לדרבי העמקים חוקים משלו!

כבר במחזור הפתיחה של ליגה א׳ צפון ההגרלה סידרה לנו דרבי צפוני בו תארח הפועל בית שאן את הפועל מגדל העמק. שתי הקבוצות שנבנו העונה מחדש ירצו לנסות ולהפתיע ואולי יצליחו להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, יהיה מעניין לראות מי יחייך בסיום ההתמודדות כאשר על הקווים עומדים שני מאמנים צעירים ומוכשרים כמו איתן טייב וקובי דנינו

  • על ידי: רועי סימוני
  • 07-09-2017
  • 14:27

מחזור הפתיחה של ליגה א׳ צפון סידר לנו דרבי צפוני בו תארח ביום שישי בשעה 15:00, הפועל בית שאן את הפועל מגדל העמק. שתי הקבוצות שנבנו העונה מחדש ירצו לעשות עונה טובה עבורן כאשר העפלה לפלייאוף העליון יחשב כהישג עבורן. 

 

בהפועל בית שאן למרות הבעיות הכלכליות שליוו את הקבוצה בעונה שעברה, ידעו לאחד את השברים ועם הרבה שעות של השקעה מצידם של המאמן איתן טייב והנהלת הקבוצה שעבדו ימים כלילות בכדי לבנות קבוצה שתתמודד בחלק העליון של הטבלה. לשם כך הוחתמו בקבוצה: יחיאל צגאי, מיכה לאוטה, גל ברזני, ניר כהן נאור דהן ועוד כמה שחקנים עם ניסיון. לרשותו של המאמן איתן טייב יעמוד סגל מלא לקראת המשחק ובבית מול הקהל המקומי שיגיע בהמוניו הוא ירצה לנצח.

לקראת המשחק אמר איתן טייב: ״תמיד זה כיף לפתוח עונה, זה לא סוד שביצענו מהפכה בסגל השחקנים מהעונה שעברה והבאנו כ-15 שחקנים חדשים העונה. עבדנו מצוין במהלך הפגרה למרות שהתחלנו טיפה מאוחר. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה עם מאמן מצוין, אך אני מאמין שבבית מול הקהל שלנו אנחנו ננצח את המשחק״.

 

איתן טייב, השקיע ימים ולילות בבניית הקבוצה (מאור אלקסלסי)

 

הקבוצה האורחת ממגדל העמק גם עברה העונה שינוי, המאמן קובי סוויסה שקיבל את המושכות העונה שוב, החליף כמעט את רוב הסגל מהעונה שעברה ובנה קבוצה צעירה ונמרצת, שהמטרה היא להחזיר את מגדל העמק לימים בהם הייתה לקבוצת צמרת לגיטימית, לשם כך הביא המאמן את השוער שוקי בירני, טל בויס, עידן גראד, שי יעקב יחד עם השחקנים המקומיים אסף ואופק מלול, רון אדרי ואביב ויותם כהן. בשישי הם ירצו לנצח בבית שאן בכדי לצבור ביטחון להמשך העונה. 

 

קובי דנינו, יחייך גם בסיום המשחק מול בית שאן? (מאור אלקסלסי)

 

לקראת המשחק מאמן הקבוצה קובי דנינו אמר: ״משחק ראשון, סוג של דרבי בעמק, יש לנו קבוצה שנבנתה מחדש, צעירה ותוססת. אנחנו מגיעים למגרש מצוין, אני בטוח שיהיה משחק עם המון קצב, אנחנו נגיע למשחק ונציג את הכדורגל שלנו אני מקווה שנעשה תוצאה טובה וננצח. יש לפנינו עונה שלמה שאני מאמין שנצליח לעשות עונה טובה ואני מאמין בשחקנים שלי בכל משחק. אני רוצה שלא ניאבק בקרבות התחתית העונה ואף נתמודד בצמרת״.

הקהל של בית שאן הטוב בליגה מכין תצוגת עידוד לקבוצתו (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית שאן (שלמה מבית שאן 07-09-2017, 22:37)
    בשעה טובה הליגה נפתחת חיכינו הרבה זמן קדימה בית שאן לנצחון הראשון ולהמשך עונה טובה ומוצלחת ...