פרסום ראשון: עלי חטיב חתם בהפועל חדרה

החתמה ענקית לעולה החדשה לליגה הלאומית הפועל חדרה הקשר עלי חטיב חתם בדקות האחרונות בקבוצה באמצעות סוכנו עידו קרן. עלי ח'טיב אמר לאחר החתימה: אני שמח לחתום בהפועל חדרה התרשמתי מאוד מהאנשים ואני מקווה שתהיה לנו עונה נפלאה.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 05-07-2017
  • 22:55

בשקט בשקט אחת ההחתמות הטובות בליגה הלאומית נעשתה בדקות האחרונות, הקשר המצויין עלי ח'טיב שלו עבר עשיר בליגת העל במדי הפועל חיפה ובשנים האחרונות שיחק באחי נצרת חתם במדי הפועל חדרה העולה החדשה לליגה הלאומית, ללא ספק רכש משמעותי ביותר לקבוצתו של המאמן מומו ניסטרל והיו״ר אורן גולן , כפי הניראה בחדרה מבינים ששילוב של צעירים עם שחקנים בעלי ניסיון יובילו את הקבוצה לעונה מצויינת בליגה הלאומית .

 

עלי ח'טיב אמר לאחר החתימה: אני שמח להצטרף למשפחת הפועל חדרה , התרשמתי מאוד מהאנשים כאן ואני מקווה שיחד נשיג את המטרות של הקבוצה ושיהיה לנו בהצלחה.

 

 

סוכנו של השחקן עידו קרן: אני מאוד שמח שעלי ח'טיב בחר לבסוף לחתום בהפועל חדרה, הוא ללא ספק שחקן שובר שיוויון בליגה הלאומית אני מאחל בהצלחה לשתי הצדדים. 

אורן גולן , עלי ח'טיב , עידו קרן ואיציק טפירו לאחר החתימה

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית שאן (שלמה מבית שאן 06-07-2017, 05:10)
    החתמה טובה ללא ספק עלי שחקן מצוין אבל ללא מגרש ביתי יהיה לחדרה קשה לשרוד בליגה הלאומית בהצלחה ;;;
  2. יורדת אחת כבר יש (עפולאי 06-07-2017, 09:01)
  3. חטיב ישוחרר (אחד שיודע 06-07-2017, 17:30)
    חטיב שחקן טוב אבל שחקן מאוד בעיתי אני בספק גדול אם ישאר יותר מחודשיים שלוש אני בטוח שאמרו לכם את זה כבר אני אומר לכם שהבלגן איתו יהיה ממש בקרוב כשירגיש קצת בטחון בהשתלבות שלו ואתם תצטערו שלקחתם אותו חטיב יכול לשחק רק בקבוצות במיגזר שסולחים לו על השכונה שעושה