ניסו אביטן מונה למאמנה של הפועל חדרה

הפועל חדרה מצאה מאמן חדש, ולפני דקות אחדות מינתה את ניסו אביטן למאמנה החדש של הקבוצה ויחליף את מומו ניסטל שהתפטר, כבר מחר יעביר המאמן החדש את האימון וביום שישי הוא יוכל לעמוד על הקווים במשחק החוץ נגד נצרת עלית.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 31-08-2017
  • 00:08

הפועל חדרה אולגה מינתה הלילה את ניסו אביטן למאמנה החדש. אביטן, בן 46, יחליף את מומו ניסטל שהתפטר בסוף השבוע האחרון.

ניסו, אחיינו של כוכב העבר שלום אביטן, כיכב כשחקן בהפועל באר שבע והפועל תל אביב. לאחר פרישתו אימן את קבוצות הנערים והנוער של הפועל באר שבע. את קבוצת הנוער הדרומית הוא העלה לליגה הראשונה ואף הגיע עימה לגמר הגביע, שם הפסיד למכבי תל אביב.

אביטן נחשב לדמות מאוד אהובה ומוערכת בבאר שבע, והשידוך עם חדרה נוצר רק לאחר שיחה אישית בין יו"ר הקבוצה, אורן גולן, לבין בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, ומתן אור ירוק מצידה של ברקת למהלך.

לאחר החתימה אמר היו"ר אורן גולן: "אני מכיר את ניסו זמן רב ותמיד הערכתי אותו כאדם מדהים וכאיש כדורגל מוכשר. הוא מגיע רעב להצליח ואני בטוח שהוא יתחבר מהר מאוד לשחקנים ולמועדון בכלל. אני מודה לאלונה ברקת על הנכונות לעזור ובטוח שגם היא תחזיק אצבעות להצלחה שלנו ושל ניסו".

אביטן אמר: "אני שמח מאוד להיות פה. זה אתגר חדש עבורי. אני מודה להנהלה ולראש העיר על האמון שנתנו בי ומקווה מאוד להצליח יחד עם הקבוצה".

אביטן אמור להעביר מחר אחר הצהריים את אימון הקבוצה וכמובן שהוא יעמוד על הקווים במשחק ביום שישי בעילוט מול הפועל נצרת עילית.

ניסו אביטן עם מנכ״ל הפועל חדרה לאחר החתימה

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה אבל חלש (חדרתי 31-08-2017, 00:34)
  2. איך יגיע כל יום מבאר שבע? לא חושבים! (מוטי 31-08-2017, 06:12)
    יצתרכו לתת לו רכב עם מלא דלק או דירה בקיצור מלא כסף! לא חושבים!
  3. איציק בן תורה הורס את הפועל חדרה (מקורב ויודע הכל 31-08-2017, 08:55)
    בן אדם מגעיל שהורס את הפועל חדרה שם למומו רגליים , בן תורה הכי שנוא בחדרה ראש העיר צריך להתעורר ולהבין שאורן גולן בובה על חוט של רז זהבי ובן תורה
  4. 3 צודק בכל מילה (רז זהבי 31-08-2017, 13:58)
    כל האוהדים של הפועל חדרה חייבים להיתגייס ולהעיף את הסרטן ששמו איציק בן תורה איכסססססססססס