחקנים מרשימים נחתו בבאקה. אם זה יתחבר, באקה יהיו חזקים מאוד.  ואין ספק שרונן ויינשטיין תוך שבועיים וחצי, עשה יותר מקסמים בהתחלה כדי להעמיד קבוצה ושידרג וחיבר אותה משמעותית. אסי צעירים ורצים הרבה. איך זה ייגמר? הימור שלי: 2-1 לבאקה.

 

קרב מאמנים... האם מוריס אוזן ינצח את ויינשטיין (מאור אלקסלסי)

 

הפועל הרצליה - עירוני טבריה
בהאא -
טבריה קבוצה חזקה עם מאמן מצוין, ויש להם שחקנים עם נסיון. הרצליה לא עשו רכש מתאים לעלייה. הימור שלי: טבריה תנצח בקלות 3-0.
עידו -
מצד אחד הילדים של הרצליה נחמדים ומשחקים (בבית) כדורגל יפה, אך עם זה לא הולכים למכולת. עליית ליגה עושים בכפרים ובמקומות קשים. בהרצליה בשנים האחרונות, עוצרים באופן קבוע בסופר פארם בקניון שבעת הכוכבים לקניית טיטולים למשחקי החוץ. האם זה ישתנה? לא נראה לי. בטבריה, אילן סויסה עשה קסמים בשנה שעברה ובצדק קיבל את תואר מאמן העונה בעיני רבים. השנה טבריה רוצה עלייה, אבל קל לא יהיה לה. כרגע זה לא נראה הכי טוב, בהרצליה לא יהיה לה פשוט... הימור שלי: תיקו 1-1.

 

האם אילן סוויסה ימשיך את הקסמים מהעונה שעברה (רמי גרידיש)


עירוני קריית אתא - הפועל ירושלים
בהא -
מגרש קשה מאוד. ירושלים רגילים למגרש גדול והמצב בקריית אתא שונה. הימור שלי: תיקו 0-0.
עידו -
ירושלים ירדו ליגה והם רוצים לחזור ללאומית. בקריית אתא התקציב נחתך משמעותית והקבוצה של אורן פלאש עושה רושם שרק תרצה לשרוד בכבוד. אני לא רואה פלייאוף באופק כרגע אצל שתי הקבוצות, הן לא שם. המזל של קריית אתא שחוץ ממאמן טוב, יוחאי כהן הקפטן והמנהיג של הקבוצה, עדיין שם לשמור שהילדים לא יידבקו מהבעיה של הפועל הרצליה... הימור שלי: תיקו 1-1.
 

יוחאי כהן, ישמור על הילדים של קריית אתא? (מאור אלקסלסי)


הפועל איכסל - מכבי צור שלום
בהאא -
צור שלום קבוצה צעירה ויסתגרו במגרש. לאיכסל יש את השחקנים והמאמן הכי טובים בליגה. הימור שלי: ננצח 2-0.
עידו -
איכסל קיבלו מתנה. אם יש קבוצה שאיכסל רצו לקבל במחזור הראשון זו צור שלום בבית. בעוד איכסל מועמדים חזקים לעלייה, בצור שלום (למרות ניסן רביבו וידין אשכנזי המצוינים), המילה הישרדות תורגש ממחזור ראשון. יהיה מעניין לראות את ניסן רביבו מול קבוצתו בשנתיים האחרונות. לצערי זה הדבר המעניין היחיד שיהיה. הימור שלי: 4-0 קליל לאיכסל שבטוח עוד יתגעגעו למלך של הליגה אבי מלכה.

 

אבי מלכה... האם באיכסל יתגעגעו לחלוץ הנהדר (מאור אלקסלסי)


מ.ס. טירה - הפועל כפר כנא
בהאא -
משחק שקול מאוד בין שתי קבוצות שהתחזקו ולא ירצו להפסיד. הימור שלי: תיקו 1-1.
עידו -
משחק  פתיחה שאם יובקע בו שער זה יהיה הישג גדול. בכפר כנא הכינו קבוצה טובה והם רוצים להגיע לפלייאוף, ולא רוצים לחזור על שנה שעברה. בטירה רוצים שקט מהתחתית וקשה לי להאמין שיהיה להם את השקט הזה. הימור שלי: 1-0 כפר כנא.

הפועל אום אל פאחם - מ.ס. רובי שפירא חיפה
בהאא -
המגרש הביתי קשה והשחקנים שם צעירים וטובים בראשותם של אבי צבאג ומחמוד עבאס המצוינים, וזאת למרות שבר שם טוב החלוץ הנהדר נפצע. הימור שלי: 1-0 לאום אל פאחם.
עידו -
איזה משחק אש! שתי קבוצות שרוצות לרוץ קדימה השנה. ברק דניאל עדיין מורחק ולמזלם של החיפאים, בר שם טוב נפצע השבוע. הימור שלי: יהיה חם ושקול, 0-0.
 

דניאל ברק, ייחסר לרובי מול העולה החדשה? (מאור אלקסלסי)


איך הליגה תתחיל? אני כבר מת לדעת!

שיהיה בהצלחה לכולם ושבת שלום.
עידו קרן

 

עידו קרן מארח את בהאא חליל - תחזית ליגה א' צפון מחזור 1

הוסף תגובה
תגובות
  1. צור שלום (יעקב 07-09-2017, 15:53)
    הפתעת המחזור צור שלום לא מפסידים
  2. מחר מנצחים בגדול (היידה מכבי דליה 07-09-2017, 20:07)
    שתהיה עונה מהנה וטובה אוהבים אותכם
  3. עידו למה אתה נגד מ ס טירה ולק תאמין לי אתה תופתע השנה ועדיף שלא תגיע לטירה (עבד 08-09-2017, 09:47)
  4. לחזאים (קרייתי 08-09-2017, 15:20)
    תנו פירגון לקרית אתא.אפשר להפתיע בליגה הזאת גם בלי סכומים גדולים.
  5. הרצליה קבוצה חזקה (עידו קרן 08-09-2017, 21:49)