"אני לא הכוכב של הקבוצה"

עומר בוארון השחקן שעבר מרובי שפירא להפועל אכסאל, פותח את הלב לאתר 'גולר' ומתייחס לעונה הקרובה, החלוץ שהיה מבוקש במספר קבוצות העונה החליט לחתום בהפועל אכסאל והוא עונה לכל השאלות המסקרנות לפני תחילת העונה...

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 13-08-2017
  • 09:29

עומר, הגעת לקבוצה שיש לה אותן מטרות של קבוצתך בעונה שעברה, מדוע דווקא בחרת בהפועל אכסאל? 

"קודם כל הייתי כחודש בהפועל ראשון לציון התאמנתי שם והמאמן רצה אותי, אבל יש דברים שלא הסתדרו והחלטתי לעזוב. למה הפועל אכסאל? כי היא הייתה הכי רצינית מהקבוצות שפנו אליי, בהאא הביע רצון גדול להביא אותי, יש לו מטרות ברורות וקבוצה מסודרת. אהבתי את הפרויקט שבונים פה, ואני חושב שגם השם של אבי סבג המון השפיע על ההחלטה שלי. במקביל לא הייתה התעניינות משמעותית מצידם של הפועל רובי שפירא".

 

אבי סבג, "השפיע על ההחלטה שלי"

 

אמרת אבי סבג, מאז שהתחלתם את ההכנות מה יש לך להגיד עליו ?  

"אבי מאמן מצוין! יש לו שיטה והשפעה משלו על הקבוצה, אני מאוד מעריך אותו כאדם וחושב שבהאא חליל קלע נכון בבחירה שלו, לדעתי הוא 'מספיק' טוב להוביל את הקבוצה למטרה שלה לעלות ליגה ואני נהנה לעבוד איתו!" 

 

נחזור לעונה שעברה, מה היה חסר לכם כדי שתעלו ליגה בשפירא? 

"בוא נקרא לזה חוסר מזל וגם חוסר ריכוז במשחקים האחרונים. אני חושב שהייתה לנו קבוצה מאוד טובה בעונה שעברה ושהיינו יכולים לעשות את זה. הייתי יחד עם שלומי בן עשור וברק דניאל אבל בסוף זה לא בא לידי ביטוי, מקווה להשיג באכסאל את מה שלא הצלחתי להשיג בשפירא". 

 

עומר מה אתה אומר על השמות שמשחקים לצידך השנה ? הרבה אומרים שאתה כוכב הקבוצה. 

"אני לא חושב שאני כוכב הקבוצה, פה לא משחקים טניס, לכל שחקן יש את המשמעות שלו, שמות נכתבים על הלוח, צריכים להתחבר אחד עם השני ואני חושב שכן הצלחנו להשיג את זה. יש פה חבורה מגובשת שדואגת אחד לשני וזה חלק מאוד חשוב למטרה שלנו העונה. יש לנו סגל מדהים, ויש כאן את כל הכלים כדי לעלות ליגה, כמובן כל אדם אוהב לשחק ליד כוכבים כאלה, כיף להיות חלק מהם, השנה אנחנו לא מוותרים - המטרה היא ברורה רוצים לעשות הכל כדי לעלות ליגה". 

 

יצא לך לראות את אוהדי הפועל אכסאל, איך ההתרשמות שלך מהם? 

"יצא לי לראות אותם פעמיים בשנה שעברה, יש להם בסיס אוהדים מצוין. בשנה שעברה גם כשניצחנו אותם הקהל המשיך לתמוך ולעודד. אני מאוד מתלהב לראות אותם ולחוות שנה שלמה איתם. אוהדים זה חלק חשוב! חוויתי את זה בשפירא ובטוח שבאכסאל אני אחווה אוהדים ברמה גבוהה".

 

איפה נראה את עומר בוארון בעוד כמה שנים? 

"כמובן רוצה לשחק בליגה בכירה יותר, אבל לא רוצה לדבר על זה בינתיים. יש לי מטרה בקבוצה מאוד חזקה ואני רוצה להשיג אותה ולעלות ליגה, זה בעצם מה שמעניין אותי ואני חושב שנעשה את זה ובגדול העונה".

עומר בוארון רוצה להשלים את המטרות עם הפועל אכסאל (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זה ממש גלקטיקוס (רונן מחצור 13-08-2017, 11:03)
  2. בית שאן (יוסי 13-08-2017, 11:32)
    עומר ניקר.למה חתמת בקבוצה שלא משלמת משכורות?הכל הלוואות שם.וגם מאמן קרטון.אפילו לפליאוף הם לא יעלו
  3. בית שאנים אולי תפסיקו לדחוף את האף לכל כתבה (אמיר שלבי 13-08-2017, 23:09)
    בית שאנים לא נמאס לכם להידחף לכל כתבה ולהגיב. קודם אתם תשלמו את המשכורות שאתם חייבים. אני יודע שאתם מתוסכלים . אז תמשיכו לקרוא את הכתבות על איכסאל. איך אומרים.. יחיו הקנאים ( הבית שאנים) ויסבלו