רועי סימוני מארח את רועי כהן: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 3

בסוף השבוע הקרוב ייצא לדרך המחזור השלישי בליגה הלאומית, אחרי המחזור ה-2 בו הפועל ת״א ממשיכה לנצח, חדרה משיגה את ניצחונה הראשון בלאומית אך מאבדת את מאמנה, כפר סבא מתחילה לאותת, והקבוצה של ברקוביץ' עדיין ללא נקודות... לקראת המחזור השלישי רועי סימוני מארח את רועי כהן מנהלה המקצועי של הפועל נצרת עלית ויחד הם מביאים בפניכם את תחזית הליגה הלאומית!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 31-08-2017
  • 15:57

הפועל נצרת עלית - הפועל חדרה

סימוני: שתי הקבוצות הצפוניות נפגשות, חדרה שהשיגה את ניצחונה הראשון בשבוע שעבר תרצה להמשיך במומנטום גם ללא מאמן, מנגד בנצרת עלית מחפשים ניצחון ראשון וירצו להשיג אותו כבר בשישי. הימור שלי: תיקו.

כהן: חדרה ללא ספק היא קבוצה טובה מאוד, אך במשחק הזה אני לא ממש אובייקטיבי, אני מאמין שירון הוכנבויים יכין את הקבוצה מצוין והיא גם תנצח. הימור שלי: ניצחון של נצרת עלית.

 

הפועל רמת גן - עירוני רמת השרון

סימוני: שתי קבוצות עם מטרות שונות, רמת גן שרוצה להתמודד בצמרת הגבוה בעוד עירוני רמת השרון רוצה להשיג את הפלייאוף העליון, למרות שרמת השרון ניצחה בשני המחזורים הראשונים, האורדונים ינצחו אותם בבית. הימור שלי: ניצחון לרמת גן.

כהן: שתי קבוצות מצוינות שנפגשות ביום שישי. רמת גן היא קבוצה מצוינת שנבנתה גם בכדי לעלות ליגה והיא תנצח בשישי. הימור שלי: ניצחון להפועל רמת גן.

 

האם אורן קריספין יצליח להרים את שחקניו לאחר התבוסה באמצע השבוע (באדיבות אתר ONE - רדאד ג'אברה)

 

הפועל פתח תקווה - הפועל מרמורק 

סימוני: משחק מאוד מעניין! שתי קבוצות שנבנו מחדש, הפועל פתח תקווה מגיעה אחרי התבוסה באמצע השבוע נגד הפועל כפ"ס מנגד מרמורק מחפשת לאגור נקודות. הימור שלי: תיקו.

כהן: הפועל פתח תקווה קבוצה מצוינת שנמצאת במשבר קטן, אני מאמין שמול העולה החדשה הפועל מרמורק הם ידעו לצאת ממנו ואני הולך כאן עם הקבוצה הביתית. הימור שלי: ניצחון להפועל פתח תקווה.

 

הפועל ראשון לציון - הפועל כפר סבא

סימוני: הקבוצה הלוהטת של השבוע האחרון כפר סבא, פוגשת את הקבוצה מעיר היין שעדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה. יהיה מעניין לראות כיצד זה יגמר. הימור שלי: ניצחון של ראשון לציון.

כהן: הפועל כפר סבא הקבוצה הלוהטת ביותר בליגה, קבוצה שנבנתה עם שחקנים צעירים ומוכשרים לצד וותיקים ומנוסים, תתמודד מול ראשון לציון המוכשרת שעדיין לא ניצחה העונה. הימור שלי: תיקו.

 

שחקני כפ"ס, ישאירו את ברקוביץ' ללא נקודות (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

מכבי הרצליה - עירוני נשר

סימוני: שתי קבוצות שנמצאות כרגע בתחתית הטבלה, נשר שמנסה להשיג המשכיות אחרי התיקו בשבוע שעבר תנסה להפתיע, מנגד הרצליה עדיין מחפשת נקודות ראשונות העונה. הימור שלי: תיקו.

כהן: למרות שהרצליה לא השיגה נקודות העונה היא קבוצה חזקה שמתחדשת, מנגד עירוני נשר מתבססת בעיקר על שחקנים ששיחקו בשנה שעברה בליגה א׳. הימור שלי: ניצחון של הרצליה.

 

הפועל בני לוד - הפועל קטמון

סימוני: שתי קבוצות שפתחו את העונה מצוין וגם ירצו להמשיך את המומנטום החיובי כאשר שתי הקבוצות מציגות מאמנים מנוסים על הקווים, ולכן יהיה מעניין לראות כיצד זה יגמר על המגרש. הימור שלי: ניצחון להפועל קטמון.

כהן: בני לוד היא קבוצה צעירה שרק מתחילה להתחבר העונה, מנגד קטמון קבוצה מצוינת עם שחקני התקפה נהדרים, ולכן אני לא רואה את בני לוד מצליחים לנצח אותם. הימור שלי: ניצחון של קטמון.

 

הפועל עפולה - מכבי אחי נצרת

סימוני: דרבי העמקים יוצא לדרך ואיתו המון ציפיות, שתי קבוצות עם מאמנים צעירים שרוצים להתקדם לעבר ליגה גבוהה יותר, מה גם שכל אחת מהקבוצות ניצחה פעם אחת בשני המחזורים הראשונים של העונה. הימור שלי: תיקו.

כהן: אחי נצרת היא קבוצה חזקה מאוד העונה והיא תדבר חזק מאוד בצמרת, הפועל עפולה הפסידה בשבוע שעבר לאחר משחק לא טוב שלה ולא תרצה לעשות זאת שוב גם השבוע. הימור שלי: תיקו.

 

הצבא האדום של הפועל ת"א (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל תל אביב

סימוני: דרבי תל אביבי ראשון העונה, הפועל שבשבוע שעבר ניצחה בדקה ה-95 למרות יכולת חלשה, תרצה להמשיך את המסע שלה לעבר ליגת העל, מנגד בית"ר תל אביב ששמטה נקודות בשבוע שעבר בדקות הסיום תרצה להוכיח שהיא קבוצת צמרת לכל דבר. הימור שלי: ניצחון של הפועל תל אביב.

כהן: הפועל תל אביב שלא מציגה יכולת גבוהה בשני המחזורים הראשונים של העונה, רוצה להמשיך לעבר המטרה שלה העונה והיא לעלות ליגה בצורה חלקה, מאחוריה עומד הצבא האדום - הקהל המצויין שלה למרות שבית"ר ת״א קבוצה נחמדה היא תנצח. הימור שלי: ניצחון של הפועל תל אביב.

רועי סימוני מארח את רועי כהן: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 3

הוסף תגובה
תגובות
  1. מרמורק מנצחת (הבורר 31-08-2017, 16:01)
    הפועל פיית חלשים