פציעה במהלך הפגרה ודרכי התמודדות משפטית

ממש כעת ולקראת סיומה של פגרת עונת המשחקים 2016 -2017 עו"ד אסף כהן מביא לנו כמה שאלות ותשובות רלוונטיות בכל הנוגע לפציעות ופיצויים. חובה וחשוב לכל שחקן לקרוא...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 11-08-2017
  • 09:44
להלן מספר שאלות ונושאים מעניינים:

שיחקתי בטורניר קט רגל ונפצעתי , האם אני מבוטח?

רוב טורנירי הקט-רגל מחריגים את עניין הביטוח בתקנון הטורניר וכי מטילים את האחריות לביצוע ביטוח על ראש הקבוצה המשחקת, על כן יש צורך לבדוק בטרם עולים על המגרש האם הקבוצה מבוטחת, או במסגרת הטורניר,  או במסגרת ביטוח פרטי שביצע ראש הקבוצה.

 

התחלתי להתאמן בקבוצה בטרום העונה ונפצעתי במהלך משחק אימון, את מי תובעים ?

ראשית יצוין לידיעה כללית כי ביטוחי ספורטאים בקבוצות מתחילים בחודש ספטמבר ומסתיימים באותו החודש בשנה שלאחריה,  יחד עם זאת יש לשים לב כי קבוצות מבטחות בדר"כ בהתאם לכמות השחקנים ולפי שמות שחקנים, על כן הפתרון הטוב ביותר שמשרדנו ממליץ הינו ביטוח פרטי אשר מכסה בכל מצב בכל שעה.

 

נפצעתי בדרך לאימון/משחק שלא במסגרת פעילות ספורטיבית, האם ישנה עילת תביעה אל מול חברת הביטוח?

שאלה חשובה מאוד אשר לה ישנה תשובה משפטית מאוד, שתי חברות הביטוח המבטחות כיום את "מרכז הפועל" ואת "מרכז מכבי" הינן:  "איילון חברה לביטוח"  ו- "הראל חברה לביטוח" , אשר כל אחת מהן מתייחסת לסוגיה באופן שונה,  כאשר איילון מבטחת אך ורק מקרה ביטוח במהלך פעילות ספורטיבית , בעוד שחברת הראל מרחיבה את הכיסוי גם לדרך לפעילות ובחזרה ממנה.

 

הכותב הינו עורך דין כהן אסף בעל משרד המתמחה בנזקי גוף.

טל'- 072-2128686 , פקס: 072-2600680

www.assafcohenlaw.com

עו"ד אסף כהן, כל ספורטאי צריך לדעת מה לעשות במקרה של פציעה ופיצויים!

הוסף תגובה
תגובות
  1. פציעות (מוחמד 11-08-2017, 19:38)
    העורך דין הזה רמה מעל כולם, לפני הכל בן אדם מקצועי ואנושי. מטפל בכולם כאחד ודואג לכל פניה ופניה כמו שצריך, שאפו ענק לך אדוני