״תוך כמה שנים נגיע לליגת העל״

שרון סוויסה מנצרת עילית בראיון על המועדון בו תפקד בעבר כשחקן והיום כמנהל הקבוצה... דואג לכל הדברים החשובים... מוריד עומס ולחץ ממנכ"ל הקבוצה ... ויודע לאן פניה של הקבוצה בעתיד...ראיון עם אחד האנשים שיובילו את נצרת עלית לצמרת הגבוהה של הכדורגל הישראלי...שווה לקרוא

  • על ידי: רועי מור
  • 05-08-2017
  • 09:00

שרון, מה אנחנו צפויים לראות מנצרת עלית בעונה הקרובה?
״יש הרבה דברים חדשים שקורים בקבוצה ולדעתי זה הולך למקום טוב, גם מבחינת האנשים במועדון, גם מבחינת הסגל שחקנים. אני מאמין שלא נחזור על השנים הקודמות, שהשנה הזאת תהיה רגועה וטובה והקהל יוכל ליהנות מכדורגל״.


תספר לנו קצת על התפקיד שלך בקבוצה...
״אני מנהל הקבוצה, אני עובד מול השחקנים, איש משק, המנכ"ל, המאמן ועוד... ואני מגשר ביניהם. אני גם עוסק בכל המסביב, כמו שאומרים תמיד להיות עם היד על הדופק, לדאוג שלא יהיה חסר שום דבר ולהוריד עבודה ולחץ מהמנכ"ל כדי שלא יתעסק בדברים שהוא לא צריך להתעסק בהם״.

 

שרון סוויסה עם שחקני נצרת עלית


ספר לי קצת על התנאים? איך הסגל? המגרשים?
״המגרשים היו קצת בעייתיים בשנים האחרונות אבל עובדים על הנושא הזה, לאחר מכן נחליף את חדרי ההלבשה. מחליפים את המשטח הדשא וגם על מגרש האימונים עובדים ואני מאמין שבזמן הקרוב התנאים ישתפרו מהבחינה הזאת.
מבחינת הנהלה יש פה תנאים טובים לשחקנים, כיף לבוא לפה וכשלשחקנים כיף וטוב הם נותנים תפוקה על המגרש. את סגל השחקנים השנה בנינו מחדש, בנו פה סגל טוב, סגל בריא הבאנו שחקנים טובים והשארנו שחקנים חשובים משנה שעברה, סך הכל יש פה סגל טוב ובריא ואני מקווה שזה יניב תוצאות טובות".
 

בתור אחד ששיחק במועדון והיום מנהל את הקבוצה. ממה נהנית יותר?
״כל דבר בזמן שלו, כשהייתי בגיל לשחק נהניתי מאוד מהמשחק ואהבתי את זה, היום אני נהנה ממה שאני עושה אני אוהב את זה. מי שמכיר אותי יודע שאני בא לכדורגל מאהבה והכדורגל בשבילי זה משהו אחר".

 

בראיה לטווח ארוך מה נראה מנצרת עילית בשנים הקרובות?
״חד משמעית ליגת העל. עם התמיכה מראש העיר שיש לו רצון לעזור והצוות שיש פה אנחנו הולכים למקום טוב. אני שיחקתי במועדון, רועי כהן היה כוכב במועדון ויחד אני בטוח שנוביל את נצרת עלית לצמרת״.

 

שיהיה בהצלחה!!

שרון סוויסה מסמן מטרות לקראת השנים הבאות

הוסף תגובה
תגובות
  1. מדברים כל כך הרבה בינתיים הפסדתם לנשר זה מצריך בדק בית (נצרתי 05-08-2017, 09:12)
  2. הקבוצה נראית זוועה ופה מדברים לי על ליגת העל (אוהד שפוי 05-08-2017, 09:44)
    השנה יש כסף יש תקציב ונראים זוועת עולם על המגרש
  3. זה עוד לא ראיתי (אבי 05-08-2017, 12:42)
    מנהל קבוצה מתראיין? זה השיא!! עשיתם השנה יותר ראיונות מאשר ניצחונות עדיף שתתרכזו בכדורגל שרון אצה ליצן שאתה עושה כתבה בכלל מי אתה
  4. שמוסר תשלומים שואף לאפס .... תמיד תהיה קבוצה קטנה (אחד שיודע . 05-08-2017, 14:21)
    קבוצה קטנה , לא חשובה , נשלטת על ידי בן אדם אחד (שחושב שהוא אלהים ) שמוסר התשלומים שלה עקום ( לא משלמים , חייבים , דוחים ) . ללא מגרש ראוי . קבוצה אין עתיד . ואם היא תרד לליגה א , היא תיעלם .
  5. יחסי ציבור זה טוב אבל הקבוצה משחקת על הפנים (נצרתי בדם 05-08-2017, 20:02)