אם כפר קאסם תשמור על השקט, אני בטוח שהיא תעלה ליגה"

כך אמר בילאל בדיר, היו"ר החזק של מ.ס. כפר קאסם אשתקד ולמעשה האיש שהביא את הקבוצה אשתקד לשיא שהיו במרחק נגיעה מהלאומית. בילאל איש שמבין בליגה א' אולי מכל אחד חושב שהליגה העונה זאת הזדמנות ענקית לכפר קאסם לעלות. וגם, מדוע בחר להצטרף דווקא לבני טייבה?

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-08-2017
  • 16:09

בילאל, מה אתה חושב על קבוצתך לשעבר - מ.ס. קאסם לקראת העונה הקרובה לאחר שלמעשה אתה בנית הקבוצה?
"יש קבוצה מצוינת העונה. אני שמח שהשאירו את רוב הסגל משנה שעברה, שאני השארתי והחתמתי אותם. גם לאחרונה חיזקו אותה בשניים או שלושה שחקנים מצוינים שהוסיפו לקבוצה. אני מאמין שיש קבוצת צמרת בכפר ויש לה סיכוי מאוד גדול לעלות מהמקום הראשון".

 

מי לדעתך תעלה לליגה הלאומית בסיום העונה ומי תהיינה הקבוצות החזקות העונה?
"לדעתי יש ארבע קבוצות חזקות מאוד העונה שתתמודדנה עד הסוף: מכבי יבנה, נס ציונה, הכח ר"ג וכפר קאסם. כאשר לדעתי לכפר קאסם יש חומר מצוין, יו"ר מצוין, ומאמן מצוין וסגל שחקנים מהטובים בליגה. אם ימשיכו לשמור על שקט אני בטוח שהם יעלו ליגה מהמקום הראשון".

 

בילאל בדיר יחד עם שי מאור וטארק סרסור


איך נראית לך העונה הקרובה לעומת שנים עברו? 
"אין קבוצות העונה כמו שהיה בשנים האחרונות שקבוצה אחת השקיעה מיליונים מעל הליגה כמו אשקלון, שעריים ואפילו מרמורק... שהשקיעו הרבה ולכן אני חושב שיש הזדמנות מעולה לכפר קאסם לעלות ליגה. ואם יש קבוצה שמגיע לה לעלות ליגה היא מ.ס. כפר קאסם, מכיוון שבשנתיים האחרונות הגענו לגמר הפלייאוף, ורק בגלל חוסר מזל לא עלינו, והעונה יש הרבה משאבים והרבה נכונות ונחישות כדי לעלות ליגה".
בילאל המשיך ואמר: "ליגה בעיניי זה כיף אחד גדול! יש הרבה כדורגל ויש דרך לקבוצות. יש משחקים שאני נהנה לראות יותר מליגת העל אפילו. ואני מאחל הצלחה לשי מאור, לטארק סרסוק ולשחקנים שיעשו זאת ואני אמשיך לתרום להם מבחוץ".
 

השנה החלטת לעבור ולעזור לקבוצת בני טייבה, הרבה קבוצות רצו שתהיה איתן. מדוע בחרת דווקא בטייבה?
"קודם כל פנה אלי חברי הטוב יוסף סבית וביקש ממני את עזרתי לנהל את הקבוצה. נענתי בחיוב כי רציתי לעזור לטייבה - זה מאתגר אותי! יש פוטנציאל גדול לקבוצה הזאת  כי יש לה קהל טוב. מגרש טוב ועיר שלמה שתומכת בקבוצה הזאת ומגיע לעיר כמו טייבה קבוצה בליגות הבכירות".
 

בילאל בדיר מסמן את המועמדת שלו לעלות לליגה הלאומית

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם יכולה לעלות רק לחרמון (אבי 30-08-2017, 17:52)
    מחזור עשירי שי מאור הולך הביתה
  2. בוא אלינו יא תותח (יפו 30-08-2017, 18:59)
  3. רק אתה תעלה אותנו ליגה (יפו 30-08-2017, 18:59)