שער הרחמים: 0-1 לכפר שלם מול מכבי שעריים

משחק ענק של רז רחמים, שוערה של מכבי שעריים, לא הספיק עבור קבוצתו שמודחת מגביע המדינה כבר בסיבוב הראשון. קורל אזולאי המחליף כבש בעזרתה של הגנת שעריים בדקה ה-117 ושלח את קבוצתו של שוקי סדיס לשלב הבא

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 02-09-2017
  • 10:55

שני המאמנים, שלומי עמר ושוקי סדיס לפני פתיחת המשחק (אבייתר ברק)

 

היורדת הטרייה - מכבי שעריים יחד עם מאמנה החדש שלומי עמר, יצאה למשחק חוץ במסגרת גביע המדינה בשכונת התקווה מול הפועל כפר שלם של שוקי סדיס. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבייתר ברק)

 

ארבע דקות מהפתיחה כדור עומק נהדר נשלח לעברו של איתי בן הרוש, האחרון בועט אך לא מצליח לסכן את שוערה של כפר שלם שקולט את הכדור. 2 דקות עוברות ושוב בן הרוש נשלח בכדור עומק נהדר, בן הרוש מנסה להגביה אך נבלם לקרן.
 
לאחר רבע שעה של כדורגל שחקניו של שוקי סדיס נכנסו למשחק, וההתקפות של כפר שלם היו הרבה יותר מסוכנות כשהם מגיעים למספר מצבים מסכנים ליד שערו של רז רחמים שהציל את שעריים מספיגה. 5 דקות לסיום המחצית מאיר אוחיון עם פריצה אדירה נתפס ברחבה, אך במקום ליפול ולקבל פנדל העדיף אוחיון להמשיך ולנסות לכבוש. הלחץ של כפר שלם נמשך ושי מזור עם בעיטה אדירה לעבר החיבורים, אך רז רחמים מציל (שוב) שער בטוח ומוריד את שתי הקבוצות להפסקה בתוצאה מאופסת.

 

קרלוס צ'קאנה, אחד השחקנים היותר טובים של כפר שלם (אבייתר ברק)

 

פתיחת המחצית השנייה הייתה כולה של מכבי שעריים שקיבלה זריקת מרץ עם כניסתו של תום מדהלה אל כר הדשא, אך למרות הפתיחה הטובה של שעריים המצב הטוב הראשון היה דווקא של כפר שלם. בדקה ה-58, צירופי מסירות נהדרים בין שחקני הכפר, מביאים את מאור לובין למצב נהדר שבבעיטת יעף סוחט עוד עצירה מרז רחמים.  דקה לפני תוספת הזמן, המחליף דוד גרדש מוצא את שי מזור עם מסירה נהדרת ומשאיר אותו מול רז רחמים, מזור בועט מצוין אך רז רחמים מציל את שעריים שוב ושולח את המשחק להארכה.

 

משחק נהדר של רז רחמים לא הספיק למכבי שעריים (אבייתר ברק)

 

החצי הראשון של ההארכה היה של שעריים שהגיעו למספר מצבים אך לא הצליחו לסכן את השער של כפר שלם. בדקות האחרונות של ההארכה כפר שלם הייתה קרובה מאוד לניצחון, קורל אזולאי עם מצב אדיר מ-7 מטר מול רז רחמים בועט גבוה בבעיטת יעף ומחמיץ שער בטוח. 2 דקות עוברות ושוב הכדור מגיע לאזולאי, הפעם אזולאי בועט חלש יותר אך עם עזרה קטנה מהגנת שעריים, הכדור עובר מעל רז רחמים ונכנס פנימה. 0-1 מוצדק לכפר שלם שעולה לשלב הבא!

 

קורל אזולאי שולח את קבוצתו לשלב הבא (אבייתר ברק)

 

לסיכום: הפועל כפר שלם אומנם בשלב הבא, אך היא חייבת לעבוד יותר על ניצול המצבים שלה, כשחיזוק נוסף בעמדת ההתקפה מתבקש, אם היא רוצה להיאבק בצמרת הגבוהה. אך בשביל משחק ראשון היכולת בהחלט מספקת. מנגד הרבה סימני שאלה מרחפים מעלה מכבי שעריים שירדה מהליגה הלאומית, שלומי עמר יכול להיות מרוצה בעיקר משוערו הנהדר רז רחמים, אך גם הוא יודע שבשביל לא להסתבך בקרבות תחתית מיותרים ועל מנת להגיע לאמצע הטבלה ומעלה הוא חייב חיזוק ומהר. עדיף עוד לפני פתיחת הליגה!

למרות ההפסד, אסי רחמים יכול להיות גאה מאוד בבנו (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים לא תירד (הבורר 02-09-2017, 11:06)
    שלומי עמר מאמן טוב שעריים לא פרירים
  2. מדהים ושקוף כל הכתבה על השוער של שעריים חחחח (ליגה א 02-09-2017, 12:15)
    מענין שאת שמן של שוער כפר שלם לא רשמתם ״ שוערה של כפר שלם ״ ואת של שעריים גם בלי משמעות ״ בעיטה מעל שערו של רז רחמים״ , קצת תעלו את האמה של כתבות התדמית שאתם עושים
  3. שעריים נעליים. הנהלה של ליגה ג' בהנהגתו של הליצן אלדד פרי ושחקן המשנה קירט העבריין (שעריים בדרך לליגה ב 02-09-2017, 12:26)
  4. חצי קבוצה (הוגה דעות 02-09-2017, 13:01)
    שוער זה חצי קבוצה.מוקדם מדי להסיק מסקנות.כל הכבוד
  5. חיבים חיזוק (רק בלגן 02-09-2017, 13:30)
    החומר הזה יוריד אותנו ליגה נקודה מתלהבים ממלחמה לא מסוגלים להבקיע גול או יום גדול של שוער זה לא יקרה יותר שעריים בלי חיזוק בדרך הבטוחה לליגה ב
  6. שעריים (מושיקו 02-09-2017, 18:00)
    עם הגנה של צח בללי נדב מוניס והשוער הם לא יקבלו הרבה גולים צריך ללטש את הקישור עומר בן שאנן מסתמן שחקן מעולה וחסר התקפההה
  7. מרמורר דחוף (מרמורקי 02-09-2017, 21:13)
    המאמן והשוער של שעריים בחמש דרגות מעל השוער והמאמן של מרמורק לא בושה לטעות אך בושה לא לתקן
  8. אתה כל העונה תילחם בירידה (שלומי עמר אתה בושה 03-09-2017, 09:49)
    אפס מאופס בחיים שלך לא הצלחת בשום מקום גם את חולון הורדת אתה שייך לדרום יאפס
  9. למוזס ולכל ההנהלה (יוסי שעריים 04-09-2017, 15:23)
    אי אפשר רק לשחק עים אלמונים חייבים גם שחקנים עים ניסיון מוכח. ולמה את טסאו לא הבאתם