הישאם זועבי הטיל וטו על החתימה של סולטן זועבי בדבוריה

לאחר שהחלוץ סולטן זועבי סיכם לפני כשעה במ.ס דבוריה ואף היה אמור להצטרף לאימוני הקבוצה, לאתר גולר נודע כי הישאם זועבי מאמן צעירי כפר כנא שהוא גם דודו של השחקן הטיל וטו על המעבר לדבוריה בטענה שהחלוץ חתום בקבוצתו לעונה הבאה. הישאם זועבי אמר: ״רפי בוסקילה התקשר אליי לגבי סולטן זועבי ואני אמרתי לו שאני מטיל ווטו על המעבר לדבוריה לשחקן יש חוזה בכפר כנא ומבחינתי אין שיחרור במידה וישלמו לנו פיצוי נדון על שיחרורו של השחקן״.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 18-07-2017
  • 15:57

תפנית בעלילה, השחקן סולטן זועבי שלפני שעה קלה סיכם את תנאיו בקבוצת הגלקטיקוס מ.ס דבוריה אינו יוכל לשחק במדי הקבוצה בעונה הקרובה, לאתר ״גולר״ נודע כי הישאם זועבי מאמנה של צעירי כפר כנא שהוא גם דודו של החלוץ הטיל ווטו על החתימה של השחקן במ.ס דבוריה בטענה כי השחקן חתום במדי קבוצתו וישחק אך ורק בכפר כנא בעונה הקרובה.

 

מקורבים להישאם זועבי אמרו: ״הישאם מאוד כועס על המהלך שסולטן בחר לעשות למרות שיש לו חוזה חתום בצעירי כפר כנא לעונה הקרובה, אך מקורות יודע דבר מספרים שבשיחה שהתקיימה בין הישאם  למאמן דבוריה רפי בוסקילה זועבי הטיח בו האשמות על כך שהוא פונה לשחקן תחת חוזה ואמר לו כי לא ישחרר את השחקן לקבוצותו ואם השחקן יתאמן בדבוריה הם יתבעו על כך״.

 

הישאם זועבי הגיב לדברים: ״ רפי בוסקילה התקשר אליי בקשר לסולטן זועבי, ואני אמרתי לו במפורש שאני מטיל ווטו על המעבר של השחקן לדבוריה מפני שיש לו חוזה בכפר כנא, אם בדבוריה כל כך רוצים את השחקן הם יצטרכו לשלם פיצוי על הפרת חוזה, מבחינתנו סולטן הוא שחקן של כפר כנא עד אשר יוחלט אחרת .

סולטן זועבי היכן ישחק בעונה הקרובה???

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוסקילה אתה לא מפסיק לערבב אנשים (אופיר 19-07-2017, 08:06)
    גם בליגה ב אתה מערבב בלוף קטן
  2. זועבי כבר התאמן אצלנו אתמול (כתב בלי מושג 19-07-2017, 09:02)
    כתבנ מביכה של כלב רכלן דצחפש לעשות אש. זועבי ישחק רק בדבוריה!!
  3. מאמן (עדנן 19-07-2017, 23:45)
    מאמן מסכסך מקלקל לקבוצות כולם מקיאים ממך בעעעעע בושה מגעיל