קבוצה ביום: עירוני קרית אתא

עירוני קרית אתא היא אחת הקבוצות המסודרות ביותר בליגה א׳ צפון. הקבוצה פותחת עונה קצת שונה מהעונות הקודמות, בהן נבנתה קבוצה שתתמודד על העליה. תקציב הקבוצה הופחת משמעותית מעונות קודמות, שחקנים עזבו ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בבלאגן מי בא? מי עזב? מי נשאר? ומהן המטרות של הקבוצה העונה... כנסו ותקראו...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 31-07-2017
  • 10:34

מאמן הקבוצה: אורן פלאש.

קהל: כ-200 צופים מגיעים למשחקי הבית של הקבוצה, למרות שהקבוצה מתמודדת בשנים האחרונות בצמרת הגבוהה, הקהל של הקבוצה מהקריות נשאר אדיש ולא מגיע בהמוניו למשחקי הבית של הקבוצה. 

 

ישאיר חור בעמדתו? מאור סיסו (מאור אלקסלסי)

 

שחקנים בכירים שעזבו: מאור סיסו, ערן סספורטס, בן אוזן, ראול גרשומוב, כפיר בן דוד, ניר אברגל, מתן נחמני, אביאל גבאי ואיתי מנצור.

שחקנים בכירים שהצטרפו: מוחמד שחברי, אוסמה שעבן, אחמד סבע, ארנון רבינוביץ, בן בנימין, לאון אלחרר, אדיר דיין, בן קריגור ומאריק שמחייב.

שחקנים שנשארו: יוחאי כהן, ליאור דהן, מתן זלמנוביץ ועומר קציר.

 

יוחאי כהן, הקפטן והמנהיג הבלתי מעורער של קרית אתא (מאור אלקסלסי)

 

שחקנים המועמדים להצטרף לקבוצה: שחקנים בעמדת החלוץ והקשר אחורי בעיקר. 

תקציב הקבוצה העונה: כמיליון שקלים, כחצי מיליון ש״ח פחות מהעונה הקודמת, וכפי שאמרנו תקציב שלא הורגלו אליו בשנים האחרונות.

 

מאמן הקבוצה אורן פלאש אמר: "נבנית קבוצה חדשה לגמרי, בתקציב מינימום שתתבסס על שחקנים צעירים פלוס כמה שחקנים טיפה יותר מנוסים. בליגה הזו המטרה היא לבנות תלכיד טוב שנוכל להתבסס עליו לכמה שנים קדימה... מועדון עירוני קרית אתא אחד המועדונים המסודרים באזור, מוסר תשלומים גבוה מאוד כשלעולם לא נגמרה עונה שחייבים לאיזשהו שחקן כסף".

 

ההערכה שלנו: הקבוצה תסיים במקומות 5-8 ואולי תצליח גם להיכנס לפלייאוף העליון, אולי כאשר הקבוצה לא תציב לעצמה מטרות מתחילת העונה הם יוכלו להשיג את הכרטיס, וכמובן אסור לשכוח גם שיש להם את הקפטן הבלתי נגמר - יוחאי כהן שהשנה כמו בשנים הקודמות יצטרף להוביל את הקבוצה. 

אורן פלאש וקרית אתא הולכים לעונה לא פשוטה בכלל (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מקום ראשון (קרייתי 01-08-2017, 00:09)