תחזית ליגת החופים בחסות "א. תחזוקת אוטובוסים"- מחזור 5

המחזור החמישי והאחרון יוצא לדרך, מחזור בו ייקבעו העולות הסופיות לרבע הגמר כשהמשחקים ישפיעו מאוד על מיקום הקבוצות... מכבי נתניה וכפר קאסם נפגשות לקרב ענקיות... כרמיאל ובית"ר רוצות את המקום השלישי כשסכנין וחיפה מקוות לא לסיים במקום האחרון... בבית השני הכל הרבה יותר מסובך... ת"א רוצה להבטיח את המקום הראשון מול בני יהודה שחולמת על מקום ברבע הגמר... פ"ת תקווה לא למעוד דווקא מול חולון ולהגיע לרבע הגמר... וראש העין וחדרה תתמודדנה ראש בראש על הכרטיס לשמינייה הראשונה... תחזית ליגת החופים של אוהד רון ואבייתר ברק...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-07-2017
  • 18:26

א. תחזוקת אוטובוסים חיפה - איחוד סכנין

אוהד: שתי הקבוצות עדיין ללא ניצחון העונה אבל חיפה נראית יותר טוב מסכנין. חיפה יש שחקנים יותר טובים ובעלי בית כמו שמעון אבו ואביקו מהבשרים שמגיע רק בשבילם שינצחו. מאמין ומקווה שהחיפאים יחזרו עם ניצחון היום. הימור שלי: חיפה עדיפה על סכנין ותנצח 5-2.

אבייתר: משחק בין שתי קבוצות שעדיין לא השיגו נקודה. משהו טוב ייצא מהמשחק הזה כשלפחות נראה ניצחון ראשון וכנראה גם אחרון של אחת הקבוצות שרוצות להתחמק ממשחק ההישרדות. הימור שלי: סכנין תגיע מוכנה יותר ותנצח 4-1.

 

רוח בכפר ת"א - בני יהודה

אוהד: תל אביב עם המאמן אולי הכי מפתיע לטובה דור לוי מול חברו אלירן מגול מבני יהודה. בני יהודה עם שלל כוכביה במגרש ובהנהלה ינצחו את תל אביב למרות שקובי סוויסה הבעלים של בני יהודה חבר של דור במגרש הוא ירצה רק לנצח. הימור שלי: צמוד אבל ניצחון 4-3 לבני יהודה.

אבייתר: אין ספק שת"א היא הקבוצה המפתיעה עד כה והיא לא תרצה לעצור כאן, ממולה עומדת בני יהודה שחייבת את הניצחון על מנת להגיע לרבע הגמר. לדעתי דור לוי ירצה להבטיח לעצמו את המקום הראשון ולא יוותר על המשחק. הימור שלי: 3-5 לת"א.

 

האם דור לוי וקבוצתו - הפתעת הטורניר, תצליח לשמור על המקום הראשון רגע לפני רבע הגמר? (מני בן ארי)

 

הפועל פ"ת - הפועל חולון

אוהד: פ"ת של צחי אילוז עדיפה על חולון של אלון זבולון. חולון למרות חיבתי אליהם הם קבוצה מהחלשות בליגה ופ"ת שואפת אליפות. הימור שלי: פ"ת תנצח 7-4.

אבייתר: פ"ת לא יכולה הייתה לקבל יריבה 'נוחה' יותר מזה - ממש משחק בהזמנה. פ"ת חייבת ניצחון על מנת לא להיות תלויה באחרות ואין לי ספק שהיא תצא עם הניצחון מול חולון החלשה שתתמודד שוב על הירידה. הימור שלי: 2-6 לפ"ת.

 

צחי אילוז קיבל משחק בהזמנה (מני בן ארי)

 

בית"ר ירושלים - הפועל כרמיאל

אוהד: כרמיאל עם קוסטיקה על הקווים קיבלו בראש אומנם מכפר קאסם אבל כל קבוצה תחטוף מהם אז זה לא נחשב. ירושלים לא ברמה של כרמיאל. הימור שלי: כרמיאל תנצח 6-3.

אבייתר: משחק על מיקום ולא מעבר לכך, שלפי דעתי התוצאה של המשחק המוקדם בין ת"א לבני יהודה תשפיע גם על המשחק הזה. ניצחון של ת"א ואני לא בטוח שהקבוצות תרצנה לנצח ולקבל את ראש העין ברבע הגמר או שמא השחקנים יעדיפו 'לקבל' דווקא את ת"א ברבע הגמר. מקצועית כרמיאל טובה יותר אך ללא ויטלי גנון המורחק זה יהיה צמוד יותר. הימור שלי: 5-4 לכרמיאל.

 

ראש העין - הפועל חדרה 

אוהד: ראש העין קבוצה חזקה מאוד. לקח להם זמן להתחבר אבל ישראל צרפתי מאמן הקבוצה הוא מאמן וותיק בחוף שיודע לבנות קבוצה והם יכולים ללכת עד הסוף. חדרה לא מעניינים יותר מדי...פעם מנצחים פעמיים מפסידים. קבוצה בינונית. הפעם התור שלהם להפסיד כי הם ניצחו שבוע שעבר. הימור שלי: ראש העין ינצחו 5-2.

אבייתר: חדרה תקווה להפסד של בני יהודה על מנת להגיע משוחררים יותר למשחק מול ראש העין. הפסד של בני יהודה וחדרה תגיע משוחררת וצפוי לנו משחק טוב. ניצחון של בני יהודה ילחיץ את הבחורים של אוהד בוזגלו שיכולים למצוא עצמם מחוץ לרבע הגמר ולסיים את העונה בצורה מאכזבת. על החולות אין ספק שראש העין טובה יותר, מה גם שהיא נכנסת לכושר לקראת המאני טיים. הימור שלי: 3-6 לראש העין.

 

אוהד בוזגלו ושי חג'ג' רוצים להיות ברבע הגמר (מני בן ארי)

 

עאמר יתים מחכה למכבי נתניה (מני בן ארי)

 

מכבי נתניה - פלפלה כפר קאסם

אוהד: נתניה יכולה לעצור את כפר קאסם וה-20 ניצחונות שלהם? לדעתי ממש לא. ואם פרטוק רוצה שישחק עם 7 שחקנים וגם אז לא נראה לי שיעצור את החבורה המצוינת מהכפר שכנראה תגרוף עוד ניצחון בדרך לאליפות קלילה. הימור שלי: 5-2 קל לכפר קאסם.

אבייתר: הקלאסיקו של ליגת החופים! מעשית כפר קאסם לא הפסידה כבר 20 משחקים ברציפות, עד כה נראה שנתניה עדיין לא הגיעה לשיא הכושר שלה וכפר קאסם טובה יותר. חואן נמצא בכושר נהדר בצד הצהוב, האם הוא יצליח לעצור את כפר קאסם? אני לא חושב... הימור שלי: 6-4 לכפר קאסם.

 

איך חואן יקבל את כפר קאסם? מה שבטוח הולך להיות חם (מני בן ארי)

תחזית ליגת החופים - מחזור 5

הוסף תגובה
תגובות